Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Hvilken bestyrelse? OS&E eller OB?
    Same same. Er sikker på han sidder i begge

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Det er en rigtig god aktion af De Stribede med den kurv.
      Ja det er mega god stil og noget JM blev meget glad for:

      udklip fra artikel:
      “Jeg forholder mig til min aftale, som udløber til sommer, og jeg vil gøre alt, hvad jeg kan, for at slutte bedst muligt af i Odense, som er en fantastisk fodboldby med nogle meget engagerede fans.

      - Det er meget godt illustreret ved, da jeg i går kom hjem fra en tur i skoven med min datter, der stod en gavekurv fra den officielle fanklub som en tak for tiden, som var gået, og med en erklæring om fuld opbakning til spillere, trænere og alle i og omkring klubben for foråret, som kommer.

      - Det er jo sådan noget, der varmer selv et gammelt fodboldhjerte som mit og stor tak til den officielle klub i øvrigt.”


      Comment


        OB fans rasende på ledelsen(De stribede og Ultras)

        https://fyens.dk/artikel/ob-fans-er-rasende-på-ledelsen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          OB fans rasende på ledelsen(De stribede og Ultras)

          https://fyens.dk/artikel/ob-fans-er-rasende-på-ledelsen
          skulle man overveje at skillinge sammen til en grundbog i kommunikation til vores sportsdirektør...(fås der mon én pixi bogsudgave)
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Nu har jeg jo aldrig været på det der "vi knuselsker JM" - holdet, men det er selvfølgelig klart, at atl presset er på OBs ledelse nu. En ting er at de ikke kan håndtere en bare nogenlunde plausibel fortælling nu, men noget helt andet er hvordan status er om 6 mdr. Lander man et kanon navn på træner posten, evt. et nyt offensivt set-up, en mere klar strategi og fortælling, så kan det jo vise sig at være ganske fint det hele. Vi ved jo ikke hvad der er foregået på de indre linjer, og selvom JM er god til at tale ind i en mikrofon, kan man ikke nødvendigvis sætte lighedstegn mellem talegaver og kompetencer 1-1.

            Så jeg afventer spændt hvad MH gør, og hvordan klubben udvikler sig de næste seks måneder. Har ikke verdens vildeste forventninger, men altså, synes da stadig Hemmingsen skal have chancen for at bevise sig, og det er vel først til sommer man for alvor kan se et impact af hans arbejde, særligt med coronasituationen i tankerne.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Nu har jeg jo aldrig været på det der "vi knuselsker JM" - holdet, men det er selvfølgelig klart, at atl presset er på OBs ledelse nu. En ting er at de ikke kan håndtere en bare nogenlunde plausibel fortælling nu, men noget helt andet er hvordan status er om 6 mdr. Lander man et kanon navn på træner posten, evt. et nyt offensivt set-up, en mere klar strategi og fortælling, så kan det jo vise sig at være ganske fint det hele. Vi ved jo ikke hvad der er foregået på de indre linjer, og selvom JM er god til at tale ind i en mikrofon, kan man ikke nødvendigvis sætte lighedstegn mellem talegaver og kompetencer 1-1.

              Så jeg afventer spændt hvad MH gør, og hvordan klubben udvikler sig de næste seks måneder. Har ikke verdens vildeste forventninger, men altså, synes da stadig Hemmingsen skal have chancen for at bevise sig, og det er vel først til sommer man for alvor kan se et impact af hans arbejde, særligt med coronasituationen i tankerne.

