Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af famfynbo Se indlæg
    Jeg har hørt at vi signer Mike JENSEN i løbet af næste uge
    Den vil jeg godt nok have det stramt med. Hvor sikker er du på kilden?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af famfynbo Se indlæg
      Jeg har hørt at vi signer Mike JENSEN i løbet af næste uge
      Andre har hørt at BIF henter ham og sender Vigen til AGF. mange rygter åbenbart.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Rolig nu, pas på blodtrykket!.

        Du får det til at lyde som om vi nærmest har et Old boys hold, hvilket jeg ikke er enig i:
        https://superstats.dk/hold/alder
        men jeg vil da gerne have flere af vores unge ind på holdet.

        Du har klippet en del af mit indlæg ud og kommenterer på det, men har sjovt nok droppet den del, hvor jeg nævner at nogle af vores nuværende rutinerede spillere måske kunne være på vej ud (kontraktudløb mm.) Jeg mener der skal være en balance og nej den med Bellinges veteranhold kan du vist godt selv se er fjollet, men bare rolig jeg har fattet din pointe.

        Men jeg håber da vi kan blive enige om at vi mangler spiller /spillere til vores defensive midtbane, men jeg har da forstået at du IKKE kan lide Jeppe Grønning. Jeg vil da også altid foretrække at vi henter fra højere hylder. Ked af hvis jeg ligefrem skræmmer dig .
        Som jeg ridsede op den anden dag: OB har brugt 11 spillere i Superligaen i den her sæson på 27 eller derover, FC Midtjylland har brugt 4. Vi har ikke brug for alle de ældre spillere, og vi har især ikke brug for ældre spillere der kan sidde på bænken og være fyld, og det vil Grønning være endnu en der gør.

        Jeg har ikke klippet noget af dit indlæg ud, gå tilbage og kig, det er alt hvad du skrev.

        Jeg er enig i, at vi godt kunne bruge noget til den defensive midtbane, men det skal godt nok ikke være hvem som helst. Kan vi finde noget bedre end Drachmann, er jeg næsten ligeglad med, hvor han er i sin karriere. Men henter vi en der er ringere end Drachmann, så skal det sgu være en yngre spiller, en der stadig kan udvikle sig, og en der kan sælges igen. Det er det eneste der giver mening i vores situation. Vi har vores førstevalg, vores anfører, så lad da for guds skyld have en ung og frisk reserve til ham som også kan lære af ham og måske kan overtage. Det er og bliver Grønning jo aldrig god nok til, hvis OB altså skal være andet end et ligegyldigt midter/bundhold.

        Jeg har intet imod Grønning, jeg har noget imod at bruge penge på spillere der ikke bliver gode nok og som aldrig bliver det. Fair nok, at der ikke er penge til at finde en der forstærker her og nu, men så tag da i det mindste chancen på en der kan blive det. Og hvis han så ikke bliver en succes, hvad så? Det kommer jo ikke til at ændre det store alligevel. Og det gør det jo heller ikke at hente Grønning.

        Grønning er en "sikring" for, at vi bliver mindre dårlige uden Drachmann, men det gør os jo ikke bedre. Og hvor dårlige bliver vi uden Drachmann? Ja, vi har jo spillet uden ham i det meste af foråret og efteråret, og det var ikke en katastrofe, det var bare lidt mere middelmådigt end normalt. Tror du seriøst, at Grønning vil gøre os bedre, i så fald hvorfor?

        Jeg vil alle dage heppe på, at man tager en chance og satser på noget der kan blive godt en dag, fremfor at forsøge at være lidt mindre middelmådig end middelmådig.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af famfynbo Se indlæg
          Jeg har hørt at vi signer Mike JENSEN i løbet af næste uge
          - Det ville være perfekt, hvis ringen skulle sluttes der. Der bor en stor Brøndby-mand inden i mig. Det tror jeg godt, de fleste ved. Jeg kender mange folk i Brøndby, og jeg føler mig jo som en del af den her store Brøndby-familie.

          - Derfor har jeg kontakt med forskellige folk, og jeg følger stadig med i alt, hvad der sker i og omkring Brøndby. Alt det positive, som Brøndby står for, identificerer jeg mig stadig med, sagde Mike Jensen


          Føj! Jeg vil komme til at sidde og buhe hjemme fra stuen den dag han får debut. Brøndby-elsker, gammel og afdanket. Lugter langt væk af endnu en af de mange udlandsproffer der skal hjem og hæve en den sidste direktørløn imens karrieren fiser ud. Hvis ikke Brøndby vil have ham rendende så siger det sgu alt. Så lad bare Horsens eller nogle andre tåber brænde nallerne.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlæg

            Andre har hørt at BIF henter ham og sender Vigen til AGF. mange rygter åbenbart.
            Sådan er det vel altid i disse vinduer.

            Men det ville da være et dumt bytte af jer IMO

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Sådan er det vel altid i disse vinduer.

              Men det ville da være et dumt bytte af jer IMO
              Det ville være det mest håbløse bytte jeg længe har set. Hvis CV laver det bytte, så skal jeg aldrig høre på igen, at han er Danmarks bedste købmand.

