Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB Larsen Se indlæg
    Som jeg kender en, der kender.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Nu må vi se.
      aner ikke om det passer, syntes bare det skulle postes.

      Comment


        Hvis Bash kommer tilbage er det fantastisk! Men hvorfor pokker kunne han ikke slå igennem i den Saudiske liga? Hvsd kan niveauet være dernede! 1. Division? Men nok næppe så fysisk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OB Larsen Se indlæg

          Nu må vi se.
          aner ikke om det passer, syntes bare det skulle postes.
          Krydser fingre

          Comment


            Fronttrio - Jebali venstre kant, Bashkim på toppen, Sabbi til højre. Sveinn som førstereserve (synes at han har gjort det fint i de minutter han har spillet og han giver os mulighed for at skifte til høje indlæg), hvis Fenger ikke vil skrive en lang kontrakt (kan se at hans kontrakt udløber næste sommer). Er lunken ved at give en væsentlig rolle til en spiller, som kan smutte gratis efter en god sæson, hvilket ikke er urealistisk, så god han var i foråret. Jeg nægter efterhånden at opleve endnu en Falk eller Grytebust situation. Lieder og Svendsen i overskud og skal sælges.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Enig. Hvis Bashkim kommer, håber jeg vi får solgt Jebali (som jeg ellers godt kan lide) til sommer, og kommer af med Sander og Lieder og evt. bare lader Sveinn løbe ud, hvis ikke der kommer mere fra ham. Så har vi Bash, Sabbi, Max og Hylle af mere eller mindre rendyrkede angribere. Det er en gruppe, der både har potentiale og evner. Og så skal vi selvfølgelig have en træner, der kan se fidusen i at bruge hurtige og mobile frontangribere, evt. lagt an på højt genpres.
              Lyder som en klasse angriber kvartet tænk hvis man fik en træner og ledelse der kunne se sådan noget og sammensætte en trup, både i korrekt antal og kvalitet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                Hvis Bash kommer tilbage er det fantastisk! Men hvorfor pokker kunne han ikke slå igennem i den Saudiske liga? Hvsd kan niveauet være dernede! 1. Division? Men nok næppe så fysisk.
                Pga. skade / nye regler

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Enig. Hvis Bashkim kommer, håber jeg vi får solgt Jebali (som jeg ellers godt kan lide) til sommer, og kommer af med Sander og Lieder og evt. bare lader Sveinn løbe ud, hvis ikke der kommer mere fra ham. Så har vi Bash, Sabbi, Max og Hylle af mere eller mindre rendyrkede angribere. Det er en gruppe, der både har potentiale og evner. Og så skal vi selvfølgelig have en træner, der kan se fidusen i at bruge hurtige og mobile frontangribere, evt. lagt an på højt genpres.
                  Ja men tror bare stadig godt Jebali kunne blive rigtig god for os, hvis han bliver efter sommerferien og den nye træner evt kan bruge ham på kanten eller som offensiv midt. Han duer ikke som front spids. Og man har set de kvaliteter han har når han pludselig bliver rykket ud på kanten eller lidt længere tilbage i banen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                    Hvis Bash kommer tilbage er det fantastisk! Men hvorfor pokker kunne han ikke slå igennem i den Saudiske liga? Hvsd kan niveauet være dernede! 1. Division? Men nok næppe så fysisk.
                    Wikheim (FCM indtil efteråret 19) har udtalt, at ligaen omtrent har samme niveau som superligaen, med enkelte klubber på 1. divisionsniveau. Så jeg tror ikke, at vi behøver at være bekymrede.

                    Comment


                      Perfekt med Bashkim tilbage på holdet, og straks er der brugere herinde som ikke forstår at man køber ind, uden den nye træner er på plads. Tænker de samme brugere ville bryde ud i ramaskrig, hvis han skiftede til en anden konkurrerende Superliga klub. Jeg glæder mig til at se Bash i OB igen.

                      Comment


                        Har omsider fået taget mig sammen til at hære SFÅ og valgte Special med Hemmingsen som det første og har hørt det omkring transferstartegi og rekruttering.

                        Vil ikke forsvare Hemmingsen men syntes egentlig at han taler ok for sig fra hans perspektiv.

