Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vi køber for det meste også direkte til bænken eller lazzaretet. Så det kommer helt af sig selv vel
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Årets første forlængelse
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-skr...ias-slotsager/








      Altså på U15..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Årets første forlængelse
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-skr...ias-slotsager/








        Altså på U15..
        Fornemmer jeg en vis desperation
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

          Fornemmer jeg en vis desperation
          Keder mig nok bare lidt af at gå hjemme efterhånden.

          Forventer ingenting. Der skal nok nærmere reduceres lidt i truppen inden der kommer noget ind, hvilket der nok ikke gør

          Comment


            Der skulle vel til mindst komme en afklaring i hensigt af Skjelvik senest i morgen.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ere-med-udloeb
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Ikke så relevant artikel.

                hvor mange af de nævnte tror du vi kan tiltrække.?

                Jeg tror på et meget stille vindue for vores vedkommende. Og håber nok også på det

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Det skal han nok være, men prissætningen holder sgu ikke. Jeg nægter at tro på, at han bliver solgt for under 10 millioner på nuværende tidspunkt, så kan man så diskutere om han er det værd. Jeg forstår heller ikke helt, hvordan man kun er 5-10 millioner værd, når man er fast målmand hos en midterklub i Superligaen og på U21-landsholdet som 21-årig, men man er 10-25 værd, når man er 4. valg i midterforsvaret på en anden midterklub i Superligaen som 19-årig. Hvis der ikke skal mere til at banke prisen op i det lege, skal vi da til at have rykket Östrom, Obbekjær og Vestergaard frem i bussen.
                  Jeg tror ikke han kommer op på en pris omkring de 20-22 mill som BIF fik for Rønnow dertil er OB alt for dårlige til at sælge, på transfermarkedet er OB desværre også bare grå intetsigende mus.
                  Min personlige vurdering vil være 1,5-2 mill euro til udlandet hvor Holland, Frankrig el Belgien kunne være en start for OC’s udlandseventyr.
                  Hvis vi venter tror jeg vi vil kunne få noget mere dels fordi han så kan nå at udvikle sig yderligere og dels fordi Corona vaccinen vil gøre at markedet forhåbenligt vil blive bedre om 2-3 transfervinduer.

                  Min største frygt med OC er stadig at Herning/Ikast narrer MH til at sælge for 8-10 mill.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Jeg tror ikke han kommer op på en pris omkring de 20-22 mill som BIF fik for Rønnow dertil er OB alt for dårlige til at sælge, på transfermarkedet er OB desværre også bare grå intetsigende mus.
                    Min personlige vurdering vil være 1,5-2 mill euro til udlandet hvor Holland, Frankrig el Belgien kunne være en start for OC’s udlandseventyr.
                    Hvis vi venter tror jeg vi vil kunne få noget mere dels fordi han så kan nå at udvikle sig yderligere og dels fordi Corona vaccinen vil gøre at markedet forhåbenligt vil blive bedre om 2-3 transfervinduer.

                    Min største frygt med OC er stadig at Herning/Ikast narrer MH til at sælge for 8-10 mill.
                    Mit nytårshåb er, at folk højere oppe i OB-systemet kommer til at bestemme en evt. salgspris på OC. Godt Nytår til alle forumfans.
                    Last edited by pnl; 02-01-2021, 18:29.

                    Comment


                      Godt nytår til alle!
                      er der nogen, der har en pejling på, hvornår MH og JM skal tale sammen?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                        Godt nytår til alle!
                        er der nogen, der har en pejling på, hvornår MH og JM skal tale sammen?
                        Mener det var her tirsdag/onsdag

                        Comment


                          Mon ikke det tog er kørt. Med 9 kampe tilbage er det svært at tro på top 6 i en liga hvor der ikke er stor forskel mellem de 8 hold. Randers er ikke bedre end os. Men svære at slå. Haderslev har en start 11 på nivesu med vores, måske lidt over, mens vores bredde er større. Aab har slet ikke indløst potientialet, måske kommer det med den nye træner. FCN får ikke point på græs, men nok mange hjemme. Brøndby og GF henter vi næppe.
                          Hemmes eneste problem er at vi klarede os godt mod FCM og FCK.
                          Næste problem bliver nok først når den nye træner også slutter som nummer 8.tvivler stærkt på at de erkender at holdet ikke er til top 6.mm alt flasker sig, og det gør det sjældent.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Mon ikke det tog er kørt. Med 9 kampe tilbage er det svært at tro på top 6 i en liga hvor der ikke er stor forskel mellem de 8 hold. Randers er ikke bedre end os. Men svære at slå. Haderslev har en start 11 på nivesu med vores, måske lidt over, mens vores bredde er større. Aab har slet ikke indløst potientialet, måske kommer det med den nye træner. FCN får ikke point på græs, men nok mange hjemme. Brøndby og GF henter vi næppe.
                            Hemmes eneste problem er at vi klarede os godt mod FCM og FCK.
                            Næste problem bliver nok først når den nye træner også slutter som nummer 8.tvivler stærkt på at de erkender at holdet ikke er til top 6.mm alt flasker sig, og det gør det sjældent.
                            Svært at tro men ikke umuligt .. to af de værste er overstået ..

                            kan ikke opdatere på denne .. https://www.superliga.dk/slutspils-s...znnAiX8yn_PHDE
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Svært at tro men ikke umuligt .. to af de værste er overstået ..

                              kan ikke opdatere på denne .. https://www.superliga.dk/slutspils-s...znnAiX8yn_PHDE
                              Det er svært at tro på, men det var det også at Randers skulle nuppe 5 sejre i træk. Ligaen er så tæt at det ofte handler om selvtillid, hvorvidt det lige tipper til den ene eller anden side. Den optur kan komme for alle ligesom vi ligeså godt kan få en nedtur ala den vi så sidste år. Det kan handle om små ting og det er i hvert en lille meget fin ting at jeg tror både fcm og FCK tager rigtig mange point fra vores konkurrenter og det kan de i hvert fald ikke fra os.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Svært at tro men ikke umuligt .. to af de værste er overstået ..

                                kan ikke opdatere på denne .. https://www.superliga.dk/slutspils-s...znnAiX8yn_PHDE
                                Denne kan bruges:

                                Superliga » Table calculator (worldfootball.net)

                                Har selv brugt den. Har prøvet med forskellige forsigtige kalkulationer, i bedste fald har vi en alt-eller-intet kamp i Aalborg i sidste spillerunde, i de fleste tilfælde er chancen røget i runderne før. Det bliver spændende, tror dog ikke på det (måske alt er forbi, hvis vi ikke slår Lyngby i den første kamp).

                                Comment

                                Working...
                                X