Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Synes han har noget af det vi mangler på midtbanen
    Han skulle vel primært kæmpe med Okosun og Opondo om pladsen hvis det blev tilfældet, alternativt Frø eller Kløve som vk. Jeg synes stadig der andre pladser der er mere nødvendige at forstærke, eller ha' noget god back-up på.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Han skulle vel primært kæmpe med Okosun og Opondo om pladsen hvis det blev tilfældet, alternativt Frø eller Kløve som vk. Jeg synes stadig der andre pladser der er mere nødvendige at forstærke, eller ha' noget god back-up på.
      Det synes jeg i princippet også, men det er jo den umiddelbare plan at JJT skal sælges senest til sommer , så han er da oplagt at få sluset ind. Synes også han har facetter i sit spil vi kan bruge, men jeg håber da at den midtbanespiller som skal erstatte JJT også er et skridt op fra ham. Det ved jeg sgu ikke helt om han er, men han vil være noget af et skridt op, hvis vi kunne lykkedes at få sendt Aron videre

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Det synes jeg i princippet også, men det er jo den umiddelbare plan at JJT skal sælges senest til sommer , så han er da oplagt at få sluset ind. Synes også han har facetter i sit spil vi kan bruge, men jeg håber da at den midtbanespiller som skal erstatte JJT også er et skridt op fra ham. Det ved jeg sgu ikke helt om han er, men han vil være noget af et skridt op, hvis vi kunne lykkedes at få sendt Aron videre
        Vigen har vel ikke samme position som JJT, men han er da helt sikkert en interessant spiller for os så han er da som udgangspunkt velkommen . Jeg mener dog stadig at vi har større mangler på backs og def.midt end endnu er 8'er type som Vigen

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Det synes jeg i princippet også, men det er jo den umiddelbare plan at JJT skal sælges senest til sommer , så han er da oplagt at få sluset ind. Synes også han har facetter i sit spil vi kan bruge, men jeg håber da at den midtbanespiller som skal erstatte JJT også er et skridt op fra ham. Det ved jeg sgu ikke helt om han er, men han vil være noget af et skridt op, hvis vi kunne lykkedes at få sendt Aron videre
          Det kan godt blive svært at sælge spillere i det nuværende marked. Og hvem ved om diverse turneringer bliver spillet færdig? Alt kan pludselig lukke ned igen og så er alt kaos.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Vigen har vel ikke samme position som JJT, men han er da helt sikkert en interessant spiller for os så han er da som udgangspunkt velkommen . Jeg mener dog stadig at vi har større mangler på backs og def.midt end endnu er 8'er type som Vigen
            Synes nu Vigen er ligeså meget 6'er som JJT. Det siger ikke så meget, men det er også afhængigt af hvordan vi skal spille, hvorvidt jeg synes vi mangler en decideret 6'er eller ej.
            Men ellers er vi da enige om det akutte problem lige nu er på backs. Synes bare også det er vigtigt vi får fundet en central midtbanespiller mere. Dels er Aron for ringe og skal på en eller anden måde skiftes ud og dels skal vi have en erstatning for JJT ind, hvis planen holder. Skal vi rykke os er det absolut væsentligt også at ramme plet med signingerne her, for det er holdets svageste led at have en hel kæde uden top 6-spillere. Måske okosun er der, hvis vi får ham brugt rigtigt, men der skal flere til.

            Comment


              #81
              Mit helt store ønske er at OB udvider deres netværk og henter en spiller der ikke har agentrelation til klubben eller som har spillet i nogen af de nordiske ligaer. Jeg er simpelthen kørt død i navne man kender og spiller der bliver hentet til klubben på baggrund af OBs (formodet) minimale agentnetværk.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                Mit helt store ønske er at OB udvider deres netværk og henter en spiller der ikke har agentrelation til klubben eller som har spillet i nogen af de nordiske ligaer. Jeg er simpelthen kørt død i navne man kender og spiller der bliver hentet til klubben på baggrund af OBs (formodet) minimale agentnetværk.
                ja det kunne godt nok være befriende at undlade at hente kasserede spillere i Herning/Ikast som ikke hæver vores niveau eller overbyde andre bundhold i kampen om middelmådige spillere på 26-28 år hvis største bedrift er at de har spillet fast et par sæsoner i Horsens eller sønderjyske uden at gøre sig særligt bemærket. Det forstærker ikke holdet i tilstrækkelig grad og der er hverken udviklings eller videresalgs potentiale i dem. Det er lige som at træde vande, det holder dig oppe men det flytter dig ikke.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  ja det kunne godt nok være befriende at undlade at hente kasserede spillere i Herning/Ikast som ikke hæver vores niveau eller overbyde andre bundhold i kampen om middelmådige spillere på 26-28 år hvis største bedrift er at de har spillet fast et par sæsoner i Horsens eller sønderjyske uden at gøre sig særligt bemærket. Det forstærker ikke holdet i tilstrækkelig grad og der er hverken udviklings eller videresalgs potentiale i dem. Det er lige som at træde vande, det holder dig oppe men det flytter dig ikke.
                  Jeg har ikke helt sat mig ind i det men falder Skjellvik og Jebali ikke ind under den kategori?

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                    Jeg har ikke helt sat mig ind i det men falder Skjellvik og Jebali ikke ind under den kategori?
                    jo og heldigvis for det.

                    De er også ret meget mere spændende end Kløve, Okosun, Lund og Alexander Juul
                    ;-)
                    Last edited by Magge; 06-11-2020, 17:18.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                      Jeg har ikke helt sat mig ind i det men falder Skjellvik og Jebali ikke ind under den kategori?
                      Njah.

