Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Guld-Glen ville være et scoop, men godt for akademiet og for dem der ønsker at OB skal gå en mere ungdommelig vej

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
      Guld-Glen ville være et scoop, men godt for akademiet og for dem der ønsker at OB skal gå en mere ungdommelig vej
      Det her er problemet.

      Det skal - med fed streg under - ikke være op til træneren, hvilken vej en klub skal gå.

      Den sportslige ledelse skal definere en strategi. Herfra skal alle handlinger udspringe - inklusiv valg af træner.

      Problemet i OB er netop, at træneren får for meget magt, hvilket er forårsaget af svag ledelse. Når vi så skifter træner hvert andet år, så skifter klubben retning hvert andet år.

      Selvfølgelig bliver det aldrig til noget på denne måde. I 10 år har OB gjort det samme og forventet noget nyt. Det er definitionen på idioti.

      Og det er derfor, at det er håbløst og apatisk ligegyldigt, hvilken træner vi får og hvilke spillere vi henter i de enkelte vinduer. Så længe der ikke er en strategi og en kultur og en klar definition af, hvilke kompetencer en (for eksemplets skyld) venstre back skal have i netop OB, så bliver alt tilfældigt.

      Og det er konklusionen. Det, klubben gør, er tilfældigt. Og så spiser de os af med banaliteter som top 6 og ‘hård træning’. Det er fornærmende.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det er sådan en proff gør der ingen grund til at kaste med mudder.....eller rode sig ud i søforklaringer i modsætning til vores såkaldte sportsdirektør aka kaptajn blålys....

        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

          Det er sådan en proff gør der ingen grund til at kaste med mudder.....eller rode sig ud i søforklaringer i modsætning til vores såkaldte sportsdirektør aka kaptajn blålys....
          Samt han vil misligeholde sin kontrakt... stort set alle kontrakter har et afsnit om, at du ikke må tale negativt om din arbejdesgiver... længere er den ikke !

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Samt han vil misligeholde sin kontrakt... stort set alle kontrakter har et afsnit om, at du ikke må tale negativt om din arbejdesgiver... længere er den ikke !
            Men også klogt. Ved at være en gentleman udstilles Hemme som den komplete amatør han er.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Ja bare vent til når NT præsenterer Peter Sørensen som næste træner
              Det vil være forfærdeligt .
              Bo Henriksen kunne dog være en spændende træner at få til OB.

              Comment


                Vi har haft en god snak med Jakob Michelsen i Ådalen i dag. Om de sidste par hektiske dage, og hvordan han oplever hele situationen.

                http://obstruktion.dk/michelsen-om-o...-overraskelse/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Vi har haft en god snak med Jakob Michelsen i Ådalen i dag. Om de sidste par hektiske dage, og hvordan han oplever hele situationen.

                  http://obstruktion.dk/michelsen-om-o...-overraskelse/
                  Tak han holder sig dog tæt til det færdig skrevende manuskript hele vejen. Glæder mig til den dag hvor han måske åbner bare lidt op

                  Comment


                    Et lille udklip fra en SF +artikel

                    Hvornår fik du besked om, at din kontrakt ikke blev forlænget?

                    - Vi havde møde tirsdag morgen i Ådalen, da jeg kom.

                    Ifølge Sport Fyns kilder var han undervejs lige ude og meddele hjemmefronten, at han dog ikke var blevet fyret.

                    - Hvad var temaet på mødet?

                    - En fin snak om rigets tilstand.

                    Bestyrelsesformand Niels Thorborg og sportschef Michael Hemmingsen var tilstede.

                    Comment


                      Lidt mere her

                      Snak om "rigets tilstand"


                      - Du fik at vide, at du ikke længere skulle være her fra sommer?

                      - Vi snakkede om rigets tilstand og klubben overbragte mig meddelelsen om beslutningen.

                      - Sagde du noget til klubbens beslutning?

                      - OB er i sin gode ret til at træffe en sådan beslutning. Det var mere en orientering.

                      - Men du havde vel mulighed for at komme med indspark?

                      - Beslutningen var taget før mødet. Der er et halvt år tilbage af min kontrakt. Den blev ikke forlænget. Det er der som sådan ikke noget odiøst i.

                      - Du har ifølge OB ikke leveret stabilitet og tilstrækkeligt med gode resultater. Er du enig?

                      - Jeg forholder mig til min kontrakt. Jeg glæder mig til mit arbejde det næste halve år i en fantastisk fodboldby som Odense. Jeg er glad for de leverede resultater. Jeg vil altid gerne levere bedre, men når min kontrakt udløber, vil OB gerne have endnu bedre resultater. Det er de i deres ret til.

                      - Er du uenig i det, de siger?

                      - Det er ikke så afgørende.

                      - Du har i 19 grundspilskampe i 2020 kun fået 24 point. Det er vel også i underkanten?

                      - Det spørgsmål skal OB egentlig svare på. Jeg medgiver, at vi har været alt for svingende i 2020, men vi sluttede heldigvis godt af i foråret og var en kamp fra Europa, og vi sluttede godt af i efteråret og har masser at spille for i foråret. Vi er blevet nummer 5 og 7 og skal ud og jagte top seks, og har allerede overstået de svære hold i anden turneringshalvdel - Midtjylland og FCK.

                      - Hvad hvis en anden klub vil have dig nu?

                      - Der er mange hypotetiske ting i fodbold.

                      - Har du et andet job klar?

                      - Jeg har fuld fokus på OB, men nej, det har jeg ikke. Men det er jeg ikke så nervøs for. Der er lang tid til sommer.

                      - Hånden på hjertet. Blev du overrasket over meddelelsen i tirsdags?

                      - Det var ikke den største overraskelse i historien. Jeg læser også aviser.

                      Comment


                        Man må sige han er god til at holde den professionelle snor.

                        står der andet spændende ???

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Fdml Se indlæg
                          Man må sige han er god til at holde den professionelle snor.

                          står der andet spændende ???
                          Kun lidt om at han takker alle fans for den opbakning han har fået og specielt fanklubben der har sendt en kurv med lækre ting til hans hjem

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Tak han holder sig dog tæt til det færdig skrevende manuskript hele vejen. Glæder mig til den dag hvor han måske åbner bare lidt op
                            Det er en rigtig god aktion af De Stribede med den kurv.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Et lille udklip fra en SF +artikel

                              Hvornår fik du besked om, at din kontrakt ikke blev forlænget?

                              - Vi havde møde tirsdag morgen i Ådalen, da jeg kom.

                              Ifølge Sport Fyns kilder var han undervejs lige ude og meddele hjemmefronten, at han dog ikke var blevet fyret.

                              - Hvad var temaet på mødet?

                              - En fin snak om rigets tilstand.

                              Bestyrelsesformand Niels Thorborg og sportschef Michael Hemmingsen var tilstede.
                              Hvilken bestyrelse? OS&E eller OB?
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                JM til EB

                                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...er-mig/8423140

                                OB meddelte efter træningen torsdag, at sportschef Michael Hemmingsen ikke havde tid til at medvirke i et interview.

                                Comment

                                Working...
                                X