                        Man har forberedt sig på vinduet men der skal noget ud før der kommer noget ind. Det kan være økonomi men nok også antallet. Når det så er sagt er OB friske hvis der kommer noget ekstraordinært.

                        Man er opmærksom på at der er (for) mange angribere og ved godt at der kun er to dedikerede backs men der skal angribere ud før der kan komme backs ind og der må man bare sige at det skete ikke og der ER spillere der KAN spille den.

                        Det er vel grundlaget for at der ikke skete mere i vinduet end tilfældet er og at Kadrii ikke blev signet i første omgang.

                        Nu er det vel så vurderet at Kadrii er det ekstraordinære der er mulighed for.

                        Han mener stadig at OB har en god trup og ikke er langt fra AGF,AAB, RFC m.fl. Og det kan man så være enig eller uenig i men hvis han mener det giver det vel mening at lade JM gå hvis man ikke tror at han kan forløse potentialet .. der blev ikke spurgt meget ind til ny træner af det jeg hørte.

                        Men af det jeg hørte så var han underligt defensiv i forhold til dataanalyser i forhold til at man nu ret kort efter har en ansat til det. Jeg blev ikke meget klogere på scouting”organismen” men ret tydeligt at man ikke kigger andre steder end i Skandinavien og Skandinaviske spillere. Det kan så være fint nok men så får man bare heller ikke en Junior, Miti, Tempo, Bolanos, Derveld, DD, Makrini eller Utaka ... dem der bare gør det lidt sjovere ..

                        Han snakker meget om indsigt, kendskab og erfarenhed .. men jeg syntes at det er på for lavt niveau ... kan det læres? Måske men hvem skal lære ham det i OB? Det kommer ikke af sig selv.

                        Faktum er at det lykkedes ham ikke at skille sig af med angribere der kunne bane plads til et mere dedikeret forsvar.

                        Dog hørte jeg også at det første sted man leder når en plads skal besiddes er Akademiet .. er der potentiale der så vil man helst det og det lød ikke som om det kun var økonomi ..

                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          Perfekt med Bashkim tilbage på holdet, og straks er der brugere herinde som ikke forstår at man køber ind, uden den nye træner er på plads. Tænker de samme brugere ville bryde ud i ramaskrig, hvis han skiftede til en anden konkurrerende Superliga klub. Jeg glæder mig til at se Bash i OB igen.
                          Bare fordi vi er nogle, der føler at den sportslige ledelse endnu engang viser hvor ustrukureret den arbejder, betyder det ikke, at vi ikke samtidig glæder os at se Bashkim i OB. Der er ingen, der er gladere end mig, hvis det bliver realitet. Det er faktisk noget, der ville friste mig til endelig at købe min første trøje i en del år efterhånden. Du har helt ret i, at jeg ville være skuffet, hvis ikke rasende over at se Bashkim i en anden Superligaklub. Det er ikke signingen af ham i sig selv, der er problemet. Det er, at man ikke har forberedt sig på det. For det første er det jo ikke helt ud af det blå, at han bliver tilgængelig for os. Man kan selvfølgelig indvende, at det ikke er sikkert, at han har været interesseret i at vende tilbage til os før i dag. Det er et fuldstændig fair argument, selvom der ikke er bevis for det eller det modsatte. Men uanset om at han har været en mulighed for os eller ej (og nu gætter jeg kun, men jeg tror ikke, at Bashkim er vendt på en tallerken ift. en tilbagevenden), så har alle i og omkring klubben vidst, at vi har mange angribere - i hvert fald én for meget, hvis ikke to. Hemmingsen har haft en måned til at arbejde på at trimme truppens antal af angribere. Der skal selvfølgelig to til en tango, men jeg kan ikke lade være med at stå tilbage med følelsen af, at man ikke har gjort målrettede forsøg på at sende Svendsen og/eller Lieder videre. Eller i det mindste sende Sveinn retur til Italien. Nu kan vi om lidt stå med potentielt 7, der kan spille spidsangriber, heraf Hyllegaard og Jebali, der er bedre/mere oplagte på kanten. Der går så mange lønkroner til spilde, fordi vi ikke har villet tage opgaven alvorligt med at optimere truppen. Det bedste scenarie, og noget enhver kompetent, strategisk tænkende sportslig ledelse havde gjort, var at arbejde på at reducere antallet af angribere med to - både for at spare lønkroner og gøre plads til en mulig appelsin i turbanen, som Kadrii er.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Har omsider fået taget mig sammen til at hære SFÅ og valgte Special med Hemmingsen som det første og har hørt det omkring transferstartegi og rekruttering.

