Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Jeg undrede mig også over at der ikke var en bedre udtalelse fra Hemme. Hvorfor var der ikke noget fra JM og hvor er Thorborg. Så der læser jeg det som om at vi er rimelig enige. Vi er begge farvet i vores holdninger og da jeg mener at JM skal skiftes ud, så er jeg nok en kende mere rolig. Når det er sagt så mener jeg ikke at klubben har gjort noget forkert, foruden den magelfulde pressemeddelse. Jeg mener ikke at truppen og JM er så uproffesionelle at de ikke vil gøre deres arbejde så godt som muligt i løbet af foråret. Det eneste negative jeg tænker er, at man har sagt at JM ikke har gjort det godt nok. Så hvorfor skifter man ham ikke ud med det samme? Men som skrevet i mit svar til Plum (#570) så har vi stadig en top 6 mulighed og den skal vi da følge. Men så har jeg da også en naiv forventning om at hvis det ikke lykkes, så kommer trænerskiftet promte, men det er med tryk på naiv.
Se indlæg
Jo en ny træner kan rykke os et nyt stykke. Mandskabspleje og tro kan rykke bjerget en smule mere. Rioch er et rigtig godt eksempel og Bo Johansson et andet. Trænere som fik det bedste frem i deres trupper. Et andet eksempel er Brøndby - Niels Frederiksen har gjort et rigtig fint stykke arbejde derovre. De kan implemetere de unge. Han tror på dem. Har en fast spillestil hvor de tror på det de gør og kan. Jeg siger ikke at vi skulle ligge nummer to for at JM skulle forsætte, men udtrykket i holdet og troen på os selv skal være der. Det var det i efterårets tre sidste kampe og vi kan jo godt. Men når vi så går ind til kampe mod Horsens og Lyngby med dukkede nakker så har vi et problem. Det ligger hos cheftræneren!
Hvis JM har så bedre en trup end Kent. Hvorfor har vi så ikke rykket os mere? Så meget bedre er det heller ikke placeringsmæssigt, som jeg ser det. Men bundniveauet er højnet da vi ikke falder sammen som vi ofte gjorde under Kent. Det mener jeg, sammen med truppen selvfølgelig, at JM skal have ros for, fordi det er endnu et skridt på vejen. Men der er brug for at atge næste skridt hvis vi vil tættere på at blive en fast del af top 6. Det vil kræve et større budget også, men der er mere i den her trup og det skal vi udnytte. Vi skal gerne have hele pakken ik
Se indlæg
Comment