Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tverskov også tilfreds med fyringen af Jakob

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...med-michelsen/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tverskov også tilfreds med fyringen af Jakob

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...med-michelsen/
      Jeg synes da at MH gør det ganske fint i interviewet i artiklen. Der er måske nok lidt vrøvl og mærkelig sætninger i starten, men det forstyrre nu ikke min forståelse af det han siger. Han er tålmodig og lader sig ikke gå på eller distrahere af journalistspirens forsøg på at lokke ham på glatis.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Tidligere dansk landsholdsspiller melder interesse for trænerjobbet i OB | fyens.dk

        Peter Løvenkrands meget interesseret i os. Jeg kender ham ikke andet end på navnet; men alene det at han har så meget udlandserfaring og haft sine formative år som træner der, er i mine øjne kun et kæmpe plus. Nogle, der ved mere om ham?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
          Tidligere dansk landsholdsspiller melder interesse for trænerjobbet i OB | fyens.dk

          Peter Løvenkrands meget interesseret i os. Jeg kender ham ikke andet end på navnet; men alene det at han har så meget udlandserfaring og haft sine formative år som træner der, er i mine øjne kun et kæmpe plus. Nogle, der ved mere om ham?
          Synes ikke det lyder så sexet at han er uden cheftræner erfaring. Men han har da været i Randers i en blomstrigstid

          Comment


            Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
            Tidligere dansk landsholdsspiller melder interesse for trænerjobbet i OB | fyens.dk

            Peter Løvenkrands meget interesseret i os. Jeg kender ham ikke andet end på navnet; men alene det at han har så meget udlandserfaring og haft sine formative år som træner der, er i mine øjne kun et kæmpe plus. Nogle, der ved mere om ham?
            Han skulle have været til Japan, men det blev aflyst pga. coronaen. Jeg har skrevet lidt om ham i en anden tråd, men kan ikke huske hvilken.

            Mener han står for en meget offensiv stil og arbejdet tæt sammen med Steven Gerrard (som var ked af, at han valgte at stoppe i GR).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
              Tidligere dansk landsholdsspiller melder interesse for trænerjobbet i OB | fyens.dk

              Peter Løvenkrands meget interesseret i os. Jeg kender ham ikke andet end på navnet; men alene det at han har så meget udlandserfaring og haft sine formative år som træner der, er i mine øjne kun et kæmpe plus. Nogle, der ved mere om ham?
              Hmmm. Syntes ikke han har cheftræner potentiale med det cv. Måske en assistent/angrebstræner rolle?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Hmmm. Syntes ikke han har cheftræner potentiale med det cv. Måske en assistent/angrebstræner rolle?
                Tror du han gider det? Han har et godt navn i Skotland, så mon ikke han kan finde et cheftræner job der evt.? Grundlæggende har problemet jo været i OB at man har givet nøglerne til træneren lidt for mange gange, og jeg hører fra kilder at det også var en af grundene til at JM i første omgang overhovedet valgte OB.

                Jeg tænker at hvis OB selv vil holde nøglerne fremover, så skal man først vise at ens strategi og koncept holder før man kan plukke et større navn. Jeg tænker at Løvenkrads kunne være et fint valg til at starte med, lidt kedeligt måske, men et fint valg. 3 år som ungdomstræner i Rangers, er trods alt noget andet end hvis han havde været ungdomstræner 3 år i BIF/FCK
                Last edited by bjerghest; 22-03-2021, 19:49.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                  Tror du han gider det? Han har et godt navn i Skotland, så mon ikke han kan finde et cheftræner job der evt.?
                  Det vil han givetvis ikke, men så skal det nok ikke være ham og OB i denne omgang. Jeg synes godt nok også, det er et begrænset grundlag at blive ansat som cheftræner på i en stor klub som OB, og for et rekrutteringsfirma må det da næsten også være umuligt at vurdere, om han har den rette profil og passer på spillestil, personlighed, evne til at udvikle spillere osv, for han har jo aldrig stået i spidsen for et rigtigt seniorhold med et resultatpres og skulle stå for udviklingen af det hold. Det må jo i bedste fald blive et gæt baseret på begrænset info.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                    Tror du han gider det? Han har et godt navn i Skotland, så mon ikke han kan finde et cheftræner job der evt.? Grundlæggende har problemet jo været i OB at man har givet nøglerne til træneren lidt for mange gange, og jeg hører fra kilder at det også var en af grundene til at JM i første omgang overhovedet valgte OB.

                    Jeg tænker at hvis OB selv vil holde nøglerne fremover, så skal man først vise at ens strategi og koncept holder før man kan plukke et større navn. Jeg tænker at Løvenkrads kunne være et fint valg til at starte med, lidt kedeligt måske, men et fint valg. 3 år som ungdomstræner i Rangers, er trods alt noget andet end hvis han havde været ungdomstræner 3 år i BIF/FCK
                    Nej det gider han nok ikke. Han har vidst også sin egen klare spillestil “som aldrig før er set praktiseret i DK”. Så det er nok ikke sikkert at han så køber ind på den spillestil MH prøver at indføre og gerne vil have at den nye træner viderefører den.
                    Men syntes nu han gør et rigtig godt job for at sælge sig selv

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Det vil han givetvis ikke, men så skal det nok ikke være ham og OB i denne omgang. Jeg synes godt nok også, det er et begrænset grundlag at blive ansat som cheftræner på i en stor klub som OB, og for et rekrutteringsfirma må det da næsten også være umuligt at vurdere, om han har den rette profil og passer på spillestil, personlighed, evne til at udvikle spillere osv, for han har jo aldrig stået i spidsen for et rigtigt seniorhold med et resultatpres og skulle stå for udviklingen af det hold. Det må jo i bedste fald blive et gæt baseret på begrænset info.
                      Overvejende enig, men hvis det er rigtigt at blandt andet BIFs assistent er på blokken må man gå ud fra at cheftræner erfaring ikke er afgørende for klubben. Jeg aner ikke hvad Løvenkrands er for en trænerstørrelse og jeg vil personligt foretrække en med mere erfaring, er vi ude i et uprøvet trænertalent giver det imo. mere mening at finde vedkommende internt, eksempelvis Engstrøm. Snakker vi kandidater som Thomasberg, J. Sørensen, P. Sørensen og lignende, så synes jeg dog at en ubekendt størrelse som Løvenkrands lyder mere spændende, såfremt han flugter med den famøse strategi.