                      JM kender Jebali fra tidligere tider i AllSvenskan
                      Skjelvik er en halv-agent sag. Han har samme agent som Sigurd Rosted og Tobias Børkeeiet

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                        Mit helt store ønske er at OB udvider deres netværk og henter en spiller der ikke har agentrelation til klubben eller som har spillet i nogen af de nordiske ligaer. Jeg er simpelthen kørt død i navne man kender og spiller der bliver hentet til klubben på baggrund af OBs (formodet) minimale agentnetværk.
                        Jeg tror desværre bare, at det fundamentalt taler imod hele tankegangen i klubben, som har gennemsyret beslutningerne i årevis.

                        Hvis der er noget som har kendetegnet OB gennem hele Thorborgs tid i klubben de sidste 20 år, så har det været manglende villighed til at tage risiko. Hvis vi bare kigger på de 12 cheftrænere der har været i perioden, så er der kun én ud af de 12 som ikke havde en fortid i OB eller som træner i en anden Superligaklub, før de blev cheftrænere i OB. Og den mand var Bruce Rioch, som til gengæld havde nogle store klubber på CVet, og som også var den eneste udenlandske træner i den periode.

                        Og det samme gennemsyrer åbenlyst også vores transfers. Jeg ved ikke om det er noget der bliver dikteret, om det er fordi, at der er en fejlfinder-kultur, hvor hammeren falder hårdt, hvis man rammer helt forbi, eller om man bare på tværs af sportschefer og trænere tror, at det er det rigtige, men jeg ser ingen tegn på, at det kommer til at ændre sig.

                        Filosofien i OB er bare at gøre det "sikre" og det snusfornuftige, og jeg tror ærligt talt, at vi skal se et skift i ejerskab, for at det ændrer sig.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                          Jeg har ikke helt sat mig ind i det men falder Skjellvik og Jebali ikke ind under den kategori?
                          Jeg så meget hellere man brugte sine egne unge spillere i stedet for at hente sådan en type spillere som er vanvittigt dyre. Når sæsonen er omme tror jeg point tallet er stort set det samme.
                          Jeg er fløjtende ligeglad om OB bliver nr 10 eller nr 6.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Jeg så meget hellere man brugte sine egne unge spillere i stedet for at hente sådan en type spillere som er vanvittigt dyre. Når sæsonen er omme tror jeg point tallet er stort set det samme.
                            Jeg er fløjtende ligeglad om OB bliver nr 10 eller nr 6.
                            Der er vi absolut enige, men når der så trods alt skal hentes spillere så vil jeg hellere at man køber kvalitet frem for kvantitet.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Jeg tror desværre bare, at det fundamentalt taler imod hele tankegangen i klubben, som har gennemsyret beslutningerne i årevis.

                              Hvis der er noget som har kendetegnet OB gennem hele Thorborgs tid i klubben de sidste 20 år, så har det været manglende villighed til at tage risiko. Hvis vi bare kigger på de 12 cheftrænere der har været i perioden, så er der kun én ud af de 12 som ikke havde en fortid i OB eller som træner i en anden Superligaklub, før de blev cheftrænere i OB. Og den mand var Bruce Rioch, som til gengæld havde nogle store klubber på CVet, og som også var den eneste udenlandske træner i den periode.

                              Og det samme gennemsyrer åbenlyst også vores transfers. Jeg ved ikke om det er noget der bliver dikteret, om det er fordi, at der er en fejlfinder-kultur, hvor hammeren falder hårdt, hvis man rammer helt forbi, eller om man bare på tværs af sportschefer og trænere tror, at det er det rigtige, men jeg ser ingen tegn på, at det kommer til at ændre sig.

                              Filosofien i OB er bare at gøre det "sikre" og det snusfornuftige, og jeg tror ærligt talt, at vi skal se et skift i ejerskab, for at det ændrer sig.
                              Tror du har ret med filosofien. Man holder skibet flydende men vil ikke ofre det der skal til for at sikre fremdrift. Men til omverdenen beretter man om hvor stærkt et skib det er og hvilke havne man styrer hen imod.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Jeg tror desværre bare, at det fundamentalt taler imod hele tankegangen i klubben, som har gennemsyret beslutningerne i årevis.

                                Hvis der er noget som har kendetegnet OB gennem hele Thorborgs tid i klubben de sidste 20 år, så har det været manglende villighed til at tage risiko. Hvis vi bare kigger på de 12 cheftrænere der har været i perioden, så er der kun én ud af de 12 som ikke havde en fortid i OB eller som træner i en anden Superligaklub, før de blev cheftrænere i OB. Og den mand var Bruce Rioch, som til gengæld havde nogle store klubber på CVet, og som også var den eneste udenlandske træner i den periode.

                                Og det samme gennemsyrer åbenlyst også vores transfers. Jeg ved ikke om det er noget der bliver dikteret, om det er fordi, at der er en fejlfinder-kultur, hvor hammeren falder hårdt, hvis man rammer helt forbi, eller om man bare på tværs af sportschefer og trænere tror, at det er det rigtige, men jeg ser ingen tegn på, at det kommer til at ændre sig.

                                Filosofien i OB er bare at gøre det "sikre" og det snusfornuftige, og jeg tror ærligt talt, at vi skal se et skift i ejerskab, for at det ændrer sig.
                                Mener nu ikke at hammeren faldt særlig hårdt over JH der ellers nok havde nogle fejlskud ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X