Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Meget urealistisk scenarie du stiller op her med de 30 mill. Men har vi før set at skøre ting er sket i et transfervindue. Men lige pt fattes alle klubber penge og det er ikke realistisk vi ligepludselig får et vanvittigt bud vi ikke kan sige nej.
    Som vi ved er fodbold transfers en løjerlig ting, men chancen for at hans pris er steget om 6-7 måneder er markant større end den er faldet.... Ja han kan lave et drop til slutrunden der besværliggør tingene lidt. Men chancen for at han står en god slutrunde på et fantastisk dansk hold og måske kommer med til EM for A-holdet er bestemt også tilstede.
    vi må se. Jeg føler mig overbevist om at han ikke bliver solgt. Heller ikke selv om der skulle komme et 5-10 mill kroners bud
    Det er urealistisk ja, men præmissen er jo god nok, alle har en pris nu og her. Men jeg synes godt nok også, at der er mange der glemmer, hvad det er for nogle forhold U21-slutrunden afholdes under.

    U21-slutrunden er langt fra en normal U21-slutrunde. Normalt er det en turnering der ligger i sommerpausen i de ulige år, hvor der ikke er EM og VM, så rigtigt mange klubber har scouts dernede. Sådan bliver det ikke den her gang. Gruppespillet bliver spillet i slutningen af marts, lige oven i en VM-kvalifikations termin. Danmark spiller VM-kval kampe mod Israel, Moldova og Østrig de tre samme dage, hvor U21-landsholdet spiller deres gruppekampe, og det samme gør sig gældende med andre lande. Så der kommer til at være langt færre øjne rettet mod slutrunden end normalt, og der kommer nok slet ikke til at være alle de scouts og trænere der plejer, både fordi at klubsæsonerne stadig er i gang og på grund af pandemien. Danmark skal videre til knockout-kampene før, at det bliver et udstillingsvindue der er meget større end end normale U21-kvalkampe.

    Og gør de det, så tror jeg også de må tage et valg. Vi spiller sæsonens sidste kamp 24. maj, måske 28. hvis vi skal spille om Europa-pladsen. Allerede den 31. maj spilles kvartfinalerne til U21 og det med under to uger til Danmarks åbningskamp til EM, og finalen skal spilles seks dage før. Så man vil altså ikke kunne støde til træningslejren rigtigt før de sidste fire dage. Der tvivler jeg godt nok på, at man kan få lov komme dalrende, især når man er 3. målmand. Jeg kan være i tvivl om, hvorvidt UEFA overhovedet tillader at spille begge slutrunder, men under alle omstændigheder så kommer det nok til at blive et valg mellem det ene eller det andet, og i OCs tilfælde vil det nok være U21, for der vil han spille, hvor chancen på A-landsholdet er mikroskopisk.

    Det er nok lige optimistisk nok at tro, at Hjulmand vælger en ung Superligamålmand der måske først ankommer til lejren få dage før åbningskampen, fremfor at vælge erfarne folk som Løssl, Rønnow og Jesper Hansen der kan være med i hele træningslejren.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      Jeg hører på mine vandrør at Marco Lund skulle være på vej “hjem” til Esbjerg. Prisen skulle ligge på 700.000-900.000.
      Godt nok en høj pris for en der har udløb om 6 måneder.. Så prisen må jeg melde mig tvivlende overfor. Men håber den går hjem

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Det er urealistisk ja, men præmissen er jo god nok, alle har en pris nu og her. Men jeg synes godt nok også, at der er mange der glemmer, hvad det er for nogle forhold U21-slutrunden afholdes under.

        U21-slutrunden er langt fra en normal U21-slutrunde. Normalt er det en turnering der ligger i sommerpausen i de ulige år, hvor der ikke er EM og VM, så rigtigt mange klubber har scouts dernede. Sådan bliver det ikke den her gang. Gruppespillet bliver spillet i slutningen af marts, lige oven i en VM-kvalifikations termin. Danmark spiller VM-kval kampe mod Israel, Moldova og Østrig de tre samme dage, hvor U21-landsholdet spiller deres gruppekampe, og det samme gør sig gældende med andre lande. Så der kommer til at være langt færre øjne rettet mod slutrunden end normalt, og der kommer nok slet ikke til at være alle de scouts og trænere der plejer, både fordi at klubsæsonerne stadig er i gang og på grund af pandemien. Danmark skal videre til knockout-kampene før, at det bliver et udstillingsvindue der er meget større end end normale U21-kvalkampe.

        Og gør de det, så tror jeg også de må tage et valg. Vi spiller sæsonens sidste kamp 24. maj, måske 28. hvis vi skal spille om Europa-pladsen. Allerede den 31. maj spilles kvartfinalerne til U21 og det med under to uger til Danmarks åbningskamp til EM, og finalen skal spilles seks dage før. Så man vil altså ikke kunne støde til træningslejren rigtigt før de sidste fire dage. Der tvivler jeg godt nok på, at man kan få lov komme dalrende, især når man er 3. målmand. Jeg kan være i tvivl om, hvorvidt UEFA overhovedet tillader at spille begge slutrunder, men under alle omstændigheder så kommer det nok til at blive et valg mellem det ene eller det andet, og i OCs tilfælde vil det nok være U21, for der vil han spille, hvor chancen på A-landsholdet er mikroskopisk.

