Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Sæt igang
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...dig-god-dialog

    Comment


      #47
      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...adt-til-vinter
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #48
        Hvad er Paulsen helt præcis for en spiller og passer han ind? Så vidt jeg husker kan han nærmest spille alt, men det betyder ikke at han nødvendigvis passer ind.
        Men JM havde ham vel i SE, så han må vide bedst

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

          Hvad er Paulsen helt præcis for en spiller og passer han ind? Så vidt jeg husker kan han nærmest spille alt, men det betyder ikke at han nødvendigvis passer ind.
          Men JM havde ham vel i SE, så han må vide bedst
          Og vist også i Hammarby ....

          Men jeg huskede ham som defensiv midt og det er vist ikke korrekt ... https://www.transfermarkt.com/bjorn-...spieler/103428

          CB er Høegh eller en forlængelse med ML vel stadig i spil ....
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #50
            Husker ham mest for det der store skur, der kan bruges overalt. Uden at have set ham i mange år, så tror jeg okosun er den bjørn paulsen JM kunne få. Et fyrtårn vi kan placere overalt på banen, og uanset hvad vil han kunne bidrage med sin fysik og styrke på dødbolde. Jeg tror vi skal skifte til noget taktisk ala Stoke city, da de havde ham indkast-legenden, hvis både BP og ASO skal passe ind på samme hold

            Comment


              #51
              Du skal være mere end velkommen.... hvis folk vil have DH, burde der også være plads til dig

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...t-slutte-i-ob/

              Comment


                #52
                Jeg ville ønske MH undersøgte muligheden allerede nu. Ikke at det er realistisk før om nogle år, men simpelthen fordi det er så dumt hvis vi ikke kan få hentet ham hjem når nu han gerne vil....

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                  Jeg ville ønske MH undersøgte muligheden allerede nu. Ikke at det er realistisk før om nogle år, men simpelthen fordi det er så dumt hvis vi ikke kan få hentet ham hjem når nu han gerne vil....
                  Det bliver først, når han er 33-34 eller deromkring, så der er lige et par år endnu. Så må man se, hvilken forfatning han er i på det tidpsunkt

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                    Jeg ville ønske MH undersøgte muligheden allerede nu. Ikke at det er realistisk før om nogle år, men simpelthen fordi det er så dumt hvis vi ikke kan få hentet ham hjem når nu han gerne vil....
                    Vil du forsøge at hente ham nu? tror det vil blive betragtet som en rimelig useriøs henvendelse.
                    men håber vi gør forsøget inden han nærmer sig midttrediverne.
                    Og så håber jeg bare han ikke bliver mødt af samme arrogance/ligegyldighed som høegh gjorde med sit frieri. Jeg kunne godt frygte, at den nuværende ledelse ikke ville kunne se effekten af at få eriksen til klubben. Men mon ikke der er andre personer ved roret i den sportslige ledelse om 4-5 år, hvor det er aktuelt.

                    Comment


                      #55
                      Har sagt det før, men vi skal hurtigt sætte os på Matteson.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Har sagt det før, men vi skal hurtigt sætte os på Matteson.
                        Jeg sagde det samme i sommers, men det løb er nok kørt nu. Som sagt dengang: Vi kan ikke vente på, at de spillere får deres store gennembrud som f.eks. Mads Emil Madsen. Vi er nødt til at kunne spotte dem inden, og det er vel også det en god scout kan. Enhver idiot kan jo se, at Mads Emil Madsen var god i sidste sæson.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Jeg sagde det samme i sommers, men det løb er nok kørt nu. Som sagt dengang: Vi kan ikke vente på, at de spillere får deres store gennembrud som f.eks. Mads Emil Madsen. Vi er nødt til at kunne spotte dem inden, og det er vel også det en god scout kan. Enhver idiot kan jo se, at Mads Emil Madsen var god i sidste sæson.
                          Man burde i øvrigt holde øje med Mads Emil, hans start i Linz har ikke været så heldig. Hele det sportslige set up blev ændret lige inden han ankom og bruger dermed meget tid på bænken.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                            Man burde i øvrigt holde øje med Mads Emil, hans start i Linz har ikke været så heldig. Hele det sportslige set up blev ændret lige inden han ankom og bruger dermed meget tid på bænken.
                            Både Mads Emil Madsen og Mattson ville være helt fantastiske at få til OB, mht Mattson så udløber hans kontrakt jo til sommer så Silkeborg er måske til at tale med når transfervinduet snart åbner igen.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Både Mads Emil Madsen og Mattson ville være helt fantastiske at få til OB, mht Mattson så udløber hans kontrakt jo til sommer så Silkeborg er måske til at tale med når transfervinduet snart åbner igen.
                              Det er vi jo nok hverken den eneste eller største klub, der har opdaget. Vi vil i givet fald skulle spille med lønmusklerne a la Sabbi, men selv i det tilfælde tvivler jeg på, at han vil vælge os. Det kan jeg egentlig heller ikke se, hvorfor en ung, fremadstormende offensivspiller med andre muligheder skulle gøre pt.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Det er vi jo nok hverken den eneste eller største klub, der har opdaget. Vi vil i givet fald skulle spille med lønmusklerne a la Sabbi, men selv i det tilfælde tvivler jeg på, at han vil vælge os. Det kan jeg egentlig heller ikke se, hvorfor en ung, fremadstormende offensivspiller med andre muligheder skulle gøre pt.
                                Men hvis man kan tiltrække Sabbi (som trods alt har været en profil i Superligaen), så kan man nok også tiltrække Mattson.

                                Comment

                                Working...
                                X