Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Gad vide hvornår det går op for diverse medier og især alle de såkaldte eksperter at OB faktisk ikke hører til i top 6 og det ikke er tilfældigt at det kun er lykkedes en enkelt gang hvor vi så var statister.
    Forstår ganske enkelt ikke at der aldrig er blevet gransket nærmere i indkøb over de senere år og sammenholdt det med ambitionerne og udmeldingerne. Det må være fordi OB er gabende uinteressant for omverdenen.
    Som du selv siger. Vi er ikke interessante nok mere til at nogen udefra giver en fuck.

    Jeg er en af de få der for en gang skyld var ok tilfreds med vinduet. Men jeg kan selvfølgelig godt se at bare fordi OB forbedrer sig nogle %`er ift sidste år er det jo ikke ensbetydende med at vi ikke bliver overhalet af andre der simpelthen VIL det mere og der har DYGTIGERE folk ansat til at føre det ud i livet.

    Alt er selvfølgelig ikke lort og vi har sgu spillet ok de første kampe. Men det ændrer ikke på ovenstående facts

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Jeg har det på fuldstændig samme måde. Jeg tror på ingen måde JM er vores største problem og jeg kan godt lide Bo Henriksen som træner og motivator. Vores største problem ligger dog højere oppe i systemet med manglende strategi og visioner for klubben. Vi kan kun kigge misundeligt til de visionære ledelser og ejerforhold de har i klubber som FCM og FCN. Vores ledelse ligner hovedløse høns ved siden af når det kommer til at drive en professionel fodboldklub.
      Præcis. All in Hr Thorborg eller lad andre tage over

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Hvis det der er sådan tingene er foregået, så har du hele OBs ledelsesmæssige og strategiske problem indkapslet i en sætning.
        Sheed, du behøver ikke at tvivle på, om min sætning er troværdig. Du har sikkert ligesom jeg, ved flere JM interviews i forbindelse med SL kampe, hørt JM besvare journalisters transfersspørgsmål således : “ Det har jeg ingen kommentarer til, men jeg har selvfølgelig afleveret en liste med mine ønsker til MH, som har ansvaret for transfers “. Når man siger liste og ønsker i flertal, har der nok stået mere end et navn på listen. Sent på vinduets sidste dag får han så Okosun, og har derudover kun fået en 4 årig forlængelse med Kløve i dette vindue, og en 3 mdr. udlejning af Sander. I sandhed en tynd kop te, når man ser uløste spørgsmål på flere pladser som backs, midtbane etc.
        Last edited by pnl; 20-10-2020, 09:32.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Præcis. All in Hr Thorborg eller lad andre tage over
          NT behøver såmænd ikke at gå all in, jeg vil være fint tilfreds hvis der var troværdighed i det der bliver foretaget og udmeldt.
          Jeg kan sagtens leve med at der bliver meldt ud noget i stil med : Vores målsætning er at vi vil forstærkes gradvist samtidig med vi vil forsøge at få flere af vores unge gjort til gode superligaspillere, vi vil spille vores chance for top 6 men for nuværende ser vi os selv i et tæt felt mellem nr 5 og 9 i ligaen. Vores langsigtede mål er at blive en fast bestanddel af top 6.
          Men det vil kræve at vi køber spillere en hylde over Kløve, Okosun og Lieder, selvfølgelig ikke 3-4-5 ad gangen men en enkelt så vi gradvist bliver bedre, de sidste mange vinduer har vi sjældent købt nogle som virkelig rykkede os.

          Jeg er træt til døde af den måde alting bliver talt op på i OB. Jo mere Jack Jørgensen bræger sine salgstaler som var han lige kommet ud fra et telefonsælger kursus hos Telia, NT bavler om Europa, MH arrogant fastslår vi er et top 6 hold og JM med stolthed ævler løs og de to foregående flotte sæsoner jo mere mister jeg troen på det der kommer ud af munden på dem.

