Oprindeligt indsendt af ForzaLazio
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Michelsen/Træner Fremtid
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
håber ikke på nogen af dem - men står valget mellem de to så ville jeg nok foretrække Sørensen, men det er mest fordi jeg virkelig ikke bryder mig om glen...håber sgu de finder en ny og ikke endnu en af de trænerer der går på rotation mellem klubberne herhjemme.
Kan dog være noget tvilvende overfor om der er nogle i OB der er i stand til at finde en træner udenfor kredsen af omgangstrænerene.
Måske MH har et skjult talent som tæner scout, men svært at se hvor han skulle have det fra.
Comment
-
Er Glen ikke bare en mere af de gode trænere, der, når de kommer til OB, ender med ikke at præstere. Jeg græder og skriger ikke, hvis det bliver ham, men synes OB skal vove lidt mere denne gang. Christian Poulsen kunne vise sig at være en stor succes. Ellers kan man kigge mod Norge eller Sverige. Det skal ikke være en derkun ttaler tysk eller engelsk, tror jeg.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlægNu er det klubben i medgang og modgang, og med tanke på hvilke personligheder der har løbet rundt på banen de sidste 5-7 år, så har jeg svært ved at se hvorfor man ikke kan tage Glen Riddersholm.
Hans CV og evner, må da kun overgå hans person, hvis man har så meget imod den. Glen ville være den perfekte danske træner, hvis man som Thorborg og Hemme insistere på at kigge ned i jorden og ikke rundt i Skandinavien - Jeg er desværre bange for at Cifuentes start i AaB skræmmer OB-ledelsen meget.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Jeg synes jo stadig man skulle gå benhårdt efter Zorniger. Det bold Brøndby spillede under ham var noget af det bedste jeg har set i superligaen. Hvis man kunne få ham til på den præmis, at han skal benytte sig mere af ungdommen end i Brøndby, så synes jeg det er en no-brainer. DET ville vise ambition og nosser fra OBs side.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægJeg synes jo stadig man skulle gå benhårdt efter Zorniger. Det bold Brøndby spillede under ham var noget af det bedste jeg har set i superligaen. Hvis man kunne få ham til på den præmis, at han skal benytte sig mere af ungdommen end i Brøndby, så synes jeg det er en no-brainer. DET ville vise ambition og nosser fra OBs side.
Desuden skabte han en voldsom kultur i Brøndby internt, den tror jeg kan skræmme mange væk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
En mand der sagde at danske talenter for ringe til at bruge, laver næppe en 180er på så "kort" tid.
Desuden skabte han en voldsom kultur i Brøndby internt, den tror jeg kan skræmme mange væk.
Og med den komme ungdomsstrategi oprustning taler det endnu mindre for en Zorniger i OB.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægJeg synes jo stadig man skulle gå benhårdt efter Zorniger. Det bold Brøndby spillede under ham var noget af det bedste jeg har set i superligaen. Hvis man kunne få ham til på den præmis, at han skal benytte sig mere af ungdommen end i Brøndby, så synes jeg det er en no-brainer. DET ville vise ambition og nosser fra OBs side.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Mestendels enig. Selvom at folk herinde forståeligt nok er lunkne ved at give en træner for meget magt (til fx at vælge spillere) efter de sidste par fiaskoer, så vil jeg gerne nuancere det ved at sige, at det kommer an på træneren. Se bare på engelske Leeds, der ligesom os (et par gamle 9'ere undtaget) har byen for sig selv, som gik fra at være en falleret storklub ejet af gniere (Bates) eller galninge (Cellino) og som skiftede trænere ud på stribe, til nu at begynde at forløse det store potentiale, de har. Det er takket være en visionær ejer, men ikke mindst en træner som Bielsa, som udover et klart og tydeligt spilkoncept, også har gennemført en gennemgribende kulturændring og professionalisering i klubben. Det er lige præcis en lignende kapacitet vi har brug for, og som vi skal vise tillid til, og Zorniger er nok det tætteste, vi kommer. Det kræver dog, at ledelsen er klar på at vise fuld tillid til ham (eller en lignende type på den betingelse, at han er villig til at samarbejde med akademiet og dermed, at resultater betyder intet den første sæson eller to; kun implementering af spillestil og integration af unge. Zorniger med bedre mandskabsbehandling ville være den perfekte træner - men hvis han havde hele pakken, så var han næppe superligatræner.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Mestendels enig. Selvom at folk herinde forståeligt nok er lunkne ved at give en træner for meget magt (til fx at vælge spillere) efter de sidste par fiaskoer, så vil jeg gerne nuancere det ved at sige, at det kommer an på træneren. Se bare på engelske Leeds, der ligesom os (et par gamle 9'ere undtaget) har byen for sig selv, som gik fra at være en falleret storklub ejet af gniere (Bates) eller galninge (Cellino) og som skiftede trænere ud på stribe, til nu at begynde at forløse det store potentiale, de har. Det er takket være en visionær ejer, men ikke mindst en træner som Bielsa, som udover et klart og tydeligt spilkoncept, også har gennemført en gennemgribende kulturændring og professionalisering i klubben. Det er lige præcis en lignende kapacitet vi har brug for, og som vi skal vise tillid til, og Zorniger er nok det tætteste, vi kommer. Det kræver dog, at ledelsen er klar på at vise fuld tillid til ham (eller en lignende type på den betingelse, at han er villig til at samarbejde med akademiet og dermed, at resultater betyder intet den første sæson eller to; kun implementering af spillestil og integration af unge. Zorniger med bedre mandskabsbehandling ville være den perfekte træner - men hvis han havde hele pakken, så var han næppe superligatræner.
Samt om de kan holde på Kalvin, Ayling og leedses udgave af Max - Bamford.
Tror dog Bielss/ zorniger er hårde for skandinaver. Pontus Jansson kunne ikke li Bielsa og spiller nu under Frank i Brentford.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægKære gud, lad det ikke ske.
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...et-job-paa-vej
Comment
-
Glen ligger jo lige til højrebenet, i forhold til de seneste trænere. Erfaring fra DK og har præsteret tidligere.
Men at skrive med Glen ville være det samme som da vi hente Kent. Eller Michelsen for den sags skyld. Glen vil også hente sin Jønsson eller sin kløve til truppen. Som ikke flytter os nævneværdigt.
prøv nu noget nyt. Noget lidt vovet. Opdag et trænertalent. Eller find en etableret skandinav.
Vi kan dog gøre noget der er værre end at skrive med Glen, og det er at skrive med zorniger. Det vil give klubben dødsstødet. Så er vi færdige.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægGlen ligger jo lige til højrebenet, i forhold til de seneste trænere. Erfaring fra DK og har præsteret tidligere.
Men at skrive med Glen ville være det samme som da vi hente Kent. Eller Michelsen for den sags skyld. Glen vil også hente sin Jønsson eller sin kløve til truppen. Som ikke flytter os nævneværdigt.
prøv nu noget nyt. Noget lidt vovet. Opdag et trænertalent. Eller find en etableret skandinav.
Vi kan dog gøre noget der er værre end at skrive med Glen, og det er at skrive med zorniger. Det vil give klubben dødsstødet. Så er vi færdige.
- Likes 1
Comment
Comment