Oprindeligt indsendt af OB Larsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021
Collapse
X
-
Fronttrio - Jebali venstre kant, Bashkim på toppen, Sabbi til højre. Sveinn som førstereserve (synes at han har gjort det fint i de minutter han har spillet og han giver os mulighed for at skifte til høje indlæg), hvis Fenger ikke vil skrive en lang kontrakt (kan se at hans kontrakt udløber næste sommer). Er lunken ved at give en væsentlig rolle til en spiller, som kan smutte gratis efter en god sæson, hvilket ikke er urealistisk, så god han var i foråret. Jeg nægter efterhånden at opleve endnu en Falk eller Grytebust situation. Lieder og Svendsen i overskud og skal sælges.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Enig. Hvis Bashkim kommer, håber jeg vi får solgt Jebali (som jeg ellers godt kan lide) til sommer, og kommer af med Sander og Lieder og evt. bare lader Sveinn løbe ud, hvis ikke der kommer mere fra ham. Så har vi Bash, Sabbi, Max og Hylle af mere eller mindre rendyrkede angribere. Det er en gruppe, der både har potentiale og evner. Og så skal vi selvfølgelig have en træner, der kan se fidusen i at bruge hurtige og mobile frontangribere, evt. lagt an på højt genpres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Enig. Hvis Bashkim kommer, håber jeg vi får solgt Jebali (som jeg ellers godt kan lide) til sommer, og kommer af med Sander og Lieder og evt. bare lader Sveinn løbe ud, hvis ikke der kommer mere fra ham. Så har vi Bash, Sabbi, Max og Hylle af mere eller mindre rendyrkede angribere. Det er en gruppe, der både har potentiale og evner. Og så skal vi selvfølgelig have en træner, der kan se fidusen i at bruge hurtige og mobile frontangribere, evt. lagt an på højt genpres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlægHvis Bash kommer tilbage er det fantastisk! Men hvorfor pokker kunne han ikke slå igennem i den Saudiske liga? Hvsd kan niveauet være dernede! 1. Division? Men nok næppe så fysisk.
Comment
-
Perfekt med Bashkim tilbage på holdet, og straks er der brugere herinde som ikke forstår at man køber ind, uden den nye træner er på plads. Tænker de samme brugere ville bryde ud i ramaskrig, hvis han skiftede til en anden konkurrerende Superliga klub. Jeg glæder mig til at se Bash i OB igen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Vil ikke forsvare Hemmingsen men syntes egentlig at han taler ok for sig fra hans perspektiv.
Man har forberedt sig på vinduet men der skal noget ud før der kommer noget ind. Det kan være økonomi men nok også antallet. Når det så er sagt er OB friske hvis der kommer noget ekstraordinært.
Man er opmærksom på at der er (for) mange angribere og ved godt at der kun er to dedikerede backs men der skal angribere ud før der kan komme backs ind og der må man bare sige at det skete ikke og der ER spillere der KAN spille den.
Det er vel grundlaget for at der ikke skete mere i vinduet end tilfældet er og at Kadrii ikke blev signet i første omgang.
Nu er det vel så vurderet at Kadrii er det ekstraordinære der er mulighed for.
Han mener stadig at OB har en god trup og ikke er langt fra AGF,AAB, RFC m.fl. Og det kan man så være enig eller uenig i men hvis han mener det giver det vel mening at lade JM gå hvis man ikke tror at han kan forløse potentialet .. der blev ikke spurgt meget ind til ny træner af det jeg hørte.
Men af det jeg hørte så var han underligt defensiv i forhold til dataanalyser i forhold til at man nu ret kort efter har en ansat til det. Jeg blev ikke meget klogere på scouting”organismen” men ret tydeligt at man ikke kigger andre steder end i Skandinavien og Skandinaviske spillere. Det kan så være fint nok men så får man bare heller ikke en Junior, Miti, Tempo, Bolanos, Derveld, DD, Makrini eller Utaka ... dem der bare gør det lidt sjovere ..
Han snakker meget om indsigt, kendskab og erfarenhed .. men jeg syntes at det er på for lavt niveau ... kan det læres? Måske men hvem skal lære ham det i OB? Det kommer ikke af sig selv.