              Comment


                Min kilde er 80 procent sikker han har sin gang i fan miliøet og plejer ikke og komme med noget ang transfer til mig da det ikke plejer og være der store samtale emne mellem os men denne havde han det lidt stramt med da han selv gerne så Mike Jensen i Brøndby

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Det ville være det mest håbløse bytte jeg længe har set. Hvis CV laver det bytte, så skal jeg aldrig høre på igen, at han er Danmarks bedste købmand.
                  Præcis. Jeg tror dog ikke på det. Syntes der er lidt over ham ligesom JH var. De gav sgu ikke meget for at en gammel spiller stillede sig op og friede til klubben og gav ind for presset fra fans.
                  Det vil give absolut ingen ide for BIF ift deres strategi at hente 2 stk 32-33 årige i samme vindue. Men det ville heller ikke komme bag på mig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af famfynbo Se indlæg
                    Min kilde er 80 procent sikker han har sin gang i fan miliøet og plejer ikke og komme med noget ang transfer til mig da det ikke plejer og være der store samtale emne mellem os men denne havde han det lidt stramt med da han selv gerne så Mike Jensen i Brøndby
                    Ja okay. Vi må se hvad der sker. Dejligt med lidt rygter. Håber bare den ikke holder

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Præcis. Jeg tror dog ikke på det. Syntes der er lidt over ham ligesom JH var. De gav sgu ikke meget for at en gammel spiller stillede sig op og friede til klubben og gav ind for presset fra fans.
                      Det vil give absolut ingen ide for BIF ift deres strategi at hente 2 stk 32-33 årige i samme vindue. Men det ville heller ikke komme bag på mig
                      Enig, men jeg kan ærligt talt se mindre mening i det for OB. Hvor og hvem skal han spille i stedet for?

                      Drachmann: Stadig en rigtigt god spiller, når han er klar. Vigtig for defensiven og anfører. Sætter Michelsen en af sine yndlinge af for at spille Mike Jensen? Næppe

                      Okosun: Hentet som en forstærkning på en længere kontrakt for få måneder siden. Har givet os en ny dimension i spillet, og vi har spillet meget efter ham. Ville se meget underligt ud, hvis han bliver ofret for Jensen.

                      Kløve: Har lige fået en lang forlængelse. Det ville se helt bizart ud, hvis han bliver sat af nu med 3½ år tilbage af kontrakten, og uden ham har vi ingen dynamik centralt, hvis Jensen skal spille sammen med Drachmann og Okosun.

                      JJT: En af klubbens egne talenter, plejer at gøre holdet bedre når han spiller, og en spiller man har udtalt: "har både niveauet og potentialet til at blive solgt videre til udlandet i løbet af den nye kontraktperiode, og det er den plan, vi arbejder henimod" Det ville også se mærkeligt ud, og er Mike Jensen overhovedet en forstærkning.

                      Det giver simpelthen ikke mening, med mindre nogen er på vej væk nu. Og her snakker jeg ikke Aron, Opondo, Tarik og hvem der ellers også er en del af kabalen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af famfynbo Se indlæg
                        Jeg har hørt at vi signer Mike JENSEN i løbet af næste uge
                        Først siger en Grønning, og nu en anden Mike Jensen. Hvem bliver dog den næste ?
                        Last edited by pnl; 10-01-2021, 23:09.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                          Først siger en Grønning, og nu en anden Mike Jensen. Hvad bliver dog den næste ?
                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ge-til-danmark

                          Comment


                            Haha. Slet det før Hemmingsen læser det.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af famfynbo Se indlæg
                              Jeg har hørt at vi signer Mike JENSEN i løbet af næste uge
                              Det skal jeg se før jeg tror det. Det er vel et par år siden han var landsholdsbobler. Aner ikke hvordan hans niveau er nu, men det lyder underligt.
                              Han har vel spillet sammen med Jebali i Rosenborg.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Enig, men jeg kan ærligt talt se mindre mening i det for OB. Hvor og hvem skal han spille i stedet for?

                                Drachmann: Stadig en rigtigt god spiller, når han er klar. Vigtig for defensiven og anfører. Sætter Michelsen en af sine yndlinge af for at spille Mike Jensen? Næppe

                                Okosun: Hentet som en forstærkning på en længere kontrakt for få måneder siden. Har givet os en ny dimension i spillet, og vi har spillet meget efter ham. Ville se meget underligt ud, hvis han bliver ofret for Jensen.

                                Kløve: Har lige fået en lang forlængelse. Det ville se helt bizart ud, hvis han bliver sat af nu med 3½ år tilbage af kontrakten, og uden ham har vi ingen dynamik centralt, hvis Jensen skal spille sammen med Drachmann og Okosun.

                                JJT: En af klubbens egne talenter, plejer at gøre holdet bedre når han spiller, og en spiller man har udtalt: "har både niveauet og potentialet til at blive solgt videre til udlandet i løbet af den nye kontraktperiode, og det er den plan, vi arbejder henimod" Det ville også se mærkeligt ud, og er Mike Jensen overhovedet en forstærkning.

                                Det giver simpelthen ikke mening, med mindre nogen er på vej væk nu. Og her snakker jeg ikke Aron, Opondo, Tarik og hvem der ellers også er en del af kabalen.
                                Det eneste der kunne give mening er hvis der er hold i rygterne om at vi ville af med Drachmann i sommer. Vil man stadig have en rutineret lederskikkelse i truppen, men mener Drachmann er for meget skadet, så opfylder Mike Jensen i hvert fald det kriterium, uden jeg dog kender noget til hans skadeshistorik.

                                Jeg må også sige jeg er mere og mere bange for han havner hos os. Jeg tror det var opsnuset flere steder, hvis det er bøf han havner i, og vi kunne sagtens finde på at kaste en fin kontrakt efter en aldrende profileret spiller. De seneste vinduer har jungletrummerne lyt på N'doye og Bendner. Mike J er lidt i samme kategori. Der er ikke rigtig brug for ham, men han vil nok skabe noget opmærksomhed omkring os.

                                Comment

                                Working...
                                X