Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Mm der kommer et rekord stort bud på OC sælger man ikke når et U21 EM er på trapperne. Han kan næsten kun stige i værdi.
    Og så tvivler jeg stærkt på at OC selv ville være interesseret hvis han ryger på bænken og mister sin startplads til slutrunden
    Tror desværre MH vil være meget stolt af at skyde OC afsted for (os et "beskedent") et "stort" beløb for NT (læs alt over 1 mill. EUR).... han skal vel vise handlekraft som sportschef ? !

    Tror desværre ikke de tænker langsigtet i øjeblikket, men gør mig kun glad, hvis jeg tager fejl

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Tror desværre MH vil være meget stolt af at skyde OC afsted for (os et "beskedent") et "stort" beløb for NT (læs alt over 1 mill. EUR).... han skal vel vise handlekraft som sportschef ? !

      Tror desværre ikke de tænker langsigtet i øjeblikket, men gør mig kun glad, hvis jeg tager fejl
      Det tror jeg heldigvis at du gør Tvivler også på at der er vanvittig mange penge i omløb dette vindue pga Corona. Det vil nok ændre sig i August

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Tror desværre MH vil være meget stolt af at skyde OC afsted for (os et "beskedent") et "stort" beløb for NT (læs alt over 1 mill. EUR).... han skal vel vise handlekraft som sportschef ? !

        Tror desværre ikke de tænker langsigtet i øjeblikket, men gør mig kun glad, hvis jeg tager fejl
        Der kommer sikkert en melding fra Hemme om kort tid, som siger at målet for det kommende vindue er at holde sammen på truppen. I den forbindelse forlænges der så med 2 x Lund, og vi får det præsenteret som en styrkelse af truppen.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

          Der kommer sikkert en melding fra Hemme om kort tid, som siger at målet for det kommende vindue er at holde sammen på truppen. I den forbindelse forlænges der så med 2 x Lund, og vi får det præsenteret som en styrkelse af truppen.
          Dagen efter kan vi så læse i BT at de begge påstår de ikke har skrevet under på en forlængelse, og hemme kommer med en ny udtalelse om de ikke har skrevet under men de er sikret

          Comment


            Niels Frederiksen forlænger i Brøndby, den virker til at være ret sikker

            https://twitter.com/micras67/status/...439949312?s=20

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
              Niels Frederiksen forlænger i Brøndby, den virker til at være ret sikker

              https://twitter.com/micras67/status/...439949312?s=20
              Fantastisk

              Comment


                Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

                Dagen efter kan vi så læse i BT at de begge påstår de ikke har skrevet under på en forlængelse, og hemme kommer med en ny udtalelse om de ikke har skrevet under men de er sikret
                Undskyld, men det er faktisk skide sjovt (altså det du skriver, hele situationen er mere tragikomisk) ... I må jo også selv se det som lidt galgenhumor :D!
                Last edited by Entusiastens; 29-12-2020, 15:09.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                  Niels Frederiksen forlænger i Brøndby, den virker til at være ret sikker

                  https://twitter.com/micras67/status/...439949312?s=20
                  Hvordan får du det ud af det klip? Der er jo intet nyt der

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                    Hvordan får du det ud af det klip? Der er jo intet nyt der
                    Det er muligt at jeg overfortolker. Alt hvad der bliver sagt lugter langt væk af en forlængelse - ellers forestiller jeg mig hellere ikke at NF ville stille op til sådan en video.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                      Det er muligt at jeg overfortolker. Alt hvad der bliver sagt lugter langt væk af en forlængelse - ellers forestiller jeg mig hellere ikke at NF ville stille op til sådan en video.
                      Det er jo bare en fan, der interviewer ham. Michelsen stiller vel også op til OBstruktion. En anden retorik men samme indhold: vi ser hvad der sker

                      Comment


                        Tipsbladet vurderer OC som største OB salgsemne. Pris 5-10 mill

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-solgt-i-2021

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tipsbladet vurderer OC som største OB salgsemne. Pris 5-10 mill

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-solgt-i-2021
                          Det skal han nok være, men prissætningen holder sgu ikke. Jeg nægter at tro på, at han bliver solgt for under 10 millioner på nuværende tidspunkt, så kan man så diskutere om han er det værd. Jeg forstår heller ikke helt, hvordan man kun er 5-10 millioner værd, når man er fast målmand hos en midterklub i Superligaen og på U21-landsholdet som 21-årig, men man er 10-25 værd, når man er 4. valg i midterforsvaret på en anden midterklub i Superligaen som 19-årig. Hvis der ikke skal mere til at banke prisen op i det lege, skal vi da til at have rykket Östrom, Obbekjær og Vestergaard frem i bussen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Det skal han nok være, men prissætningen holder sgu ikke. Jeg nægter at tro på, at han bliver solgt for under 10 millioner på nuværende tidspunkt, så kan man så diskutere om han er det værd. Jeg forstår heller ikke helt, hvordan man kun er 5-10 millioner værd, når man er fast målmand hos en midterklub i Superligaen og på U21-landsholdet som 21-årig, men man er 10-25 værd, når man er 4. valg i midterforsvaret på en anden midterklub i Superligaen som 19-årig. Hvis der ikke skal mere til at banke prisen op i det lege, skal vi da til at have rykket Östrom, Obbekjær og Vestergaard frem i bussen.
                            Jeg tænkte det samme. Så skal vi da have kørt de 3 i stilling hurtigst muligt. Koste hvad det vil...
                            Men de er dygtige til at sælge deroppe. Meget dygtigere end os

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Tror desværre MH vil være meget stolt af at skyde OC afsted for (os et "beskedent") et "stort" beløb for NT (læs alt over 1 mill. EUR).... han skal vel vise handlekraft som sportschef ? !

                              Tror desværre ikke de tænker langsigtet i øjeblikket, men gør mig kun glad, hvis jeg tager fejl
                              Håber det ikke. Og slet ikke, hvis vi udlejer Hans Christian Bernat til Silkeborg!!!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

                                Håber det ikke. Og slet ikke, hvis vi udlejer Hans Christian Bernat til Silkeborg!!!
                                Hvem siger vi gør det da?

                                Comment

                                Working...
                                X