              .....Lander man et kanon navn på træner posten, evt. et nyt offensivt set-up, en mere klar strategi og fortælling, så kan det jo vise sig at være ganske fint det hele....

              klart desværre er sandsynligheden for at ovenstående sker i min optik nærmest ikke eksisterende, negativ måske men lad os lige huske at det er de samme mennesker der de sidste 10 år har fjollet rundt i større eller mindre grad hvorfor skulle det pludselig blive anderledes...
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                OB fans rasende på ledelsen(De stribede og Ultras)

                https://fyens.dk/artikel/ob-fans-er-rasende-på-ledelsen
                Fint initiativ fra dem. Måske lidt skinger besked, men for eftertidens historieskrivning synes jeg det er vigtigt, at vi får understreget, at det her ikke er fortællingen om en stor utilfreds del af fangruppen der drev Michelsen ud af byen, men at der faktisk overvejende var opbakning, og at det igen er klubbens ledelse der igen dømmer den kandidat ude, som de for kort tid siden fandt mest kompetent. Især når vi kan læse udtalelser som den fra Drachmann, der indirekte forsøger at lægge ansvaret over på klubbens fans, som om at der skulle være et bredt folkeligt krav og et urealistisk forventningspres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                  skulle man overveje at skillinge sammen til en grundbog i kommunikation til vores sportsdirektør...(fås der mon én pixi bogsudgave)
                  Så mange penge i verden findes ikke for at få det projekt til at lykkedes..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Fint initiativ fra dem. Måske lidt skinger besked, men for eftertidens historieskrivning synes jeg det er vigtigt, at vi får understreget, at det her ikke er fortællingen om en stor utilfreds del af fangruppen der drev Michelsen ud af byen, men at der faktisk overvejende var opbakning, og at det igen er klubbens ledelse der igen dømmer den kandidat ude, som de for kort tid siden fandt mest kompetent. Især når vi kan læse udtalelser som den fra Drachmann, der indirekte forsøger at lægge ansvaret over på klubbens fans, som om at der skulle være et bredt folkeligt krav og et urealistisk forventningspres.
                    Lige nøjagtigt! Den kan indirekte godt tolkes so “at ledelsen finder det nødvendigt at fyre træneren da han ikke kan levere de urealistiske resultater at OBs fans forventer”..
                    Hvis det er sådan at truppen generelt føler..... Ja.... Altså... Hmmm..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Nu har jeg jo aldrig været på det der "vi knuselsker JM" - holdet, men det er selvfølgelig klart, at atl presset er på OBs ledelse nu. En ting er at de ikke kan håndtere en bare nogenlunde plausibel fortælling nu, men noget helt andet er hvordan status er om 6 mdr. Lander man et kanon navn på træner posten, evt. et nyt offensivt set-up, en mere klar strategi og fortælling, så kan det jo vise sig at være ganske fint det hele. Vi ved jo ikke hvad der er foregået på de indre linjer, og selvom JM er god til at tale ind i en mikrofon, kan man ikke nødvendigvis sætte lighedstegn mellem talegaver og kompetencer 1-1.

                      Så jeg afventer spændt hvad MH gør, og hvordan klubben udvikler sig de næste seks måneder. Har ikke verdens vildeste forventninger, men altså, synes da stadig Hemmingsen skal have chancen for at bevise sig, og det er vel først til sommer man for alvor kan se et impact af hans arbejde, særligt med coronasituationen i tankerne.
                      Én ting er helt sikkert - Tonny skal være inde over (er godt klar over det er usandsynligt) og godkende træneren, hvis vores ambitioner om talentudvikling og videresalg skal holdes.

                      Comment


                        Hvilke ambitioner om talentudvikling og videresalg?

                        OB udvikler meget få talenter, der bliver profiler, og de sælger stort set ingen for nævneværdige beløb.

                        OB er vel en af de dårligste klubber til det her - som så meget andet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Nu har jeg jo aldrig været på det der "vi knuselsker JM" - holdet, men det er selvfølgelig klart, at atl presset er på OBs ledelse nu. En ting er at de ikke kan håndtere en bare nogenlunde plausibel fortælling nu, men noget helt andet er hvordan status er om 6 mdr. Lander man et kanon navn på træner posten, evt. et nyt offensivt set-up, en mere klar strategi og fortælling, så kan det jo vise sig at være ganske fint det hele. Vi ved jo ikke hvad der er foregået på de indre linjer, og selvom JM er god til at tale ind i en mikrofon, kan man ikke nødvendigvis sætte lighedstegn mellem talegaver og kompetencer 1-1.

