Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Tja, det er ikke til at sige, hvad der sker med Skjelvik, men det havde nok været meldt ud, hvis han smuttede nu her. Trods alt. Men jeg ville gerne have en anden venstre back end ham. Synes han er alt for svingende.

    Jeg vil hellere beholde Marco end AJA. Men aja er nok ikke lige til at komme af med, så derfor giver d3t god mening at slippe Marco.
    Hvis man kunne lade Marcos kontrakt løbe ud og hente Høegh, så er det selvfølgelig også en no-brainer.

    men mon ikke det ender med en 2 årig forlængelse til begge Lund 'er. De er jo "hemmingsen-typer"
    Marcos eneste fordel overfor AJA er vel alderen. Kvalitetsmæssigt er det same same ca hvor AJA dog dækker mere end 1 plads.

    Vi kan bestemt ikke udelukke at MH forlænger med begge. Det vil bare vise et OB uden visioner og ungdomsstrategi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Præcis. Vi er nød til at rydde lidt ud i disse spillere uden udvikling og fremtid mm de har et rigtigt højt niveau der hjælper os mod toppen.

      Vil godt sige at det ærger mig lidt mht Marco Lund. Han gør det overordnet ok og har også niveau til OB. Jeg havde bare forventet mere udvikling og man burde idag stå med et salgsemne der kunne indbringe millioner. Men der er vi bare ikke og jeg ved sgu heller ikke rigtig om man burde forlænge med ham.
      Han finder helt sikkert et andet job.
      Men med tanke på at vi kun spiller med 2 centerbacks nu, AJA vender tilbage som backup og 3 unge snart står på spring(Østrøm,Vestergaard og Obbekjær) bør vi nok bare lade ham gå
      Derudover kommer CB Teitur vel retur fra lejemålet i Middelfart, hvor han stort set ikke har spillet. Nogle gange er overgangen bare svær til senior bold. Obbekjær tvivler jeg stærkt på, tror han bliver overhalet indenom.

      Comment


        Så gerne Christian Sørensen tilbage i striber på den venstre bak.. er ikke fan af Jørgen..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg

          Derudover kommer CB Teitur vel retur fra lejemålet i Middelfart, hvor han stort set ikke har spillet. Nogle gange er overgangen bare svær til senior bold. Obbekjær tvivler jeg stærkt på, tror han bliver overhalet indenom.
          Teitur har kun en ungdomskontrakt. Og den udløber til sommer. Tænker dog man bare ophæver nu

          Jeg har også mine tvivl med Obbekjær. Han er dog stadig kun 18 år. Tror meget mere på Østrøm. Det var simpelthen Love at first sight da jeg så ham spille første gang. Han skal nok tage springet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Marcos eneste fordel overfor AJA er vel alderen. Kvalitetsmæssigt er det same same ca hvor AJA dog dækker mere end 1 plads.

            Vi kan bestemt ikke udelukke at MH forlænger med begge. Det vil bare vise et OB uden visioner og ungdomsstrategi
            Jeg tror faktisk det siger mest om hvor meget OSE bløder, som forlængelsen til Kløve og den lange kontrakt til Okosun allerede kraftigt indikerer.
            Der er nok Ingen tvivl om at Hemmingsen gerne vil have store stærke spillere/tonsere, men ideelt sikkert yngre (og bedre).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Umiddelbart sker der vel intet før at der er styr på trænersituationen?

              I øvrigt, JM og MH skal mødes og snakke efter julepausen dvs. d. 5/7 januar. Er jeg den eneste der synes det er et mærkeligt tidspunkt? Da kontrakten sandsynligvis ikke bliver forlænget efterladet det os med en række scenarier:

              1. JM forlænger ikke og fortsætter sæsonen ud, en erstatning annonceres i løbet af foråret - Dette minimere transferaktiviteten voldsomt i januar (Måske at foretrække?)
              2. JM fortsætter ikke og trænerjagten går i gang midt i januar, et scenarie ingen ønsker da det ikke virker til at vi har træner en i pipelinen
              3. JM forhandler hele januar og melder ud i februar at han stopper til sommer og bliver derefter fyret og den nye træner har ingen mulighed for at sætte sig på holdet fra dag 1.
              4. JM bliver fyret på dagen de skal mødes og en erstatning hentes fra starten (Usandsynligt?)