Faktum er at det lykkedes ham ikke at skille sig af med angribere der kunne bane plads til et mere dedikeret forsvar.
Dog hørte jeg også at det første sted man leder når en plads skal besiddes er Akademiet .. er der potentiale der så vil man helst det og det lød ikke som om det kun var økonomi ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægPerfekt med Bashkim tilbage på holdet, og straks er der brugere herinde som ikke forstår at man køber ind, uden den nye træner er på plads. Tænker de samme brugere ville bryde ud i ramaskrig, hvis han skiftede til en anden konkurrerende Superliga klub. Jeg glæder mig til at se Bash i OB igen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Har omsider fået taget mig sammen til at hære SFÅ og valgte Special med Hemmingsen som det første og har hørt det omkring transferstartegi og rekruttering.
Vil ikke forsvare Hemmingsen men syntes egentlig at han taler ok for sig fra hans perspektiv.
Man har forberedt sig på vinduet men der skal noget ud før der kommer noget ind. Det kan være økonomi men nok også antallet. Når det så er sagt er OB friske hvis der kommer noget ekstraordinært.
Man er opmærksom på at der er (for) mange angribere og ved godt at der kun er to dedikerede backs men der skal angribere ud før der kan komme backs ind og der må man bare sige at det skete ikke og der ER spillere der KAN spille den.
Det er vel grundlaget for at der ikke skete mere i vinduet end tilfældet er og at Kadrii ikke blev signet i første omgang.
Nu er det vel så vurderet at Kadrii er det ekstraordinære der er mulighed for.
Han mener stadig at OB har en god trup og ikke er langt fra AGF,AAB, RFC m.fl. Og det kan man så være enig eller uenig i men hvis han mener det giver det vel mening at lade JM gå hvis man ikke tror at han kan forløse potentialet .. der blev ikke spurgt meget ind til ny træner af det jeg hørte.
Men af det jeg hørte så var han underligt defensiv i forhold til dataanalyser i forhold til at man nu ret kort efter har en ansat til det. Jeg blev ikke meget klogere på scouting”organismen” men ret tydeligt at man ikke kigger andre steder end i Skandinavien og Skandinaviske spillere. Det kan så være fint nok men så får man bare heller ikke en Junior, Miti, Tempo, Bolanos, Derveld, DD, Makrini eller Utaka ... dem der bare gør det lidt sjovere ..
Han snakker meget om indsigt, kendskab og erfarenhed .. men jeg syntes at det er på for lavt niveau ... kan det læres? Måske men hvem skal lære ham det i OB? Det kommer ikke af sig selv.
Faktum er at det lykkedes ham ikke at skille sig af med angribere der kunne bane plads til et mere dedikeret forsvar.
Dog hørte jeg også at det første sted man leder når en plads skal besiddes er Akademiet .. er der potentiale der så vil man helst det og det lød ikke som om det kun var økonomi ..
Det er svært at skille sig af med spillere i et marked der står helt stille. Normalt ville der være stor aktivitet i sådan et EM-vindue, hvor dem som er på yderste mandat i en landsholdstrup søger spilletid, men det har været det mest stille vindue længe og alle passer på pengene - også OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
Ja men tror bare stadig godt Jebali kunne blive rigtig god for os, hvis han bliver efter sommerferien og den nye træner evt kan bruge ham på kanten eller som offensiv midt. Han duer ikke som front spids. Og man har set de kvaliteter han har når han pludselig bliver rykket ud på kanten eller lidt længere tilbage i banen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægFronttrio - Jebali venstre kant, Bashkim på toppen, Sabbi til højre. Sveinn som førstereserve (synes at han har gjort det fint i de minutter han har spillet og han giver os mulighed for at skifte til høje indlæg), hvis Fenger ikke vil skrive en lang kontrakt (kan se at hans kontrakt udløber næste sommer). Er lunken ved at give en væsentlig rolle til en spiller, som kan smutte gratis efter en god sæson, hvilket ikke er urealistisk, så god han var i foråret. Jeg nægter efterhånden at opleve endnu en Falk eller Grytebust situation. Lieder og Svendsen i overskud og skal sælges.
Comment
Comment