                      Hvordan Gaarde og co. så vil finde ud af om en uprøvet trænerkandidat passer til strategien kan jeg heller ikke lige gennemskue. Noget med indledende samtaler hvor man får beskrevet hvad en given kandidat er for en træner og hvilken slags fodbold han ser sig selv står for, for så at se om det flugter med OBs strategi og er noget man kan gå videre med? Det virker næsten lidt for tilfældigt synes jeg.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                        Overvejende enig, men hvis det er rigtigt at blandt andet BIFs assistent er på blokken må man gå ud fra at cheftræner erfaring ikke er afgørende for klubben. Jeg aner ikke hvad Løvenkrands er for en trænerstørrelse og jeg vil personligt foretrække en med mere erfaring, er vi ude i et uprøvet trænertalent giver det imo. mere mening at finde vedkommende internt, eksempelvis Engstrøm. Snakker vi kandidater som Thomasberg, J. Sørensen, P. Sørensen og lignende, så synes jeg dog at en ubekendt størrelse som Løvenkrands lyder mere spændende, såfremt han flugter med den famøse strategi.

                        Hvordan Gaarde og co. så vil finde ud af om en uprøvet trænerkandidat passer til strategien kan jeg heller ikke lige gennemskue. Noget med indledende samtaler hvor man får beskrevet hvad en given kandidat er for en træner og hvilken slags fodbold han ser sig selv står for, for så at se om det flugter med OBs strategi og er noget man kan gå videre med? Det virker næsten lidt for tilfældigt synes jeg.
                        Jesper Sørensen har faktisk forholdsvis meget cheftrænererfaring. Han rykkede op med Silkeborg tilbage i 2014 og blev så fyret efter 0 sejre i 17 kampe i Superligaen, og han var så senere nogle sæsoner i Fredericia og gjorde det ud fra hvad jeg hører rigtigt fint, de spillede god fodbold, var i spil til oprykning og kom også i pokalsemifinalen et år. Så der er både noget erfaring og noget perspektiv ved ham, jeg kan så bare godt blive i tvivl om, hvorvidt han passer på den fodbold man gerne vil praktisere, men det kan det kommende strategi måske gøre os klogere på.

                        Jeg er sådan set fan af, at man tager noget "uprøvet". Men uprøvet i den forstand, at det altså ikke behøver være en som har 100 Superligakampe som cheftræner på CVet, og nok er lidt ligesom alle andre vi også har prøvet, men uprøvet som i at det er en der kommer med erfaring udenfor Danmarks grænser og forhåbentligt har et frisk syn på tingene. Det kan være en udlænding, men det kan også være en som Ole Tobiasen der har været oppe og vende, og trods alt har lidt mere ballast end Løvenkrands har lige nu.

                        Comment


                          OT: Mit bud på et dansk drømme set-up i klubben, som dog er mega urealistisk

                          Ejer: Thomas Sandgaard
                          Formand: Rasmus Ankersen
                          Adm. direktør: Mads Davidsen
                          Sportschef: Johan Lange
                          Kommerciel chef: Casper Stylsvig
                          Træner: Bo Svensson

                          Om man kan lide deres personligheder/tilhørsforhold eller ej, synes jeg de alle gør det rigtigt godt i deres respektive roller.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            OT: Mit bud på et dansk drømme set-up i klubben, som dog er mega urealistisk

                            Ejer: Thomas Sandgaard
                            Formand: Rasmus Ankersen
                            Adm. direktør: Mads Davidsen
                            Sportschef: Johan Lange
                            Kommerciel chef: Casper Stylsvig
                            Træner: Bo Svensson

                            Om man kan lide deres personligheder/tilhørsforhold eller ej, synes jeg de alle gør det rigtigt godt i deres respektive roller.
                            Glimrende setup. Men tvivler sgu på at der ville være penge til spillerlønninger hvis alle dem her var i OB

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Glimrende setup. Men tvivler sgu på at der ville være penge til spillerlønninger hvis alle dem her var i OB
                              Takker... hvad man ikke finder på i disse tider, hvor jeg synes vores set-up er håbløst (specielt sportsudvalget) samt frygter en ansættelse af én af de sædvanlige fra trænerkarrusellen !

                              Ja, der vil nok ikke være meget tilbage til spillerne

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                OT: Mit bud på et dansk drømme set-up i klubben, som dog er mega urealistisk

                                Ejer: Thomas Sandgaard
                                Formand: Rasmus Ankersen
                                Adm. direktør: Mads Davidsen
                                Sportschef: Johan Lange
                                Kommerciel chef: Casper Stylsvig
                                Træner: Bo Svensson

                                Om man kan lide deres personligheder/tilhørsforhold eller ej, synes jeg de alle gør det rigtigt godt i deres respektive roller.
                                Du har simpelthen slet ikke fundet plads til Jack Jørgensen i dit drømme set-up ???

                                Comment

                                Working...
                                X