Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    ... og skriv allerede i vintervinduet kontrakt med Daniel Høegh så vi får ham tilbage senest i sommer 2021.
    Høegh forlænger inden længe med FCM. Sikkert som amen i kirken

    Comment


      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

      Hvad jeg har hørt havde klubben, efter kontraktforlængelsen, en gentleman aftale med Ryan om at lade ham smutte tidligere. Det er ikke sket og det skulle have efterladt en skuffet og frustreret Ryan, noget som jeg godt kan forestille mig har haft negativ indflydelse på præstationerne. Om et manglende skifte skyldes at Ryan ikke har formået at gøre sig selv interessant for udlandet, om OB ikke rigtigt har forsøgt at indfri aftalen eller om de har stejlet på en bestemt overgangs sum, ved jeg ikke, men det er i hvert fald hvad jeg har hørt.
      Du har helt sikkert ret. Men det mest sandsynlige scenarie er vel at han ikke har gjort sig interessant. Mest af alt fordi han spiller et stykke under niveau og er meget skadet. Det er ikke opskriften på at gøre sig attraktiv. Og det ved han udemærket godt. Tvivler på der er noget imellem ham og OB

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        Jeg oplever Ryan som dybt professionel og bund sympatisk, så jeg tror ikke at han bare “cruiser” på halvt blus pga. manglende motivation. Men hvis han oplever at OB er løbet lidt fra en aftale, så kan jeg da sagtens forestille mig at det ikke lige frem gør det nemmere at top præstere når man samtidig kæmper lidt med skader, manglende kontinuitet på et hold der generelt kæmper spillemæssigt.
        Derfor skrev "hvis". :-)
        Men synes Ryan er faldet i niveauet allerede siden et år. Han viser sig ikke mere så vigtigt og afgørende i holdet som tidligere. Det kan naturligt har en sammenhæng med skader eller forændringer i holdet. Han var bedst sammen med Barrett på banen hvor vores backs/wingbacks var meget stærkt på begge sider så modstandere kunne ikke indstille sig på én farlig side da vi kunne komme med godt overskud på venstre og på højre side. Barrett gik lidt i stå et halvt år før han skiftede til Bielefeld og dermed blev vores venstre side svækket og mindre farligt. Og synes det er den stadig. Og dermed kan modstandere måske koncentrere sig mere på at lukke Ryan ned hvad gør er det svært for ham.
        ​​​​
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

          Det der det ligner sådan en opstilling, man ville vælge til årets hold, hvor man gerne vil have plads til alle de bedste spillere, men hvor man ikke skal ud at spille kampe - for det vil næppe fungere i praksis.
          Nok heller ikke helt uenig ... bare frustreret over de grå spillere og tog da gerne en “diamant” med Drachmann defensivt og Okusun offensivt med nogle gode kanter men der er da Frøkjær og OL ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Høegh forlænger inden længe med FCM. Sikkert som amen i kirken
            Enig, ham ser OB ikke foreløbig

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

              Enig, ham ser OB ikke foreløbig
              Hvis nogensinde. You snooze you loose

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Hvis nogensinde. You snooze you loose
                Baseret på hvad? Jeg er bare nysgerrig :) Jeg tror FCM er rigtigt fint tilfredse med DH, som har gjort det glimrende for dem når han har fået chancen. Men han har stadig et stykke til regelmæssig spilletid og når Scholz en gang skal videre tror jeg klart at de henter en ny mand som afløser. Jeg kan sagtens forestille mig at FCM kommer med et nyt kontrakt tilbud til ham, men hvis OB kom på banen ser jeg det slet ikke for givet at Høegh vælger Herning over Odense.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  Baseret på hvad? Jeg er bare nysgerrig :) Jeg tror FCM er rigtigt fint tilfredse med DH, som har gjort det glimrende for dem når han har fået chancen. Men han har stadig et stykke til regelmæssig spilletid og når Scholz en gang skal videre tror jeg klart at de henter en ny mand som afløser. Jeg kan sagtens forestille mig at FCM kommer med et nyt kontrakt tilbud til ham, men hvis OB kom på banen ser jeg det slet ikke for givet at Høegh vælger Herning over Odense.
                  Meget højere løn?
                  Spille i europa?
                  Spille om guld hvert år?
                  OB idag er ikke det han forlod og savner?
                  Han når at få “følelser” for FCM?
                  En spinkel mulighed for at komme til udlandet igen?

                  Comment


                    Mike Jensen er på fri transfer. Det må vi gerne holde os langt væk fra, men har en skidt fornemmelse af, at vi godt kunne finde på at byde os til

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                      Mike Jensen er på fri transfer. Det må vi gerne holde os langt væk fra, men har en skidt fornemmelse af, at vi godt kunne finde på at byde os til
                      Håber jeg godt nok ikke...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Meget højere løn?
                        Spille i europa?
                        Spille om guld hvert år?
                        OB idag er ikke det han forlod og savner?
                        Han når at få “følelser” for FCM?
                        En spinkel mulighed for at komme til udlandet igen?
                        Meget højere løn? Måske, jeg forestiller mig ikke at en Daniel Høegh hentet til start11 i OB ligger meget langt fra en Daniel Høegh hentet som gardering for Svia og Scholz i FCM, men det kan da sagtens ske at jeg undervurdere de lønninger de kaster efter spillere i FCM.

