Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Hemmingsen har jo intet bevidst. Hentet en ukendt islænder og Okosun. Udlejet holdets topscorer. Lad os se resten af sæsonen hvad de bringer. Jeg er skeptisk bare for en sikkerheds skyld.
- Likes 1
Comment
-
Passer nok ikke ind her men i sin tid havde han et netværk ... sikkert større end Hemme’s ...
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ligere-ob-boss
https://fyens.dk/artikel/ob-s-velfærds-officer
Last edited by Plum; 16-10-2020, 11:01."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægHan var jo OBs altmuligmand, og jeg er egentlig uforstående over for, hvorfor OB ej kunne bruge ham længere. Men altså, det er jo gået én vej, siden Kim Brink blev sparket ud, og den fulde motivation herfor har vel aldrig været klar.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægBuchholtz gjorde et rigtig godt job i flere år med et rigtig godt netværk, bl.a. skaffede har Traore til OB, ligesom han var stærkt medvirkende til integrationen af udenlandske spillere. Da Poul Hansen kom til satte Buchholtz spørgsmålstegn ved flere af PH`s transfers f.eks. de to unge franskmænd, som jeg ikke længere kan huske navnene på, men som aldrig slog til i OB. Fra meget tæt på hestens egen mund ved jeg, at det kom til et opgør, hvor Buchholtz nægtede at arbejde sammen med PH og derfor desværre måtte forlade OB. Som eftertiden viste, var dette blot én af flere dårlige beslutninger i PH`s tid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Buchholtz gjorde et rigtig godt job i flere år med et rigtig godt netværk, bl.a. skaffede har Traore til OB, ligesom han var stærkt medvirkende til integrationen af udenlandske spillere. Da Poul Hansen kom til satte Buchholtz spørgsmålstegn ved flere af PH`s transfers f.eks. de to unge franskmænd, som jeg ikke længere kan huske navnene på, men som aldrig slog til i OB. Fra meget tæt på hestens egen mund ved jeg, at det kom til et opgør, hvor Buchholtz nægtede at arbejde sammen med PH og derfor desværre måtte forlade OB. Som eftertiden viste, var dette blot én af flere dårlige beslutninger i PH`s tid.Last edited by Faurskov; 16-10-2020, 17:52.
Comment
-
Buchholtz gjorde et rigtig godt job i flere år med et rigtig godt netværk, bl.a. skaffede har Traore til OB, ligesom han var stærkt medvirkende til integrationen af udenlandske spillere. Da Poul Hansen kom til satte Buchholtz spørgsmålstegn ved flere af PH`s transfers f.eks. de to unge franskmænd, som jeg ikke længere kan huske navnene på, men som aldrig slog til i OB. Fra meget tæt på hestens egen mund ved jeg, at det kom til et opgør, hvor Buchholtz nægtede at arbejde sammen med PH og derfor desværre måtte forlade OB. Som eftertiden viste, var dette blot én af flere dårlige beslutninger i PH`s tid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Hemmingsen har jo intet bevidst. Hentet en ukendt islænder og Okosun. Udlejet holdets topscorer. Lad os se resten af sæsonen hvad de bringer. Jeg er skeptisk bare for en sikkerheds skyld.
- Likes 1
Comment
-
Efter lige at have set Sdr. J slå Brøndby og set hvilke spillere Hans J Haysen har hentet til klubben i dette og tidligere vinduer, ærgrer jeg mig endnu engang over, at OB ikke lyttede til os fans, da vi her på Forum foreslog at hente HJH som ny sportschef, da JH stoppede. I stedet står vi nu med en kulturbærer uden nogen erfaring i, hvad det vil sige, at være sportschef i en SL klub. Det kommer OB`s ledelse til at fortryde stort.
Comment
Comment