          Jeg har det som en anden skrev tidligere, nærmest ligeglad med hvem der er træner for det kan blive alle lige fra Klopp til Linse Kessler, uden ændringer i toppen flytter vi os ikke.

          Det er meget få kampe i hver sæson jeg har forventninger til men flere og flere hvor nederlag ikke skuffer mere men hvor man bare trækker på skuldrene og siger pis men som ventet. Når vi så spiller i taberslutspillet så er sæsonen slut for mig og jeg kommer bare på stadion for hyggens skyld. Det er sgu trist man har fået et så ligegyldigt forhold til resultaterne i den klub man hat fulgt i 40 år og hvor et nederlag førhen gjorde ondt langt ind i sjælen i dagevis.Pisse surt at man er skeptisk over for alt hvad ledelsen foretager sig og nærmest samtlige indkøb.
          Last edited by Magge; 19-10-2020, 22:59.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

            Jeg tror slet ikke, at JM er interesseret i at forlænge, og jeg vil gerne begrunde det. JM fik tidligere i år et tilbud fra en anden klub, som han fandt spændende, men OB nægtede at slippe ham. JM afleverede til MH en liste med spillerønsker til sommervinduet og endte med at få Okosun. Sikkert et af ønskerne, men sikkert ikke det eneste. Endeligt er det tydeligt, at samarbejdet mellem MH og trænerteamet er anstrengt. Derfor forventer jeg ikke, at JM ønsker at forlænge med mindre der sker ændringer højere oppe i OB organisationen.
            Det tror jeg, du har helt ret i. Jeg har bidt mærke i JMs ageren i medierne. Hver eneste gang, der spørges til transfers eller sportsligt set-up, så refererer JM meget firkantet til MH. Jeg aner en distancering hér. En meget forståelig en af slagsen.

            Comment


              #21
              Jeg ville ønske, at vi forlængede med Jakob Michelsen for at fastholde noget kontinuitet. Isoleret set, synes jeg vi har fortjent mere i de første 5 kampe, så jeg synes ikke at starten på denne sæson skal være udslagsgivende.

              MEN, som andre også nævner, så er jeg også begyndt at tvivle på, om Jakob Michelsen egentlig overhovedet er interesseret i at forlænge med OB. Jeg tror heller ikke, at hans ambitioner står mål med klubbens ageren.

              Desværre tror jeg, at vi får ny træner til næste sommer. Og kender man klubben ret, så bliver det en af de gamle travere i Superligaen der enten er ledig nu, eller bliver fyret inden næste sommer. Det stinker langt væk af, at vi får et tilbageslag igen næste sommer, når vi 118. gang skal starte forfra med et nyt udtryk og en ny spillestil.

              Og så må jeg bare sige, at jeg, ligesom mange andre (igen), er ved at være uendelig træt af de evindelige positive vinde, der kommer til udtryk i OB's kommunikationskanaler. Hold kæft hvor bliver det mere og mere komisk, at vi åbenbart SKAL være helt fremme i bussen udadtil (MH, NT, JJ, OB generelt), når bussen jo tydeligvis er kørt for 7 år siden og vi aldrig kom med.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Det tror jeg, du har helt ret i. Jeg har bidt mærke i JMs ageren i medierne. Hver eneste gang, der spørges til transfers eller sportsligt set-up, så refererer JM meget firkantet til MH. Jeg aner en distancering hér. En meget forståelig en af slagsen.
                Tror nu mere det er en klokkeklar afstemning imellem træner og sportschef

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Jeg ville ønske, at vi forlængede med Jakob Michelsen for at fastholde noget kontinuitet. Isoleret set, synes jeg vi har fortjent mere i de første 5 kampe, så jeg synes ikke at starten på denne sæson skal være udslagsgivende.

                  MEN, som andre også nævner, så er jeg også begyndt at tvivle på, om Jakob Michelsen egentlig overhovedet er interesseret i at forlænge med OB. Jeg tror heller ikke, at hans ambitioner står mål med klubbens ageren.