        Det er nok lige optimistisk nok at tro, at Hjulmand vælger en ung Superligamålmand der måske først ankommer til lejren få dage før åbningskampen, fremfor at vælge erfarne folk som Løssl, Rønnow og Jesper Hansen der kan være med i hele træningslejren.
        Vi må se. Du har nogle rigtig gode argumenter og jeg indrømmer at chancen er lille. Men Hjulmand laver nogle spændende valg til tider. Så vi må se

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          Jeg hører på mine vandrør at Marco Lund skulle være på vej “hjem” til Esbjerg. Prisen skulle ligge på 700.000-900.000.
          Ville passe mig fint. Lund har gjort det fint efter en svær start, men rykker os ingen vegne. Med Aja tilbage har vi Ca. en 1-1 spiller klar til at overtage og vi får vores unge tættere på spilletid. Det er den slags småsalg jeg håber vi får at se. Kan vi få Aron og/eller Svendsen videre også, så er der måske sågar også til vi lige kan snige en ind, som ikke er ren leverpostej

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...vil-bevise-mig
            Suk så må vi nøjes. Håber Hylle og Max står foran.
            Mens andre måske kan være på vej ud hvis top 6 glipper
            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...pper-top-seks/
            Last edited by Magge; 14-01-2021, 06:55.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Mens andre måske kan være på vej ud hvis top 6 glipper
              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...pper-top-seks/
              Der er nok ikke nogen tvivl om Jebali ryger til sommer. Han har kontraktudløb næste sommer, så hvis vi skal have bare lidt for ham, er det til sommer han skal sælges. Det lyder så til der allerede nu er interesse for ham, så hvis det rigtige bud kommer skal man da overveje et salg.

              Comment


                Kan sagtens forstå Jebali. Han er garanteret blevet solgt et ambitiøst projekt der slet ikke har levet op til salgstalen. Håber bare der kommer lidt i kassen så der kan geninvesteres lidt

                Comment


                  Marco Lund snakker ikke med OB om en ny kontrakt. Til gengæld er der andre ting, der rører sig omkring ham.

                  http://obstruktion.dk/marco-lund-ing...m-ny-kontrakt/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Marco Lund snakker ikke med OB om en ny kontrakt. Til gengæld er der andre ting, der rører sig omkring ham.

                    http://obstruktion.dk/marco-lund-ing...m-ny-kontrakt/
                    Passer vel meget godt hvis der også går rygter om Efb retur

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Mens andre måske kan være på vej ud hvis top 6 glipper
                      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...pper-top-seks/


                      så er det edder mandme farvel og tak. Sælg til højestbydende eller ophæv.
                      Han er 29, helt sikkert løntung og nu med ønske om at skifte, som jo reelt er det han siger. Samtidig scorer han ikke nok mål og kommer ikke til det.

                      det er så meget en spiller vi ikke har brug for, i vores situation. Vi skal bruge ærgerrige spillere, der vil kæmpe for klubben. Ikke spillere der skaber splid og vil videre.

                      håber, ligesom jebali selv, at han ryger inden 1. Februar.

                      Comment


                        Jebali har jeg intet problem med smutter. Synes ikke han passer godt nok ind, og synes der er for lidt output i ham. Og som Lennon siger, så er han stensikkert dyr i løn. Sammenhold det med, at han bliver 30 i år, så kan jeg ikke se noget argument for at beholde ham længere end højest nødvendigt, dels fordi han selv vil videre og dels fordi vi vel trods alt vil kunne indkassere nogle dollars for ham her og nu (eller til sommer senest).

                        Marco Lund passer mig også fint. Ikke helt af helvede til og heller ikke én der løfter holdet. Hvis han ryger, kunne det måske give plads til Høeghen.

                        Comment


                          Holder altså stadig på at Jebali nok er OBs bedste marksspiller og det vel begrunder i skader,karantæner og forkert brug af hans evner der gør, at han ikke har præsteret hvad han egentlig kan. Jeg håber at han bliver indtil sommer og bliver solgt for en god håndfuld millioner

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Holder altså stadig på at Jebali nok er OBs bedste marksspiller og det vel begrunder i skader,karantæner og forkert brug af hans evner der gør, at han ikke har præsteret hvad han egentlig kan. Jeg håber at han bliver indtil sommer og bliver solgt for en god håndfuld millioner
                            De færreste kan vel betvivle hans evner. Men hvad får vi ud af det.? Hvad betaler vi for det? Hvad har vi der ikke kan spille/udvikle sig fordi jebali er her?

                            synes det oser langt væk, at han vil væk og at mulighederne er der.
                            men vi kan vel hvile i at Hemme helt sikkert vælger at gøre det rigtige.......

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Holder altså stadig på at Jebali nok er OBs bedste marksspiller og det vel begrunder i skader,karantæner og forkert brug af hans evner der gør, at han ikke har præsteret hvad han egentlig kan. Jeg håber at han bliver indtil sommer og bliver solgt for en god håndfuld millioner
                              Syntes sgu også jebali har yderst gode kvaliteter. Men bare ikke til at ligge som targetman, som Michelsen primært har brugt ham som. Han skal ud på kanten eller ned som offensiv midt. Man så blandt andet i 2-1 sejren over AaB. Hvorfor han skal spille længere tilbage.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg



                                så er det edder mandme farvel og tak. Sælg til højestbydende eller ophæv.
                                Han er 29, helt sikkert løntung og nu med ønske om at skifte, som jo reelt er det han siger. Samtidig scorer han ikke nok mål og kommer ikke til det.

                                det er så meget en spiller vi ikke har brug for, i vores situation. Vi skal bruge ærgerrige spillere, der vil kæmpe for klubben. Ikke spillere der skaber splid og vil videre.

                                håber, ligesom jebali selv, at han ryger inden 1. Februar.
                                Helt uenig - forstår da godt han syntes OB mangler ambitioner. Han er den eneste i truppen som med sikkerhed har top 6 niveau. Der er nogle som er tæt på, men vi har jo langt fra et top 6 hold i stærkeste opstilling

                                Comment

                                Working...
                                X