Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Jo, det tænker jeg også, og tænker heller ikke han er en stor nok opgradering ift. Kløve
    Nej, det kan godt være, det skulle have været i stedet for at forlænge Kløve med 4 år...

    Comment


      Rasmus Nissen vil have mere spilletid eller videre til noget andet

      https://fyens.dk/artikel/ung-målkong...cnzoX9ei6e7wvk

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Er han ikke mere en Kløve?
        Synes jeg også. Måske med lidt mindre hårdhed i duellerne, men til gengæld mere snert offensivt. Synes han var meget undervurderet i sidste sæson, hvor han virkelig var stærk. I denne sæson ligner det så han er blevet overhalet af en af GF's unge, som DN helt tydeligt også har til opgave at bruge videst muligt omfang med ambitionerne. Jeg tror han ville passe glimrende ind og ville være en fin begyndelse til at få losset Aron af helvede til. Jeg håber dog stadig mere på thomasen i FCK snart bliver mør og indser han må væk. Han har de dybdeløb fra midtbanen i sig, som CN var så dygtig til og dem savner vi stadig. Specielt når nu vi har okosun til at forlænge boldene

        Comment


          Nogen der kan gengive fra denne? EB om vores transfervindue

          https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...l-salg/8401507

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Nogen der kan gengive fra denne? EB om vores transfervindue

            https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...l-salg/8401507
            Det er meget tyndt. Ryan vil gerne til udlandet. Jørgen er usikker i forhold til om han skal retur til Usa.
            OC kan indbringe mere efter en god slutrunde, og ellers er Jebali brdste salgs objekt, men alder og manglende mål taler imod. Så er der lidt snik snak om træner situstionen.
            Der var virkelig intet kød på.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Det er meget tyndt. Ryan vil gerne til udlandet. Jørgen er usikker i forhold til om han skal retur til Usa.
              OC kan indbringe mere efter en god slutrunde, og ellers er Jebali brdste salgs objekt, men alder og manglende mål taler imod. Så er der lidt snik snak om træner situstionen.
              Der var virkelig intet kød på.

              Comment


                Bror Blume vil for mig være en total intetsigende tilgang.
                Han vil ikke flytte os noget som helst.

                Jeg håber personligt på et stille vintervindue hvor vi måske kan smide noget dødevægt ud og erstatte med egne talenter. Truppen er ikke til mere end hvor vi ligger nu, men Hemmingsen skal simpelthen afstå fra at hente spillere ind før end træneren er på plads. Vi skriger efter et koncept og en rød tråd - det håber jeg snart ledelsen fatter. Hvis vi får en ny træner denne vinter, så giv ham en gratis forårs sæson hvor han kun kan overraske. Lad ham arbejde med de nuværende spillere finde ud af hvem han kan bruge, hvem der skal forlænges med og hvem der bare skal videre. Så spar på transferkrudtet og gem det til sommer - også selvom det så må betyde endnu en ligegyldigt spildt sæson.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Det er meget tyndt. Ryan vil gerne til udlandet. Jørgen er usikker i forhold til om han skal retur til Usa.
                  OC kan indbringe mere efter en god slutrunde, og ellers er Jebali brdste salgs objekt, men alder og manglende mål taler imod. Så er der lidt snik snak om træner situstionen.
                  Der var virkelig intet kød på.
                  De rene gætterier lyder det til, men det ville nu ikke gøre mig noget, hvis vi kunne finde nyt blod på vores backs. Synes sgu efterhånden der er mere bid over OL end Ryan og Skjelvik kan ikke dække op. Jeg tror dog stadig skjelvik hentes, da det endog vil se ekstra pinligt ud fra Hemme, ved at sige den er i hus med ham. Vælger at tro nok på det bavl han fyrer af, til at det nok er rigtig, men at det åbenbart ikke må hedde sig. Om han så har fucket det op via sine to ævle bævle-shows skal jeg ikke gøre mig klog på, men det tror jeg vil svare til at score ved at ramme bolden forkert, bortset fra der så nok ikke er gjort noget forarbejde med at scoute en erstatning
                  ​​​​​​

                  Comment


                    Ryan har udtjent sin værnepligt, han har haft sine op og nedture men virker til at skadesmæssigt at være et sted hvor vi som klub ikke kan gøre mere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                      Ryan har udtjent sin værnepligt, han har haft sine op og nedture men virker til at skadesmæssigt at være et sted hvor vi som klub ikke kan gøre mere.
                      Virkelig ærgerligt med Ryan.. klasse i Superligaen på sine bedste dage, men det er godt nok ikke meget han byder vi ind med for tiden

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                        Ryan har udtjent sin værnepligt, han har haft sine op og nedture men virker til at skadesmæssigt at være et sted hvor vi som klub ikke kan gøre mere.
                        Nøjagtig samme sang fik vi om Drachmann i efteråret fra de fleste. Nu er han outstanding og SÅ vigtig for holdet.