                  Desværre tror jeg, at vi får ny træner til næste sommer. Og kender man klubben ret, så bliver det en af de gamle travere i Superligaen der enten er ledig nu, eller bliver fyret inden næste sommer. Det stinker langt væk af, at vi får et tilbageslag igen næste sommer, når vi 118. gang skal starte forfra med et nyt udtryk og en ny spillestil.

                  Og så må jeg bare sige, at jeg, ligesom mange andre (igen), er ved at være uendelig træt af de evindelige positive vinde, der kommer til udtryk i OB's kommunikationskanaler. Hold kæft hvor bliver det mere og mere komisk, at vi åbenbart SKAL være helt fremme i bussen udadtil (MH, NT, JJ, OB generelt), når bussen jo tydeligvis er kørt for 7 år siden og vi aldrig kom med.
                  Jeg er delvis enig - jeg ser også gerne en forlængelse, men som du, tror jeg at JM er tabt for os.

                  Det bliver dog ikke til sommer, men allerede omkring(eller inden) vinter pausen, hvis ikke resultaterne er med. Så kunne jeg godt se MH sparke JM bagi for selv at "løse udfordringerne i truppen".

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Tror nu mere det er en klokkeklar afstemning imellem træner og sportschef
                    Det ville jeg også tro - i alle andre klubber end OB. Der er nærmest noget demonstrativt over det, når han udtaler sig. Men det er selvsagt rene gisninger.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Jeg ville ønske, at vi forlængede med Jakob Michelsen for at fastholde noget kontinuitet. Isoleret set, synes jeg vi har fortjent mere i de første 5 kampe, så jeg synes ikke at starten på denne sæson skal være udslagsgivende.

                      MEN, som andre også nævner, så er jeg også begyndt at tvivle på, om Jakob Michelsen egentlig overhovedet er interesseret i at forlænge med OB. Jeg tror heller ikke, at hans ambitioner står mål med klubbens ageren.

                      Desværre tror jeg, at vi får ny træner til næste sommer. Og kender man klubben ret, så bliver det en af de gamle travere i Superligaen der enten er ledig nu, eller bliver fyret inden næste sommer. Det stinker langt væk af, at vi får et tilbageslag igen næste sommer, når vi 118. gang skal starte forfra med et nyt udtryk og en ny spillestil.

                      Og så må jeg bare sige, at jeg, ligesom mange andre (igen), er ved at være uendelig træt af de evindelige positive vinde, der kommer til udtryk i OB's kommunikationskanaler. Hold kæft hvor bliver det mere og mere komisk, at vi åbenbart SKAL være helt fremme i bussen udadtil (MH, NT, JJ, OB generelt), når bussen jo tydeligvis er kørt for 7 år siden og vi aldrig kom med.
                      Selvom jeg skrev noget lidt andet i frustration efter kampen - så er jeg enig med dig her. Efter min overbevisning spiller vi noget af det flotteste fodbold vi længe har spillet. Ville virkelig være synd at smide det på gulvet nu med en trænerændring. Ville være rart med noget kontinuitet på posten, og jeg tror personligt stadig på Jakob som den rette mand.
                      Det skal så også lige siges at jeg er så også sådan en type der heller ser lettere svingende resultater med mange mål og flot spil, fremfor bedre resultater med betonfodbold og kedelige 1-0 sejre.. men sådan er jeg bare så mærkelig..

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Jeg ville ønske, at vi forlængede med Jakob Michelsen for at fastholde noget kontinuitet. Isoleret set, synes jeg vi har fortjent mere i de første 5 kampe, så jeg synes ikke at starten på denne sæson skal være udslagsgivende.

                        MEN, som andre også nævner, så er jeg også begyndt at tvivle på, om Jakob Michelsen egentlig overhovedet er interesseret i at forlænge med OB. Jeg tror heller ikke, at hans ambitioner står mål med klubbens ageren.

                        Desværre tror jeg, at vi får ny træner til næste sommer. Og kender man klubben ret, så bliver det en af de gamle travere i Superligaen der enten er ledig nu, eller bliver fyret inden næste sommer. Det stinker langt væk af, at vi får et tilbageslag igen næste sommer, når vi 118. gang skal starte forfra med et nyt udtryk og en ny spillestil.