                        Spille om guld og europa. Måske, Janus skiftede fra FCM fordi han hellere vil spille en reel rolle i OB end at sidde som yderste mandat i FCM, uagtet at man så kan få noget sølvtøj med i slutningen af sæsonen. Jeg tror det kommer helt an på hvor Høegh ser sig selv fodboldmæssigt - og jeg tror ikke han er klar til at sidde og se superliga fra bænken.

                        Et andet OB idag end det han forlod? Måske, jeg tror ikke at Høeghs kærlighed til OB har ændret sig siden han var hos os, og jeg tror aldrig at FCM erstatter OBs plads i Høeghs hjerte, men det skal jeg da ikke kunne udelukke.

                        Jeg tror det mest afgørende vil være hvilken rolle han vil være tænkt i FCM kontra i OB. Her fører FCM naturligvis, eftersom OBs ledelse ikke fandt at der var en rolle til Høegh i Odense modsat FCM der godt kan bruge ham, omend det er som gardering. Men kommer OB på banen frem mod næste sommer kan jeg slet ikke se hvorfor det skulle være så givet at han bliver i det Jydske.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                          Meget højere løn? Måske, jeg forestiller mig ikke at en Daniel Høegh hentet til start11 i OB ligger meget langt fra en Daniel Høegh hentet som gardering for Svia og Scholz i FCM, men det kan da sagtens ske at jeg undervurdere de lønninger de kaster efter spillere i FCM.

                          Spille om guld og europa. Måske, Janus skiftede fra FCM fordi han hellere vil spille en reel rolle i OB end at sidde som yderste mandat i FCM, uagtet at man så kan få noget sølvtøj med i slutningen af sæsonen. Jeg tror det kommer helt an på hvor Høegh ser sig selv fodboldmæssigt - og jeg tror ikke han er klar til at sidde og se superliga fra bænken.

                          Et andet OB idag end det han forlod? Måske, jeg tror ikke at Høeghs kærlighed til OB har ændret sig siden han var hos os, og jeg tror aldrig at FCM erstatter OBs plads i Høeghs hjerte, men det skal jeg da ikke kunne udelukke.

                          Jeg tror det mest afgørende vil være hvilken rolle han vil være tænkt i FCM kontra i OB. Her fører FCM naturligvis, eftersom OBs ledelse ikke fandt at der var en rolle til Høegh i Odense modsat FCM der godt kan bruge ham, omend det er som gardering. Men kommer OB på banen frem mod næste sommer kan jeg slet ikke se hvorfor det skulle være så givet at han bliver i det Jydske.
                          Jeg ser rigtig gerne Høegh tilbage. Tror ham og Kasper ville være et Top 6 forsvar. Jeg tror bare ikke på det. Penge og sportslige udfordringer i europa triumferer ofte gammel rusten kærlighed

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg ser rigtig gerne Høegh tilbage. Tror ham og Kasper ville være et Top 6 forsvar. Jeg tror bare ikke på det. Penge og sportslige udfordringer i europa triumferer ofte gammel rusten kærlighed
                            Jeg tror du har ret. En ting der dog kan tale for det er spilletiden. Jeg tror ikke på han nogensinde får en fast plads i FCM. Det betyder at han nu snart i to år ikke har spillet kontinuerligt fodbold i sin bedste fodboldalder. Han fylder trods alt kun 30 år, har haft flere perioder med bænkpladser i de klubber han har repræsenteret, samt ganske få alvorlige skader, hvis nogen. Der bør med andre ord være flere gode år i ham endnu og med mindre han selvfølgelig er afklaret med det bliver som breddespiller imens han stadig bør have et højt niveau, så er det selvfølgelig fair. Men man kunne da håbe han hungrer efter en smule mere spilletid og indflydelse og vi i så fald griber den bold.
                            ​​​​​​
                            ​​​​​​

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Jeg tror du har ret. En ting der dog kan tale for det er spilletiden. Jeg tror ikke på han nogensinde får en fast plads i FCM. Det betyder at han nu snart i to år ikke har spillet kontinuerligt fodbold i sin bedste fodboldalder. Han fylder trods alt kun 30 år, har haft flere perioder med bænkpladser i de klubber han har repræsenteret, samt ganske få alvorlige skader, hvis nogen. Der bør med andre ord være flere gode år i ham endnu og med mindre han selvfølgelig er afklaret med det bliver som breddespiller imens han stadig bør have et højt niveau, så er det selvfølgelig fair. Men man kunne da håbe han hungrer efter en smule mere spilletid og indflydelse og vi i så fald griber den bold.
                              ​​​​​​
                              ​​​​​​
                              Det kan man håbe. Jeg syntes bare at FCM har en umanerlig god evne til at få forlænget med spillere også selvom de ikke spiller meget.
                              Vi må se. Jeg håber men tror ikke på det

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                                Mike Jensen er på fri transfer. Det må vi gerne holde os langt væk fra, men har en skidt fornemmelse af, at vi godt kunne finde på at byde os til
                                Ham ville jeg rigtig gerne have haft dengang han forlod BIF, nu er det et nej tak.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X