Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Vel 1.35 på, at vi kommer i top 6 !
    Jeg vil godt give 1,40 på at vi ikke kommer i top 6.
    Det har været naivt at tro fra dag 1. Skal dog sige, at jeg efter de førdte 2 kampe tænkte at vi rammer en EFB, eller Lyngby sæson. Men nu er jegrealistisk igen.
    På papiret er holdet ikke til top 6, men ca til en 8. Plads. Jeg tror mange herinde overvurdere vores spillere, fordi vi virkelig ønsker de stepper op og så husker man højdepunkterne. Men vores stabile niveau er under top 6.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      2 spillere der ikke var gode nok til OB er lige nu på superligaens tophold. Det ser mærkeligt ud at lige så snart adressen hedder Odense så falder niveauet 25%
      Nemlig. Det har jeg skrevet mange gange. Der er alt for mange eksempler. Jeg håbede - og håber - det har noget med de fysiske rammer at gøre. Og det er jo omsider blevet rettet.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Jeg vil godt give 1,40 på at vi ikke kommer i top 6.
        Det har været naivt at tro fra dag 1. Skal dog sige, at jeg efter de førdte 2 kampe tænkte at vi rammer en EFB, eller Lyngby sæson. Men nu er jegrealistisk igen.
        På papiret er holdet ikke til top 6, men ca til en 8. Plads. Jeg tror mange herinde overvurdere vores spillere, fordi vi virkelig ønsker de stepper op og så husker man højdepunkterne. Men vores stabile niveau er under top 6.
        Enig og alligevel ikke. Når holdet kan spille fremragende og kæmpe, bør det kunne gøre det oftere. Det har vi set andre hold i Superligaen kunne uden at falde så ofte igennem. Pilen MÅ pege på trænerne.
        Med samme trænere skal der et godt vintervindue til for at få en 8.plads. Jeg anser os pt for det tredje mest dårlige hold - og altså nr 10.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

          Nemlig. Det har jeg skrevet mange gange. Der er alt for mange eksempler. Jeg håbede - og håber - det har noget med de fysiske rammer at gøre. Og det er jo omsider blevet rettet.
          Mon ikke det er mellem ørerne på spillere og trænere? Savner i den grad vindermentalitet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Vel 1.35 på, at vi kommer i top 6 !
            OB i top 6 giver 2,90 mens VB i top 6 giver 2,50

            Næsten lige høje Odds på vi rykker ned som at vi kommer i top 3
            Last edited by Magge; 10-11-2020, 08:14.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              OB i top 6 giver 2,90 mens VB i top 6 giver 2,50

              Næsten lige høje Odds på vi rykker ned som at vi kommer i top 3
              Det er også en helt fair odds. Der skal en stor oprydning til for at talen om top 6 ikke er ren komiske Hemme.

              Comment


                Om en måned åbner vinduet. Mon der er penge i budgettet til at forstærke holdet, eller har de solgt sæsonen som endnu en mellemsæson?
                Der mangler en 6er og en venstre back. Et salg kan eftersigende måske komme på tale.

                Comment


                  Nej, der er ikke en skid penge til at forstærke holdet.
                  Der er de sædvanlige håndører til at købe noget ligegyldigt fyld.

                  Og så bliver der meldt ud, at vi har en sådan og sådan trup, bla bla bla.

                  Dette indlæg kan også bruges til sommer, næste vinter, og yderligere 200 transfervinduer frem.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Til dem der ikke mente DH kunne forstærke OB. Fra

                    Super
                    5Daniel Høegh

                    Midterforsvar

                    Sikke en entré i Champions League. Som central nøgle i forsvaret gik den tidligere OB’er ind med overbevisning og ingen savnede Erik Svitachenko. Ulvenes bedste.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Til dem der ikke mente DH kunne forstærke OB. Fra

                      Super
                      5Daniel Høegh

                      Midterforsvar

                      Sikke en entré i Champions League. Som central nøgle i forsvaret gik den tidligere OB’er ind med overbevisning og ingen savnede Erik Svitachenko. Ulvenes bedste.
                      Ja, fuldstændigt idiotisk at vi prøvede ikke at hente ham til OB igen. Nu kom de "sædvanlige" skader af JJ og Drachmann og så går midtbanen i stykker mens med Daniel i truppen ville vi ikke kun øge niveauet men også kunne prøve Tverskov som 6er.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Til dem der ikke mente DH kunne forstærke OB. Fra

                        Super
                        5Daniel Høegh

                        Midterforsvar

                        Sikke en entré i Champions League. Som central nøgle i forsvaret gik den tidligere OB’er ind med overbevisning og ingen savnede Erik Svitachenko. Ulvenes bedste.
                        Jeg var skeptisk. Han spillede en flot kamp i placerings- og duelspillet set over hele kampen. Han så dog ikke godt ud i duellen ved Bergamos mål. Det er et godt indlæg - men han er jo ikke i nærheden af at genere den direkte modstander nok. Den kyniske vil sige, at han koster et mål

                        Comment


                          Tænker DH inden længe forlænger med 3-4 år og så kan vi begrave snakken om at se ham i stribet igen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Til dem der ikke mente DH kunne forstærke OB. Fra

                            Super
                            5Daniel Høegh

                            Midterforsvar

                            Sikke en entré i Champions League. Som central nøgle i forsvaret gik den tidligere OB’er ind med overbevisning og ingen savnede Erik Svitachenko. Ulvenes bedste.
                            Ja, han var en stor oplevelse i aftes. Imponerende. Og selvfølgelig ville han have løftet vores hold. Men måske ville han også falde i niveau hos os. Det sker jo jævnligt.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                              Ja, han var en stor oplevelse i aftes. Imponerende. Og selvfølgelig ville han have løftet vores hold. Men måske ville han også falde i niveau hos os. Det sker jo jævnligt.
                              Så snart der står OB på brystet af spilleren, har de det med at falde omkring 30-40% i niveau. Imponerende egentlig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                                Ja, han var en stor oplevelse i aftes. Imponerende. Og selvfølgelig ville han have løftet vores hold. Men måske ville han også falde i niveau hos os. Det sker jo jævnligt.
                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                                Så snart der står OB på brystet af spilleren, har de det med at falde omkring 30-40% i niveau. Imponerende egentlig.
                                Synes det er ikke rigtigt. Det er ja nu ikke alle som fader i niveauet. Bashkim, Casper Nielsen, Ryan, Tverskov, Kasper Larsen, Sabbi, der er mange hvor det passer ikke. Den historie skylder vel mere at vi hentede spiller som var over the top (som KEP) og dermed ville vel være faldet i hver klub og spiller som blev brugt forkert. (som Jønsson).
                                Del af problemet er en ubalanceret holdsammensætning og alt for mange ændringer fordi der mangler en rød tråd i spillemåde. Men det er ikke at enkelte spiller mister deres individuelle niveau.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X