                        Og så må jeg bare sige, at jeg, ligesom mange andre (igen), er ved at være uendelig træt af de evindelige positive vinde, der kommer til udtryk i OB's kommunikationskanaler. Hold kæft hvor bliver det mere og mere komisk, at vi åbenbart SKAL være helt fremme i bussen udadtil (MH, NT, JJ, OB generelt), når bussen jo tydeligvis er kørt for 7 år siden og vi aldrig kom med.
                        Hvis han er blevet besnakket med at han får et top 6 hold. Så er det klart at han stejler når vi ikke har en defensiv VB, 2 gange Lund, AJA, Aron og Opondo. Bare for at nævne noget.
                        enten vil man have et top 6 hold, eller nævnte spillere. Begge del er ikke muligt samtidigt i almindelige sæsoner.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Hvis han er blevet besnakket med at han får et top 6 hold. Så er det klart at han stejler når vi ikke har en defensiv VB, 2 gange Lund, AJA, Aron og Opondo. Bare for at nævne noget.
                          enten vil man have et top 6 hold, eller nævnte spillere. Begge del er ikke muligt samtidigt i almindelige sæsoner.
                          Problemet er så bare, at han vel selv har været med til at hente/skrive faste kontrakter med samtlige spillere du nævner der (med undtagelse af Marco Lund som kom i vinteren 18)? HVIS han da altså har noget at skulle sige ift vores ageren på transfermarkedet.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                            Problemet er så bare, at han vel selv har været med til at hente/skrive faste kontrakter med samtlige spillere du nævner der (med undtagelse af Marco Lund som kom i vinteren 18)? HVIS han da altså har noget at skulle sige ift vores ageren på transfermarkedet.
                            OL kan godt være trupspiller, problemet opstår når han er start 11. Uanset hvem der fandt Aron, og AJA så bør han skamme sig. Vi har en del andre i start 11 som er tvivlsomme på et top 6 hold. Derfor er essensen at de skal udskiftes med start 11 spillere for at holdet lugter bare lidt af top 6.

                            Comment


                              #29
                              Ville ønske at OB forlænger med Michelsen, men er stadig bange for at Bo Henriksen er på tegnebrættet.....undrer mig stadigvæk over, at han kvitter trænerjobbet for at arbejde på TV ?? Det kan kun være en midlertidigt pause fra trænergerningen. Troels Beck er også stadig ledig på markedet.....
                              Men igen - forlæng med Michelsen og lad os få åbnet for Thorborgs pengepung (ikke kun stadionprojekt)

                              Comment


                                #30
                                Jeg er tilhænger af at afskedige JM. Ret beset har han ikke medvirket til at flytte klubben nogen steder hen, så kan man snakke om lidt bedre udtryk, uheld osv. Men uheld over en lang periode (for samme tudesang hørte vi sidste år) er ikke tilfældigt. Bortset fra en kort periode hvor BK, Laursen "brødrene", Tverskov, Drachmann, Casper Nielsen og Gryte simultant fandt et meget højt niveau, har OB præsteret langt under niveau. Kan ikke se vi er blevet et døjt bedre, og det har været med samme sportschef i stort set hele perioden som gav træneren stor magt.

                                MH er nødt til at vælge en træner han tror på, som passer ind i hans ide om hvad OB skal være for en klub, lige nu virker træner og Sportschef på kollisionskurs, det er uholdbart. De manglende resultater kan MH bruge til at flytte fokus over på træneren, og udpege en ny, det giver ham luft og tid til at udvikle på sit OB. Så der er også nogle ledelsesmæssige dynamikker der taler for at det kommer til at ske. JM kan kun redde sit OB liv ved at sætte en meget meget solid stime sammen lige nu
                                Last edited by SU1978; 20-10-2020, 14:09.

                                Comment

                                Working...
                                X