                          Så jeg afventer spændt hvad MH gør, og hvordan klubben udvikler sig de næste seks måneder. Har ikke verdens vildeste forventninger, men altså, synes da stadig Hemmingsen skal have chancen for at bevise sig, og det er vel først til sommer man for alvor kan se et impact af hans arbejde, særligt med coronasituationen i tankerne.
                          Er lidt af samme holdning. Jeg havde bare håbet at alle de ting kom sammen med en afløser i forlængelse af det møde de holdte her i tirsdags..

                          Men jeg synes folk skal give den fuld skrald på kritikken. Jeg har svært ved at tro på OB eller OSE pludselig fremlægger nogen langsigtede handlingsplaner og målsætninger, men noget som kan tænde et spinkelt håb kritiske røster, som breder sig. Jeg synes efterhånden vi ser kritikken pege mere og mere imod Thorborg fra ikke bare den hårde kerne af fans og lokalmedier, men også fra andre som måske ikke interessere sig ligeså meget for OB, men alligevel kan se noget er helt på månen. Det kan vi kun håbe får den ellers så visionsløse pibe til at få en anden lyd

                          ​​​​​​

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Er lidt af samme holdning. Jeg havde bare håbet at alle de ting kom sammen med en afløser i forlængelse af det møde de holdte her i tirsdags..

                            Men jeg synes folk skal give den fuld skrald på kritikken. Jeg har svært ved at tro på OB eller OSE pludselig fremlægger nogen langsigtede handlingsplaner og målsætninger, men noget som kan tænde et spinkelt håb kritiske røster, som breder sig. Jeg synes efterhånden vi ser kritikken pege mere og mere imod Thorborg fra ikke bare den hårde kerne af fans og lokalmedier, men også fra andre som måske ikke interessere sig ligeså meget for OB, men alligevel kan se noget er helt på månen. Det kan vi kun håbe får den ellers så visionsløse pibe til at få en anden lyd

                            ​​​​​​
                            Tror heller ikke den forfængelige NT bryder sig om fremstillingen af han i bl.a EB som inkompetent. Det må på en eller anden måde må give en reaktion.

                            Comment


                              Der er godt nok et voldsomt pres på OBs ledelse nu, kravet må være en top international træner. Men der må være masser af penge til at handle træner for, da man ikke er ude i en dyr fyring.
                              Hvis man ender ud i Bo Henriksen, Lars Olsen, Peter Sørensen eller den art, så er det bare fordi man vil prøve noget nyt, men ikke noget der løfter det i forhold til Jacob Michelsen. fair nok man vil have en ny træner efter endnu 3 magre år, men tiden er vel ved at være moden til et topnavn, som er enten englænder eller tysker. Der skal en kulturændring til i OB, og det er jo tydeligt men ikke har råd til de spillere, der kan skabe kulturændringen, så må det være personen med ansvaret på sidelinien, der skal stå for at lære de unge spillere hvad der skal til.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                                Der er godt nok et voldsomt pres på OBs ledelse nu, kravet må være en top international træner. Men der må være masser af penge til at handle træner for, da man ikke er ude i en dyr fyring.
                                Hvis man ender ud i Bo Henriksen, Lars Olsen, Peter Sørensen eller den art, så er det bare fordi man vil prøve noget nyt, men ikke noget der løfter det i forhold til Jacob Michelsen. fair nok man vil have en ny træner efter endnu 3 magre år, men tiden er vel ved at være moden til et topnavn, som er enten englænder eller tysker. Der skal en kulturændring til i OB, og det er jo tydeligt men ikke har råd til de spillere, der kan skabe kulturændringen, så må det være personen med ansvaret på sidelinien, der skal stå for at lære de unge spillere hvad der skal til.
                                Selvom man ikke er ude i en dyr fyring, tror jeg ikke at man skal undervurdere at OSE bløder gevaldigt, og nok kommer ud med et historisk stort underskud. Derfor tror jeg ikke vi skal regne med at det bliver en træner som trækker en specielt høj løn som præsenteres.

                                Comment

                                Working...
                                X