Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Erik hamrén stopper for Island. Ham gad jeg godt se i OB. Hvad tænker folk.?

    Men desværre har han jo nok sin egen mening om tingene, og så er han jo udelukket. AaB lokker måske også mere.
    Jeg tænker ikke, han har den fjerneste interesse i jobbet. Folk herinde overvurderer, hvor interessant et job det er at være OB-træner.

    Bo virker som en realistisk mulighed. Hvor meget kød der er på ham fagligt, dét kan jeg være i tvivl om, men man må også erkende egne bias. Joviale spradebasser kan besidde mere taktisk indsigt, end hvad der lige viser sig på overfladen.

    Jeg er ret overbevist om, at JM ikke forlænger kontrakten.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Jeg tænker ikke, han har den fjerneste interesse i jobbet. Folk herinde overvurderer, hvor interessant et job det er at være OB-træner.

      Bo virker som en realistisk mulighed. Hvor meget kød der er på ham fagligt, dét kan jeg være i tvivl om, men man må også erkende egne bias. Joviale spradebasser kan besidde mere taktisk indsigt, end hvad der lige viser sig på overfladen.

      Jeg er ret overbevist om, at JM ikke forlænger kontrakten.
      Det er jeg også ret overbeviste han ikke gør, jeg kan så på ingen måde se Bo H være et step fremad allerhøjst lidt steppen på stedet....men som andre tidligere har skrevet så kan vi ansætte Pep, Klopp, Zidane og hvad de ellers hedder, så længe NT, TC og slæng skal sidde og have afgørende indflydelse bliver det ikke anderledes...sad but true...

      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

        Det er jeg også ret overbeviste han ikke gør, jeg kan så på ingen måde se Bo H være et step fremad allerhøjst lidt steppen på stedet....men som andre tidligere har skrevet så kan vi ansætte Pep, Klopp, Zidane og hvad de ellers hedder, så længe NT, TC og slæng skal sidde og have afgørende indflydelse bliver det ikke anderledes...sad but true...
        Jeg tror fortsat på, at JM stopper til jul/nytår og Zorninger hentes ind.... men kun en mavefornemmelse .... intet andet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Jeg tror fortsat på, at JM stopper til jul/nytår og Zorninger hentes ind.... men kun en mavefornemmelse .... intet andet
          Altså jeg ville personligt elske at få Zorninger ind, men tvivler stærkt på det kommer til at ske

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Jeg tror fortsat på, at JM stopper til jul/nytår og Zorninger hentes ind.... men kun en mavefornemmelse .... intet andet
            Den tror jeg så 0 % på. Og håber nogenlunde lige så lidt på det.
            Tror zorniger ville grine ad vores evt. henvendelse. Dertil ville vores satsning på ungdom og manglende økonomi jo være total mis-match.

            Det ville gøre ondt på mig at se tonnys gode arbejde gå i vasken, for lidt kortvarig succes. Det minder om LO, bare uden penge.
            Tror bif er glade for de fandt en dygtig mand i CV til at rydde op og spare på pengene.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Jeg tænker ikke, han har den fjerneste interesse i jobbet. Folk herinde overvurderer, hvor interessant et job det er at være OB-træner.

              Bo virker som en realistisk mulighed. Hvor meget kød der er på ham fagligt, dét kan jeg være i tvivl om, men man må også erkende egne bias. Joviale spradebasser kan besidde mere taktisk indsigt, end hvad der lige viser sig på overfladen.

              Jeg er ret overbevist om, at JM ikke forlænger kontrakten.
              Men zorniger er realistisk.? Come on

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Jeg tror fortsat på, at JM stopper til jul/nytår og Zorninger hentes ind.... men kun en mavefornemmelse .... intet andet
                Den eneste grund til at du kan få ret er fordi der ikke er en strategi.
                Så er det slut med fynboer.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Men zorniger er realistisk.? Come on
                  Jeg har ikke nævnt Zorniger? Læs, hvad folk skriver. Jeg tror bestemt ikke, han har den fjerneste interesse i OB. Jeg ville dig glæde mig over en tysk træner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Jeg har ikke nævnt Zorniger? Læs, hvad folk skriver. Jeg tror bestemt ikke, han har den fjerneste interesse i OB. Jeg ville dig glæde mig over en tysk træner.
                    Hov forkert indlæg jeg svarede på, my bad. Mit indlæg var online.

                    Comment


                      Man kan vel finde den nye træner internt. Det behøver ikke være en af de gamle travheste der cirkulerer rundt i superligaen. Tænk hvis de henter Jonas Dahl han er vel snart ledig igen og fatter ikke hvordan han blev hyret til det Horsens job.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Jeg tænker ikke, han har den fjerneste interesse i jobbet. Folk herinde overvurderer, hvor interessant et job det er at være OB-træner.

                        Bo virker som en realistisk mulighed. Hvor meget kød der er på ham fagligt, dét kan jeg være i tvivl om, men man må også erkende egne bias. Joviale spradebasser kan besidde mere taktisk indsigt, end hvad der lige viser sig på overfladen.

                        Jeg er ret overbevist om, at JM ikke forlænger kontrakten.
                        https://www.bt.dk/superligaen/bo-hen...ser-indblandet Bo.H savner ikke livet på trænerbænken.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                          https://www.bt.dk/superligaen/bo-hen...ser-indblandet Bo.H savner ikke livet på trænerbænken.
                          Tror heller ikke han var på listen. Hemme henter Faxe, eller noget endnu mærkeligere

                          Comment


                            Eller Auri Scabalius?

                            Comment


                              Jeg tror jeg stopper med at følge OB for good hvis vi henter én af de sædvanlige superliga 'rundetrunte' trænere ind.. Bo er den eneste undtagelse, men han har heller ikke været mange klubber igennem. Hvis Bo ikke kan lade sig gøre, så lad os da for guds skyld hente en udenlandsk personlighed ala. Zorninger ind, som har et andet syn på tingene end de vanlige leverpostejsdanskere! - Det var virkelig underholdende at følge med i Bifs udvikling under ham.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Hov forkert indlæg jeg svarede på, my bad. Mit indlæg var online.
                                Jeg mener, han ligger lige til højrebenet. Kender ligaen, bor i DK, dybt professionel og ikke mindst er ledig !

                                Comment

                                Working...
                                X