Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Siger det ikke også meget at MH slet ikke er synlig i medierne og bakker op omkring sin stab? Det er konstant Michelsen der skal tage tævene og alle de dumme spørgsmål. Selv JH var meget mere ude med opbakning til sin træner end MH er.
    Jeg hørte også at NT og MH forlod stadion før tid?? Hva fuck sker der for det hvis det passer?? Skulle i ud og scoute efter en passende resteplads at fyre Michelsen på?? Er det at løfte i samlet flok og stå sammen??

    Vi spiller AD HELVEDE TIL og ingen fra den sportslige ledelse vil indrømme det. Man snakker konstant om skarphed og marginaler og nægter at anderkende at vi bare ikke har været gode nok på nær de første par kampe.
    Selv spillet mod Horsens og Lyngby var horribelt og vi var vel knapt nok det bedste hold på banen i de 2 kampe.

    Vi skal frem til 7`ende minuts overtid igår før der modtages et gult kort. Hvor er vildskaben? Hvor er tacklingerne? Hvor er dem der råber op og skælder ud?
    Kæmp forhelvede for logoet på trøjen og dø med støvlerne på.

    JM bør nok fyres men vi ved jo alle at det ikke kommer til at hjælpe noget på den lange bane. Klubben er inficeret at råddenskab i ledelsens top som bestemmer alt uden at have kompetencerne til det. Men de tror selv de har det. Det er det største problem.
    For jeg er overbevist om at de ikke er mere kompetence end os andre mandagstrænere bag tasterne og vi ser ind i en fremtid med 1. Div fodbold indenfor 5 år
    Jeg er meget enig med dig hele vejen rundt. Når nu vi med stor sandsynlighed må leve med ledelsen et godt stykke tid endnu, er det ekstremt vigtigt at vi får både en træner og sportschef der ikke er bange for at banke i bordet overfor ledelsen, så vi kan få ryddet op i den råddenskab du nævner, men problemet er jo naturligvis at selve råddenskaben ligger i at ledelsen ikke ønsker folk ind som stiller spørgsmålstegn ved deres dispositioner.
    Jeg tror de 5 år du nævner inden en nedrykning er højt sat.
    Mht. trænersituationen så tror jeg JM får de sidste kampe med, inden vinterpausen, så en eventuel ny træner ikke skal starte med røvfuld mod AaB, FCM og FCK. Så er der en vinterpause til at den nye træner kan arbejde med truppen plus et transfervindue, hvor der kan justeres på truppen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Jeg er meget enig med dig hele vejen rundt. Når nu vi med stor sandsynlighed må leve med ledelsen et godt stykke tid endnu, er det ekstremt vigtigt at vi får både en træner og sportschef der ikke er bange for at banke i bordet overfor ledelsen, så vi kan få ryddet op i den råddenskab du nævner, men problemet er jo naturligvis at selve råddenskaben ligger i at ledelsen ikke ønsker folk ind som stiller spørgsmålstegn ved deres dispositioner.
      Jeg tror de 5 år du nævner inden en nedrykning er højt sat.
      Mht. trænersituationen så tror jeg JM får de sidste kampe med, inden vinterpausen, så en eventuel ny træner ikke skal starte med røvfuld mod AaB, FCM og FCK. Så er der en vinterpause til at den nye træner kan arbejde med truppen plus et transfervindue, hvor der kan justeres på truppen.
      Ingen trænere kan ændre på den dårlige ledelse i OB. Så ryger de bare ud. Og når jeg nævner 5 år er det INDEN. Kan sagtens være om 1-2 år at vi kommer i kæmpe problemer og ender med at rykke ned

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ingen trænere kan ændre på den dårlige ledelse i OB. Så ryger de bare ud. Og når jeg nævner 5 år er det INDEN. Kan sagtens være om 1-2 år at vi kommer i kæmpe problemer og ender med at rykke ned
        Som Davidsen ridsede op i SFÅ i går, så har vi i de seneste 12 måneder vundet 9 kampe, spillet 8 uafgjort og tabt 15, og har dermed et pointsnit på 1,09. I de sidste 10 sæsoner med 12 hold, før vi fik gik over til 14, der har 10. pladsen haft et højere pointsnit i 6/10 af gangene, og AGF er endda også rykket ned med et højere pointsnit. Og kun 10 af de 32 kampe har været mod top 6-hold fra sidste sæson, så holdene i den gamle struktur har fået deres pointsnit mod klart bedre modstand, da de har mødt topholdene flere gange og da der også var to færre "dårlige" hold dengang.