                        Ryan har igen været igennem et langt skadesforløb uden nogen god opstart. En god lang opstart uden skader så tror jeg på at han bliver god i foråret

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                          Bror Blume vil for mig være en total intetsigende tilgang.
                          Han vil ikke flytte os noget som helst.

                          Jeg håber personligt på et stille vintervindue hvor vi måske kan smide noget dødevægt ud og erstatte med egne talenter. Truppen er ikke til mere end hvor vi ligger nu, men Hemmingsen skal simpelthen afstå fra at hente spillere ind før end træneren er på plads. Vi skriger efter et koncept og en rød tråd - det håber jeg snart ledelsen fatter. Hvis vi får en ny træner denne vinter, så giv ham en gratis forårs sæson hvor han kun kan overraske. Lad ham arbejde med de nuværende spillere finde ud af hvem han kan bruge, hvem der skal forlænges med og hvem der bare skal videre. Så spar på transferkrudtet og gem det til sommer - også selvom det så må betyde endnu en ligegyldigt spildt sæson.
                          ... og skriv allerede i vintervinduet kontrakt med Daniel Høegh så vi får ham tilbage senest i sommer 2021.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Nøjagtig samme sang fik vi om Drachmann i efteråret fra de fleste. Nu er han outstanding og SÅ vigtig for holdet.

                            Ryan har igen været igennem et langt skadesforløb uden nogen god opstart. En god lang opstart uden skader så tror jeg på at han bliver god i foråret
                            Hvad jeg har hørt havde klubben, efter kontraktforlængelsen, en gentleman aftale med Ryan om at lade ham smutte tidligere. Det er ikke sket og det skulle have efterladt en skuffet og frustreret Ryan, noget som jeg godt kan forestille mig har haft negativ indflydelse på præstationerne. Om et manglende skifte skyldes at Ryan ikke har formået at gøre sig selv interessant for udlandet, om OB ikke rigtigt har forsøgt at indfri aftalen eller om de har stejlet på en bestemt overgangs sum, ved jeg ikke, men det er i hvert fald hvad jeg har hørt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              Hvad jeg har hørt havde klubben, efter kontraktforlængelsen, en gentleman aftale med Ryan om at lade ham smutte tidligere. Det er ikke sket og det skulle have efterladt en skuffet og frustreret Ryan, noget som jeg godt kan forestille mig har haft negativ indflydelse på præstationerne. Om et manglende skifte skyldes at Ryan ikke har formået at gøre sig selv interessant for udlandet, om OB ikke rigtigt har forsøgt at indfri aftalen eller om de har stejlet på en bestemt overgangs sum, ved jeg ikke, men det er i hvert fald hvad jeg har hørt.
                              Kan huske at Ryan sagde at han ville blive en kulturbærer i OB da vi skrev forlængelse med ham. Hvis baggrunden af de middelmådige forestillinger er ikke resultat af skadeproblemer men skuffelse og mangelnde motivation så skulle man vel sige at det mislykkedes.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Kan huske at Ryan sagde at han ville blive en kulturbærer i OB da vi skrev forlængelse med ham. Hvis baggrunden af de middelmådige forestillinger er ikke resultat af skadeproblemer men skuffelse og mangelnde motivation så skulle man vel sige at det mislykkedes.
                                Jeg oplever Ryan som dybt professionel og bund sympatisk, så jeg tror ikke at han bare “cruiser” på halvt blus pga. manglende motivation. Men hvis han oplever at OB er løbet lidt fra en aftale, så kan jeg da sagtens forestille mig at det ikke lige frem gør det nemmere at top præstere når man samtidig kæmper lidt med skader, manglende kontinuitet på et hold der generelt kæmper spillemæssigt.

                                Comment

                                Working...
                                X