Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Ole Tobiasen - særdeles interessant. Det vil i så fald være et ret atypisk - og dermed kvalificeret - valg af NT.

    Én ting:

    1) Han er netop blevet fyret i Holland. Hvordan skulle han være nået til DK samt overholde gældende coranarestriktioner i form af karantæne og så samtidigt være i Ådalen?
    Der er en række undtagelser fra krav om test og isolation ved indrejse. Så det ville vel være muligt f eks. at komme til en "kritisk forretningsmøde":
    https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2021/182
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Mon ikke Ole Tobiasen lige vil se en kamp først. Han er et godt bud.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Mon ikke Ole Tobiasen lige vil se en kamp først. Han er et godt bud.
        Det er næppe det afgørende for en ny træner, men det er da ok hvis han føler det er det rigtige at gøre. Jeg tænker at der ligger en masse videomateriale tilgængeligt, og så er snakken med klubben om strategier og visioner nok vigtigere end at se en kamp på gabende tomt stadion.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
          Frimann nævnte OT for en lille måneds tid siden, så den er ikke helt ny. Men det ville for mig også være et spændende valg.
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ge-ob-traenere
          ...og jeg gjorde det for fire måneder siden

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            ...og jeg gjorde det for fire måneder siden
            Hvis det bliver ham, så supergodt spottet.
            Er bare glad for, at det ikke bliver en af de sædvanlige fra træner karussellen, eller ham fra Haderslev.

            Comment


              Hvis det bliver Ole Tobiasen kommer de næste spørgsmål : hvornår mon han overtager: efter grundspil eller efter slutspil ?. Hvem bliver assistenttræner(e)?.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Hvis det bliver Ole Tobiasen kommer de næste spørgsmål : hvornår mon han overtager: efter grundspil eller efter slutspil ?. Hvem bliver assistenttræner(e)?.
                Tja, det er et godt spørgsmål. Jeg synes dog at kommer vi i top6 skal JM gøre jobbet færdig - og det synes jeg egentlig også han skal gøre selv om det bliver i ne'rykkerspillet. Medmindre han selv ytre ønske om noget andet. Assistenten synes jeg HH er oplagt og rigtig god til hvis han har lyst, men måske den kommende træner har en foretrukken stab.

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Hvis det bliver Ole Tobiasen kommer de næste spørgsmål : hvornår mon han overtager: efter grundspil eller efter slutspil ?. Hvem bliver assistenttræner(e)?.
                  Jeg vil se ham lande før noget som helst.

                  Men... HVIS han lander, er jeg slet ikke i tvivl om, det bliver 30 juni, men naturligvis med på råd fra kontrakten er underskrevet.
                  det ville sgu værre mærkværdigt at skifte midt i en sæson.
                  Mon ikke en ny cheftræner får lov til at medbringe en assistent efter eget ønske. Det er vidst meget almindelig procedure

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Jeg vil se ham lande før noget som helst.

                    Men... HVIS han lander, er jeg slet ikke i tvivl om, det bliver 30 juni, men naturligvis med på råd fra kontrakten er underskrevet.
                    det ville sgu værre mærkværdigt at skifte midt i en sæson.
                    Mon ikke en ny cheftræner får lov til at medbringe en assistent efter eget ønske. Det er vidst meget almindelig procedure
                    Som skrevet synes jeg HH er dygtig og bør være kandidat til jobbet som assistent. Jeg anerkender dog også at friske øjne kan være godt for både klub og trup, så har OT hvis det bliver ham en assistent med er det selvf. også ok. Jeg vil med de seneste dages skriverier og rygter om OT håbe på det bliver ham. "Hollandsk" træner med et sandsynligvis godt kendskab til landet og hvilke spillere der kunne være interessante for en klub som OB.

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Som skrevet synes jeg HH er dygtig og bør være kandidat til jobbet som assistent. Jeg anerkender dog også at friske øjne kan være godt for både klub og trup, så har OT hvis det bliver ham en assistent med er det selvf. også ok. Jeg vil med de seneste dages skriverier og rygter om OT håbe på det bliver ham. "Hollandsk" træner med et sandsynligvis godt kendskab til landet og hvilke spillere der kunne være interessante for en klub som OB.
                      HH har solgt deres hus i Odense (eller det er i hvert fald sat til salg), så jeg tror ikke, det blivet HH som assistent..!

                      Comment


                        Ole ville i hvert fald ikke været et valg jeg ville indvende noget mod. Aner intet om han, men ud fra hans cv lyder han da som en træner med potentiale i.

                        Comment


                          Ifølge Hollandsk medie er der kontakt mellem Ole Tobiasen og OB

                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...til-barcelona/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ifølge Hollandsk medie er der kontakt mellem Ole Tobiasen og OB

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...til-barcelona/
                            Ja, fra før jul... derfor han har tøvet med at forlænge, hvilket endte i en fyreseddel !

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ifølge Hollandsk medie er der kontakt mellem Ole Tobiasen og OB

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...til-barcelona/
                              Historien er udelukkende baseret på, at Parsum skrev, at han skulle være set i Ådalen, ifølge Martin Davidsen der har snakket med journalisten.

                              Comment


                                Martin Davidsen om Tobiasen-rygtet:
                                https://obstemmer.dk/blog-rundt-om-e...kandidat-i-ob/
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X