        Der har aldrig nogensinde i Superligaens historie været to hold der ikke har vundet efter 9 runder og har så få point som Lyngby og Horsens har. I enhver anden sæson ville vi have få point til nedrykningsstregen nu, og helt naturligt være en del af nedrykningskampen. Det kan i den grad blive vores held i år, at de er så langt væk fra vinduet, men det er blodig alvor allerede fra næste sæson, hvis vi ikke tager os sammen. Jeg kan virkelig frygte om det er gået op for klubben, hvor truet vi er på vores position i sådan en struktur her, og i en situation hvor flere klubber opruster med en større økonomi og bruger penge på faciliteter, talentudvikling og alt muligt andet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Som Davidsen ridsede op i SFÅ i går, så har vi i de seneste 12 måneder vundet 9 kampe, spillet 8 uafgjort og tabt 15, og har dermed et pointsnit på 1,09. I de sidste 10 sæsoner med 12 hold, før vi fik gik over til 14, der har 10. pladsen haft et højere pointsnit i 6/10 af gangene, og AGF er endda også rykket ned med et højere pointsnit. Og kun 10 af de 32 kampe har været mod top 6-hold fra sidste sæson, så holdene i den gamle struktur har fået deres pointsnit mod klart bedre modstand, da de har mødt topholdene flere gange og da der også var to færre "dårlige" hold dengang.

          Der har aldrig nogensinde i Superligaens historie været to hold der ikke har vundet efter 9 runder og har så få point som Lyngby og Horsens har. I enhver anden sæson ville vi have få point til nedrykningsstregen nu, og helt naturligt være en del af nedrykningskampen. Det kan i den grad blive vores held i år, at de er så langt væk fra vinduet, men det er blodig alvor allerede fra næste sæson, hvis vi ikke tager os sammen. Jeg kan virkelig frygte om det er gået op for klubben, hvor truet vi er på vores position i sådan en struktur her, og i en situation hvor flere klubber opruster med en større økonomi og bruger penge på faciliteter, talentudvikling og alt muligt andet.
          De fyrer bare træneren og udtaler nogle floskler om bedre tider alt imens 95% af OB fans labber det i sig. Men denne kan vi ikke hyre Ove P ind og parkere bussen.
          De næste 3 kampe giver max 1p og vi ligger uden tvivl nr 10 når vi går på vinter pause

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Som Davidsen ridsede op i SFÅ i går, så har vi i de seneste 12 måneder vundet 9 kampe, spillet 8 uafgjort og tabt 15, og har dermed et pointsnit på 1,09. I de sidste 10 sæsoner med 12 hold, før vi fik gik over til 14, der har 10. pladsen haft et højere pointsnit i 6/10 af gangene, og AGF er endda også rykket ned med et højere pointsnit. Og kun 10 af de 32 kampe har været mod top 6-hold fra sidste sæson, så holdene i den gamle struktur har fået deres pointsnit mod klart bedre modstand, da de har mødt topholdene flere gange og da der også var to færre "dårlige" hold dengang.