                            Vil ikke forsvare Hemmingsen men syntes egentlig at han taler ok for sig fra hans perspektiv.

                            Man har forberedt sig på vinduet men der skal noget ud før der kommer noget ind. Det kan være økonomi men nok også antallet. Når det så er sagt er OB friske hvis der kommer noget ekstraordinært.

                            Man er opmærksom på at der er (for) mange angribere og ved godt at der kun er to dedikerede backs men der skal angribere ud før der kan komme backs ind og der må man bare sige at det skete ikke og der ER spillere der KAN spille den.

                            Det er vel grundlaget for at der ikke skete mere i vinduet end tilfældet er og at Kadrii ikke blev signet i første omgang.

                            Nu er det vel så vurderet at Kadrii er det ekstraordinære der er mulighed for.

                            Han mener stadig at OB har en god trup og ikke er langt fra AGF,AAB, RFC m.fl. Og det kan man så være enig eller uenig i men hvis han mener det giver det vel mening at lade JM gå hvis man ikke tror at han kan forløse potentialet .. der blev ikke spurgt meget ind til ny træner af det jeg hørte.

                            Men af det jeg hørte så var han underligt defensiv i forhold til dataanalyser i forhold til at man nu ret kort efter har en ansat til det. Jeg blev ikke meget klogere på scouting”organismen” men ret tydeligt at man ikke kigger andre steder end i Skandinavien og Skandinaviske spillere. Det kan så være fint nok men så får man bare heller ikke en Junior, Miti, Tempo, Bolanos, Derveld, DD, Makrini eller Utaka ... dem der bare gør det lidt sjovere ..

                            Han snakker meget om indsigt, kendskab og erfarenhed .. men jeg syntes at det er på for lavt niveau ... kan det læres? Måske men hvem skal lære ham det i OB? Det kommer ikke af sig selv.

                            Faktum er at det lykkedes ham ikke at skille sig af med angribere der kunne bane plads til et mere dedikeret forsvar.

                            Dog hørte jeg også at det første sted man leder når en plads skal besiddes er Akademiet .. er der potentiale der så vil man helst det og det lød ikke som om det kun var økonomi ..
                            Gode pointer

                            Det er svært at skille sig af med spillere i et marked der står helt stille. Normalt ville der være stor aktivitet i sådan et EM-vindue, hvor dem som er på yderste mandat i en landsholdstrup søger spilletid, men det har været det mest stille vindue længe og alle passer på pengene - også OB.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

                              Ja men tror bare stadig godt Jebali kunne blive rigtig god for os, hvis han bliver efter sommerferien og den nye træner evt kan bruge ham på kanten eller som offensiv midt. Han duer ikke som front spids. Og man har set de kvaliteter han har når han pludselig bliver rykket ud på kanten eller lidt længere tilbage i banen
                              Det kan jeg også, men hvis vi stadig kan få lidt penge for ham og spare hans lønkroner vil jeg hellere have en trupsammensætning, hvor Max og Hylle har mulighed for at slå igennem.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                                Fronttrio - Jebali venstre kant, Bashkim på toppen, Sabbi til højre. Sveinn som førstereserve (synes at han har gjort det fint i de minutter han har spillet og han giver os mulighed for at skifte til høje indlæg), hvis Fenger ikke vil skrive en lang kontrakt (kan se at hans kontrakt udløber næste sommer). Er lunken ved at give en væsentlig rolle til en spiller, som kan smutte gratis efter en god sæson, hvilket ikke er urealistisk, så god han var i foråret. Jeg nægter efterhånden at opleve endnu en Falk eller Grytebust situation. Lieder og Svendsen i overskud og skal sælges.
                                Mon ikke Max kan overtales til en forlængelse ovenpå den sæson han har haft indtil nu?

                                Comment

                                Working...
                                X