Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

    Det minder mig, uden øvrig sammenligning i øvrigt, om Messi, der heller ikke er den højtråbende, fandenivoldske ledertype på banen eller med en ærefrygtindgydende aura omkring sig, men hvis lederskab viser sig internt i omklædningsrum og træningsbane.
    Ja der kunne måske drages nogen paralleller der.
    Et andet eksempel på hans dedikation til klubben er også den rolle han spillede i at vi landede Sabbi(måske ikke lige det rigtige tidspunkt at nævne dette på)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Ja der kunne måske drages nogen paralleller der.
      Et andet eksempel på hans dedikation til klubben er også den rolle han spillede i at vi landede Sabbi(måske ikke lige det rigtige tidspunkt at nævne dette på)
      Hahaha... du har en pointe

      Synes det kunne være spændende med Sabbi og ham på kanterne, Jebali på midten bagved Sveinn / Fenger i front !

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Hahaha... du har en pointe

        Synes det kunne være spændende med Sabbi og ham på kanterne, Jebali på midten bagved Sveinn / Fenger i front !
        Sveinn ligner ikke en der slår igennem i OB. Fenger er stadig hæmmet efter sin operation og træner stadig ikke fuldt ud. Det kan vare et stykke tid inden han er 100% klar igen.
        tror umiddelbart ikke der er plads til 4 stk i front af dem du nævner. Så kan vi kun have 2 på midten.

        Vi får nok brug for en stor rotation de næste par måneder der kræver at 15-18 mand hele tiden er på 100% og nok skal få masser af spilletid

        Comment


          For fanden hvor jeg håber det lykkes med Bashkim. Vi har mange angribere, ja. Men ingen af dem ved tilsyneladende hvor målet står. Ville være en kæmpe gevinst og Bashkim tilbage. Og så må Jebali, Sander og måske Lieder og self Sveinn være fortid til sommer.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Sveinn ligner ikke en der slår igennem i OB. Fenger er stadig hæmmet efter sin operation og træner stadig ikke fuldt ud. Det kan vare et stykke tid inden han er 100% klar igen.
            tror umiddelbart ikke der er plads til 4 stk i front af dem du nævner. Så kan vi kun have 2 på midten.

            Vi får nok brug for en stor rotation de næste par måneder der kræver at 15-18 mand hele tiden er på 100% og nok skal få masser af spilletid
            Jeg mener bare at Jebali er bedre som offensiv midt, ikke spidsangriber og tror Sveinn vil gøre det godt på toppen (med hans fysisk), hvis man gav ham muligheden / tilliden i et par kampe. Hvor var ellers formålet med at leje ham ?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Jeg mener bare at Jebali er bedre som offensiv midt, ikke spidsangriber og tror Sveinn vil gøre det godt på toppen (med hans fysisk), hvis man gav ham muligheden / tilliden i et par kampe. Hvor var ellers formålet med at leje ham ?
              Jeg ville også gerne prøve at se Jebali i en offensiv midtbane rolle. Har bare svært ved at se ham som 8`er i vores system..

              Jeg vil også gerne have at Sveinn bliver prøvet ordentlig af. Men hvis han bare er meget dårligere end dem vi har så er det jo svært at sætte ham på holdet i vores situation. Men mon ikke han nok skal få flere chancer hen over foråret

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg ville også gerne prøve at se Jebali i en offensiv midtbane rolle. Har bare svært ved at se ham som 8`er i vores system..

                Jeg vil også gerne have at Sveinn bliver prøvet ordentlig af. Men hvis han bare er meget dårligere end dem vi har så er det jo svært at sætte ham på holdet i vores situation. Men mon ikke han nok skal få flere chancer hen over foråret
                Lidt spøjst... kan være Sveinn så ryger videre til SE, hvis deres ejer også investerer i Spezia !

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Helt uenig. BK er ingen leder, der trækker andre med. Men han ville blive første angriber.
                  Jo det vil jeg sige han er. Der er mange måder at være leder på.
                  han var vidst også en del af ledergruppen sidst han var her.

                  Comment


                    Den skulle være sikker, ifølge Bashkim`s agent.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Endnu en angriber?

                      Trods han er ven af huset, så skævvrider det truppen yderligere - om muligt. Og skubber Fenger og Hylle længerne væk. Det med ungdommen er vel blot tom tale.

                      Og hvorfor har BK ikke spillet i - indsæt oliestat - ?

                      Sådan går det, når man ikke har en plan. Så plukker man tilfældigt de frugter, der lige viser sig.

                      Og jeg ved, at BK har været god for os. Det virker bare så tilfældigt.
                      Det vil jo ikke være Bashkim der holder Fenger og hylle på bænken. Det er jebali, lieder, Sander og sveinn. Nogen jeg har glemt? Der er så mange.

                      bash er en no brainer. Få den lukket.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        For fanden hvor jeg håber det lykkes med Bashkim. Vi har mange angribere, ja. Men ingen af dem ved tilsyneladende hvor målet står. Ville være en kæmpe gevinst og Bashkim tilbage. Og så må Jebali, Sander og måske Lieder og self Sveinn være fortid til sommer.
                        Well said

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Det vil jo ikke være Bashkim der holder Fenger og hylle på bænken. Det er jebali, lieder, Sander og sveinn. Nogen jeg har glemt? Der er så mange.

                          bash er en no brainer. Få den lukket.
                          Enig. Hvis Bashkim kommer, håber jeg vi får solgt Jebali (som jeg ellers godt kan lide) til sommer, og kommer af med Sander og Lieder og evt. bare lader Sveinn løbe ud, hvis ikke der kommer mere fra ham. Så har vi Bash, Sabbi, Max og Hylle af mere eller mindre rendyrkede angribere. Det er en gruppe, der både har potentiale og evner. Og så skal vi selvfølgelig have en træner, der kan se fidusen i at bruge hurtige og mobile frontangribere, evt. lagt an på højt genpres.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB Larsen Se indlæg
                            Den skulle være sikker, ifølge Bashkim`s agent.
                            Som du kender?

                            Comment


                              Som jeg kender en, der kender.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Det vil jo ikke være Bashkim der holder Fenger og hylle på bænken. Det er jebali, lieder, Sander og sveinn. Nogen jeg har glemt? Der er så mange.

                                bash er en no brainer. Få den lukket.
                                Enig

                                Comment

                                Working...
                                X