            Der har aldrig nogensinde i Superligaens historie været to hold der ikke har vundet efter 9 runder og har så få point som Lyngby og Horsens har. I enhver anden sæson ville vi have få point til nedrykningsstregen nu, og helt naturligt være en del af nedrykningskampen. Det kan i den grad blive vores held i år, at de er så langt væk fra vinduet, men det er blodig alvor allerede fra næste sæson, hvis vi ikke tager os sammen. Jeg kan virkelig frygte om det er gået op for klubben, hvor truet vi er på vores position i sådan en struktur her, og i en situation hvor flere klubber opruster med en større økonomi og bruger penge på faciliteter, talentudvikling og alt muligt andet.
            Det er dybt alarmerende. Og ja lige nu bliver vores røv reddet en smule af at Horsens og Lyngby er helt til rotterne, men det skulle ikke undre mig om én af de klubber vinder nogle kampe i denne skøre og tætte Superliga og så kan nedrykningsstregen pludselig begynde at æde sig ind på os.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Som Davidsen ridsede op i SFÅ i går, så har vi i de seneste 12 måneder vundet 9 kampe, spillet 8 uafgjort og tabt 15, og har dermed et pointsnit på 1,09. I de sidste 10 sæsoner med 12 hold, før vi fik gik over til 14, der har 10. pladsen haft et højere pointsnit i 6/10 af gangene, og AGF er endda også rykket ned med et højere pointsnit. Og kun 10 af de 32 kampe har været mod top 6-hold fra sidste sæson, så holdene i den gamle struktur har fået deres pointsnit mod klart bedre modstand, da de har mødt topholdene flere gange og da der også var to færre "dårlige" hold dengang.

              Der har aldrig nogensinde i Superligaens historie været to hold der ikke har vundet efter 9 runder og har så få point som Lyngby og Horsens har. I enhver anden sæson ville vi have få point til nedrykningsstregen nu, og helt naturligt være en del af nedrykningskampen. Det kan i den grad blive vores held i år, at de er så langt væk fra vinduet, men det er blodig alvor allerede fra næste sæson, hvis vi ikke tager os sammen. Jeg kan virkelig frygte om det er gået op for klubben, hvor truet vi er på vores position i sådan en struktur her, og i en situation hvor flere klubber opruster med en større økonomi og bruger penge på faciliteter, talentudvikling og alt muligt andet.
              Jeg mener, at 90 % ligger i ledelsen og dårlige indkøb.
              NT og TC får præsenteret 3 spillere. 1 god, en mellen og en islændinge fra 1. division i Sverige. De vælger Aron, fordi KB før har hentet guld i næstbedste række.
              ​​​​​ Aron var billig, og næsten på landsholdet, så fortæller JH bare at man har fulgt ham i lang tid.

              Problemet vi har er, at vi får for lidt for budgettet. Når de bruger mange penge er det ofte på mætte spillere som er begyndt at tænke på tiden efter fodbold.
              Det er for tit spillere man ikke kan tjene penge på.

              JM famler rundt for at finde noget, som giver point. Han får at vide at truppen er 5. dyrest og skal levere top 6.
              Det gir uro at skifte stil så ofte. Omvendt var han i sidste sæson for længe om at droppe 3-5-2.

              For min skyld kan man godt skifte JM og HH, men tror ikke vi flytter os. Med mindre OB vælger, at skulle spille som Randers, AGF og Haderslev.
              I dk er det lettest at få succes med kontraspil ud fra solid defensiv.

              Jeg så hellere Bo som sportschef og 3 år mere til JM.
              Sportsudvalget nedlægges og Bo får kompetencen med at forvalte budgettet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                De fyrer bare træneren og udtaler nogle floskler om bedre tider alt imens 95% af OB fans labber det i sig. Men denne kan vi ikke hyre Ove P ind og parkere bussen.
                De næste 3 kampe giver max 1p og vi ligger uden tvivl nr 10 når vi går på vinter pause
                Du kan også regne med at Fyens, SFÅ og samtlige andre medier og diverse eksperter også klapper i deres hænder og melder OB på rette vej.

                Det er stadig mig en gåde at vi sæson efter sæson bliver betegnet som en topklub og endda som bejler til medaljekampen rundt omkring i medierne.

                Gad vide hvor mange år der går med denne Kejserens nye klæder ?
                Hvilket medie kommer først med “breaking news” omkring OB og hvor skidt det har stået til de sidste 10 år hvor både indkøb, strategi og resultater har været mildt sagt middelmådige ?