              andre tanker?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Teitur har kun en ungdomskontrakt. Og den udløber til sommer. Tænker dog man bare ophæver nu

                Jeg har også mine tvivl med Obbekjær. Han er dog stadig kun 18 år. Tror meget mere på Østrøm. Det var simpelthen Love at first sight da jeg så ham spille første gang. Han skal nok tage springet
                Helt, helt enig. Har set Østrøm allerede spille i U19 og blev allerede der fuldstændigt begejstret. Håber han får mere spilletid. Han har kæmpe potentiale.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  https://www.transfermarkt.com/riza-d...spieler/135208
                  Ingen spilletid i Italien - måske bare på en leje.

                  https://www.transfermarkt.com/andrea...spieler/345746
                  Heller ingen spilletid i Tyskland ..

                  https://www.transfermarkt.com/mads-p...spieler/288429
                  Maget begrænset spilletid i Tyskland og tidligere udlejet ..





                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                    Så gerne Christian Sørensen tilbage i striber på den venstre bak.. er ikke fan af Jørgen..
                    Spiller han VB i Viborg? Synes faktisk det kunne være interessant, han gør det da efter sigende godt også er han jo OB dreng / fynbo
                    Last edited by Bobolarsen; 25-12-2020, 10:12.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Spiller han VB i Viborg? Synes faktisk det kunne være interessant, han gør det da efter sigende godt også er han jo OB dreng / fynbo
                      Ja han er omskolet til VB. Scorede i sidste kamp på frispark.
                      Om han så kan flytte os er nok mere tvivlsomt. Man man kunne jo forstærke os på anden vis. Feks DH hjem og så flytte JT op på 6'eren.hvis Drachman ikke bliver i stand til at spille hovedparten af kampene.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        https://www.transfermarkt.com/riza-d...spieler/135208
                        Ingen spilletid i Italien - måske bare på en leje.

                        https://www.transfermarkt.com/andrea...spieler/345746
                        Heller ingen spilletid i Tyskland ..

                        https://www.transfermarkt.com/mads-p...spieler/288429
                        Maget begrænset spilletid i Tyskland og tidligere udlejet ..




                        Durmizi får 17 mil om året i Lazio, om det så var en fordelagtig hvor vi betalte 30% af hans løn, så vil han stadig være den absolut bedst betale i OB. Antaget af at 3 millioner er vores absolutte maks.

                        Andreas Poulsen har været skadet stort set hele 2020, den periode han ikke var skadet var da alle ligaer var lukket ned. Dvs. at han skal spille sig varm før han kan gøre en forskel.

                        Mads Valentin er den mest realistiske, men jeg tvivler på at han gider OB. Klassisk FCN-dreng, så mon ikke han finder en midterklub i Holland/Belgien.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Ja han er omskolet til VB. Scorede i sidste kamp på frispark.
                          Om han så kan flytte os er nok mere tvivlsomt. Man man kunne jo forstærke os på anden vis. Feks DH hjem og så flytte JT op på 6'eren.hvis Drachman ikke bliver i stand til at spille hovedparten af kampene.
                          At flytte Tverskov op på midten har altid givet god mening. Han er teknisk god og læse spillet godt. Tror han vil være rigtig god sammen med Kløve og Okusun. Håber det sker inden det er for sent!

                          Comment


                            Til dem der drømte om Rygaard

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-paa-fcn-exit/

                            Comment


                              Til dem der drømte om Bo Henriksen

                              https://www.bt.dk/superligaen/alt-bl...-plads-i-livet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Ja han er omskolet til VB. Scorede i sidste kamp på frispark.
                                Om han så kan flytte os er nok mere tvivlsomt. Man man kunne jo forstærke os på anden vis. Feks DH hjem og så flytte JT op på 6'eren.hvis Drachman ikke bliver i stand til at spille hovedparten af kampene.
                                Tja, er heller ikke helt overbevist af Jørgen, og hvis hans løn er meget høj, så ville jeg hellere foretrække en fynbo i sin bedste fodboldalder Og ja, som du siger kan vi forstærke os andre stedet i stedet for de penge der spares på Jørgen

                                Comment

                                Working...
                                X