Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Michelsen/Træner Fremtid
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Det gider han ikke. Han er personlig ven med JM. Derfor ved han hvordan ting forløber eller navnligt ikke forløber i OB. Han har fået en loppetjans kontra at være på 60-70 timer om ugen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig. Han udlever drømmejobbet pt og kommer ikke til OB. Heldigvis"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Nu er der jo mange leder der drives af at udvikle andre og skabe noget ... ikke at et kommentatorjob ikke er fest men jeg tror ikke at det er der han bliver hængende ...
Nærmere U21 landstræner, udlandet eller en Top 4 klub. Og det ser jeg ikke ske umiddelbart
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig. Han udlever drømmejobbet pt og kommer ikke til OB. Heldigvis
Det er næppe muligt i OB så længe Enrico, Thomas og Niels bestemmer alt sportsligt . De sender den stakkels komiske Hemmingsen i pressen., men afgiver næppe den reelle sportslige ledelse
Comment
-
Umiddelbart sker der vel intet på transferfronten, før at der er styr på trænersituationen?
JM og MH har meldt ud at de skal mødes og snakke efter julepausen dvs. d. 5/7 januar. Er jeg den eneste der synes det er et mærkeligt tidspunkt? Da kontrakten sandsynligvis ikke bliver forlænget efterlader det os med en række scenarier:
1. JM forlænger ikke og fortsætter sæsonen ud, en erstatning annonceres i løbet af foråret - Dette minimere transferaktiviteten voldsomt i januar (Måske at foretrække?)
2. JM fortsætter ikke og trænerjagten går i gang midt i januar, et scenarie ingen ønsker da det ikke virker til at vi har træner en i pipelinen
3. JM forhandler hele januar og melder ud i februar at han stopper til sommer og bliver derefter fyret og den nye træner har ingen mulighed for at sætte sig på holdet fra dag 1.
4. JM bliver fyret på dagen de skal mødes og en erstatning hentes fra starten (Usandsynligt?)
andre tanker?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlægUmiddelbart sker der vel intet på transferfronten, før at der er styr på trænersituationen?
JM og MH har meldt ud at de skal mødes og snakke efter julepausen dvs. d. 5/7 januar. Er jeg den eneste der synes det er et mærkeligt tidspunkt? Da kontrakten sandsynligvis ikke bliver forlænget efterlader det os med en række scenarier:
1. JM forlænger ikke og fortsætter sæsonen ud, en erstatning annonceres i løbet af foråret - Dette minimere transferaktiviteten voldsomt i januar (Måske at foretrække?)
2. JM fortsætter ikke og trænerjagten går i gang midt i januar, et scenarie ingen ønsker da det ikke virker til at vi har træner en i pipelinen
3. JM forhandler hele januar og melder ud i februar at han stopper til sommer og bliver derefter fyret og den nye træner har ingen mulighed for at sætte sig på holdet fra dag 1.
4. JM bliver fyret på dagen de skal mødes og en erstatning hentes fra starten (Usandsynligt?)
andre tanker?
NT sælger selskabet til en investor.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlægUmiddelbart sker der vel intet på transferfronten, før at der er styr på trænersituationen?
andre tanker?
1) Man bliver enige om ikke at forlænge men lader JM fortsætte sæsonen ud
2) JM fyres og HH sammen med Janus Blond overtager foreløbigt. Lidt ligesom vi ser i Aab nu. Man tilknytter måske Kim Engstrøm som ekstra assistent
Jeg tror mest på scenarie 2. På den korte bane giver det mest mening at fortsætte med JM sæsonen ud men på den lidt længere bane kan man lige så godt komme videre
Comment
Comment