                Hvorfor er der ingen medier der spørger ind til OB’s gemmeleg ift stadionprocjektet , OB har jo selv tidligere været offensive nok i medierne når de skulle jamre over forholdene for at lægge pres på kommunen, der er både sendt spillere og ledere i byen med kritik.
                Hvor bliver Jack Jørgensen af med hans rosenrøde fortællinger eller NT med forsikringen om at planerne er klar for det var de jo inden kommunens udmelding?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Jeg mener, at 90 % ligger i ledelsen og dårlige indkøb.
                  NT og TC får præsenteret 3 spillere. 1 god, en mellen og en islændinge fra 1. division i Sverige. De vælger Aron, fordi KB før har hentet guld i næstbedste række.
                  ​​​​​ Aron var billig, og næsten på landsholdet, så fortæller JH bare at man har fulgt ham i lang tid.

                  Problemet vi har er, at vi får for lidt for budgettet. Når de bruger mange penge er det ofte på mætte spillere som er begyndt at tænke på tiden efter fodbold.
                  Det er for tit spillere man ikke kan tjene penge på.

                  JM famler rundt for at finde noget, som giver point. Han får at vide at truppen er 5. dyrest og skal levere top 6.
                  Det gir uro at skifte stil så ofte. Omvendt var han i sidste sæson for længe om at droppe 3-5-2.

                  For min skyld kan man godt skifte JM og HH, men tror ikke vi flytter os. Med mindre OB vælger, at skulle spille som Randers, AGF og Haderslev.
                  I dk er det lettest at få succes med kontraspil ud fra solid defensiv.

                  Jeg så hellere Bo som sportschef og 3 år mere til JM.
                  Sportsudvalget nedlægges og Bo får kompetencen med at forvalte budgettet.
                  Fuldstændig enig. Deprimerende at vi har haft denne diskussion i årevis, og det ser ikke ud til at der er bedring på vej. Jeg kan ikke se hvem eller hvad, der skal spore Thorborg ind på en anden retning. Aarhus Stiftstidende forholdt sig for nogle år siden i en række artikler, yderst kritisk til AGF. Ledelse,indkøb,målsætning. Det virker som om vores lokale stift, er tilfredse med blot at referere fra kampene.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Du kan også regne med at Fyens, SFÅ og samtlige andre medier og diverse eksperter også klapper i deres hænder og melder OB på rette vej.

                    Det er stadig mig en gåde at vi sæson efter sæson bliver betegnet som en topklub og endda som bejler til medaljekampen rundt omkring i medierne.

                    Gad vide hvor mange år der går med denne Kejserens nye klæder ?
                    Hvilket medie kommer først med “breaking news” omkring OB og hvor skidt det har stået til de sidste 10 år hvor både indkøb, strategi og resultater har været mildt sagt middelmådige ?

                    Hvorfor er der ingen medier der spørger ind til OB’s gemmeleg ift stadionprocjektet , OB har jo selv tidligere været offensive nok i medierne når de skulle jamre over forholdene for at lægge pres på kommunen, der er både sendt spillere og ledere i byen med kritik.
                    Hvor bliver Jack Jørgensen af med hans rosenrøde fortællinger eller NT med forsikringen om at planerne er klar for det var de jo inden kommunens udmelding?
                    Syntes nu det at SFÅ har Asser med ofte gør at de også får “vores” side med. Ham er jeg stort set ikke uenig med på nogen punkter og de berørte også meget det øverste du nævner i den nye podcast ret godt

                    mht stadion projektet nævnte man i samme podcast at JJ vidst havde nævnt at man gik igang inden for et års tid. Om det er Corona usikkerhed,økonomi eller den generelt dårlige presse de får omkring kommunens støtte der gør at man ikke offentligører noget ved jeg ikke..
                    Måske vil man have styr på al finansiering, tidsplaner osv før man gør noget offentligt

                    Men ellers enig

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Fuldstændig enig. Deprimerende at vi har haft denne diskussion i årevis, og det ser ikke ud til at der er bedring på vej. Jeg kan ikke se hvem eller hvad, der skal spore Thorborg ind på en anden retning. Aarhus Stiftstidende forholdt sig for nogle år siden i en række artikler, yderst kritisk til AGF. Ledelse,indkøb,målsætning. Det virker som om vores lokale stift, er tilfredse med blot at referere fra kampene.
                      Syntes nu godt at Leif kan være kritisk til tider. Men at trække en skarp front mod dem som man også samarbejder med på mange fronter kommer ikke til at ske.
                      Det har jeg det sådan set også ok med.
                      SF er mainstream og vi må nøjes med at gøre oprør på sociale medier og håbe at OBstruktion og SFÅ råber op til tider

                      Comment


                        Jeg synes nu nok, at Leif Rasmussen sætter nogle ting på plads i dagens avis. https://faa.dk/artikel/ob-ledelsen-g...ndnu-en-chance

                        Man skal betale kr 49 pr mdr (69 fra 1. januar) for at læse på nettet, og jeg fristes til at kopiere siden ind. Han skriver bla andet at der ingen tvivl er om at JM ikke forlænges. Og at spørgsmålet mere er om klubben synes den har råd til at stoppe før jul.
                        Og så skriver han at MH er omhyggeligt udvalgt af Thorborg og den øvrige bestyrelse og derfor ikke fyres.
                        Og at der skal kæmpes for at nå top-8.
                        Og at indkøb var for få/for dårlige.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Syntes nu godt at Leif kan være kritisk til tider. Men at trække en skarp front mod dem som man også samarbejder med på mange fronter kommer ikke til at ske.
                          Det har jeg det sådan set også ok med.
                          SF er mainstream og vi må nøjes med at gøre oprør på sociale medier og håbe at OBstruktion og SFÅ råber op til tider
                          Bevares der kommer nogle enkelte kritiske artikler til tider men det er jo ikke noget vedholdende. En sejr så er alle positive og problemerne i OB lykkelig glemt.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Bevares der kommer nogle enkelte kritiske artikler til tider men det er jo ikke noget vedholdende. En sejr så er alle positive og problemerne i OB lykkelig glemt.
                            Vi skal ikke forvente mere. Jeg er hold op ihverfald og lever fint med det. Det er i undergrunden at tingene skal ske

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Jeg synes nu nok, at Leif Rasmussen sætter nogle ting på plads i dagens avis. https://faa.dk/artikel/ob-ledelsen-g...ndnu-en-chance

                              Man skal betale kr 49 pr mdr (69 fra 1. januar) for at læse på nettet, og jeg fristes til at kopiere siden ind. Han skriver bla andet at der ingen tvivl er om at JM ikke forlænges. Og at spørgsmålet mere er om klubben synes den har råd til at stoppe før jul.
                              Og så skriver han at MH er omhyggeligt udvalgt af Thorborg og den øvrige bestyrelse og derfor ikke fyres.
                              Og at der skal kæmpes for at nå top-8.
                              Og at indkøb var for få/for dårlige.
                              69kr er jo hul i hovedet. Er der virkelig nogen der gider dette?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Jeg synes nu nok, at Leif Rasmussen sætter nogle ting på plads i dagens avis. https://faa.dk/artikel/ob-ledelsen-g...ndnu-en-chance

                                Man skal betale kr 49 pr mdr (69 fra 1. januar) for at læse på nettet, og jeg fristes til at kopiere siden ind. Han skriver bla andet at der ingen tvivl er om at JM ikke forlænges. Og at spørgsmålet mere er om klubben synes den har råd til at stoppe før jul.
                                Og så skriver han at MH er omhyggeligt udvalgt af Thorborg og den øvrige bestyrelse og derfor ikke fyres.
                                Og at der skal kæmpes for at nå top-8.
                                Og at indkøb var for få/for dårlige.
                                Klart at NT er tilfreds med Hemme. NT har få et en stik i rend dreng, som på trods af titlen vel nærmest har indflydelse som yngste lærling på en byggeplads.

                                jeg bliver mere og mere overbevist om at NT syntes elementerne fra Football manager er spændende. Han har ikke interesse i, at holde sig fra den del. Han behøver jo ikke trække sig så langt tilbage som Skelbæk gør i FCK. Jeg syntes, at det er godt han er synlig på stadion og til træningen. Men at ansætte Hemme viser jo, at han undervurdere betydningen af posten, eller at han bare vil have lov til at spille irl Football manager.

                                Comment

                                Working...
                                X