Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Synes det er helt o.k. medmindre Tverskovs problemer med lysken ville holde ham ude onsdsg. Men det lydt ja som man ville bare være forsigtigt med den udskiftning i går.
    Det giver muligheden at køre Vestergaard ind. I foråret Og hvis alt går galt så kan AJA også spille cf.
    Præcis. Stadig lidt risky hvis det ikke er fordi der falder en god transfer af.
    Men jeg er en af dem der gerne ser Vestergaard få noget spilletid. Så det passer mig fint og chancen må tages

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ser ud til at Marco Lund smutter videre allerede i denne uge

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...hente-ober-nu/

    Lidt risikabelt eller bare fint for satsningen på unge som Vestergaard?
    Synes det er helt o.k. medmindre Tverskovs problemer med lysken ville holde ham ude onsdsg. Men det lydt ja som man ville bare være forsigtigt med den udskiftning i går.
    Det giver muligheden at køre Vestergaard ind. I foråret Og hvis alt går galt så kan AJA også spille cf.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Ser ud til at Marco Lund smutter videre allerede i denne uge

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...hente-ober-nu/

    Lidt risikabelt eller bare fint for satsningen på unge som Vestergaard?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Hemmingsen er åben for Svendsen exit

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...svendsen-exit/

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Jeg er ret sikker på at Clausen gav debut til Bashkim i din første kamp i spidsen, og st Falk også for alvor blev fast starter under ham.
    Bare for at fluekneppe, så var det Uffe der gav Bashkim debut i sin første kamp som chef efter blodbadet :) Ved godt han kun nåede en kort periode som træner pga. trænerlicensen, men ikke desto mindre en OB kæmpe der fortjener at blive nævnt :) Falk fik godt gang i seniorkarrieren under Clausen det efterfølgende forår.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Jeg er ret sikker på at Clausen gav debut til Bashkim i din første kamp i spidsen, og st Falk også for alvor blev fast starter under ham.
    Daniel Høegh og en ung Gislason spillede også ofte fra start under Clausen.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Det er rigtigt, det gør han faktisk overhovedet ikke. Oc og Frøkjær er undtagelserne. Foråret snød lidt, fordi der var han nødt til at bruge dem. Derfor er det kommet som en lille overraskelse for mig, hvor mehet han satser på ældre spillere.

    Kent gjorde det jo heller ikke. Lars o. SLET ikke. Er i tvivl om Ove p, Troels og Henrik clausen?

    men er det ikke en tendens på Fyn? Vi siger vi vil, men gør det ikke.

    Jeg håber næste træner vil bruge de unge. Og får lov og ro til det af ledelsen
    Jeg er ret sikker på at Clausen gav debut til Bashkim i din første kamp i spidsen, og st Falk også for alvor blev fast starter under ham.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Enig, og netop derfor har Ove stadig en meget stor stjerne hos mig. I OB var Ove noget så sjældent som en pragmatisk resultatorienteret træner der turde bruge unge spillere. Jeg husker også et af hans første interviews i OB hvor han udtalte at netop det at have et ungdomsarbejde var noget han glædede sig til i OB da det ikke var noget han havde i Vestsjælland. Ak, man bliver helt nostalgisk.
    Ja, helt, helt enig. Det var en kæmpe fejl ikke at forlængre med Ove P.
    Med Kent gik udviklingen i stå. Er overbevist at med Ove ville klubben have udviklet sig langt bedre.

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Tror det var Ove P hvor de unge fik mest spilletid. Greve havde fast holdkort, Desler var bedst under Ove, tror JJ fik første spilletid under Ove og Lucas Jensen var også med den én eller anden gang på banen.
    Husker det som et ret ungt hold med Falk, Azer, Høegh, Kasper Larsen og kun få ældre spiller.
    Enig, og netop derfor har Ove stadig en meget stor stjerne hos mig. I OB var Ove noget så sjældent som en pragmatisk resultatorienteret træner der turde bruge unge spillere. Jeg husker også et af hans første interviews i OB hvor han udtalte at netop det at have et ungdomsarbejde var noget han glædede sig til i OB da det ikke var noget han havde i Vestsjælland. Ak, man bliver helt nostalgisk.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Det er rigtigt, det gør han faktisk overhovedet ikke. Oc og Frøkjær er undtagelserne. Foråret snød lidt, fordi der var han nødt til at bruge dem. Derfor er det kommet som en lille overraskelse for mig, hvor mehet han satser på ældre spillere.

    Kent gjorde det jo heller ikke. Lars o. SLET ikke. Er i tvivl om Ove p, Troels og Henrik clausen?

    men er det ikke en tendens på Fyn? Vi siger vi vil, men gør det ikke.

    Jeg håber næste træner vil bruge de unge. Og får lov og ro til det af ledelsen
    Tror det var Ove P hvor de unge fik mest spilletid. Greve havde fast holdkort, Desler var bedst under Ove, tror JJ fik første spilletid under Ove og Lucas Jensen var også med den én eller anden gang på banen.
    Husker det som et ret ungt hold med Falk, Azer, Høegh, Kasper Larsen og kun få ældre spiller.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Tak for svaret. Det er ærgerligt og faktisk det eneste hvad taler for en trænerskifte: at JM giver ikke mere spilletid til de unge. De reddede hans røv i sidste sæson men ud over Frø har vi ikke set de særlig meget på banen. Fenger var skadet og blev opereret men det er skuffende at man ikke kører ham ind nu igen.
    Det er rigtigt, det gør han faktisk overhovedet ikke. Oc og Frøkjær er undtagelserne. Foråret snød lidt, fordi der var han nødt til at bruge dem. Derfor er det kommet som en lille overraskelse for mig, hvor mehet han satser på ældre spillere.

    Kent gjorde det jo heller ikke. Lars o. SLET ikke. Er i tvivl om Ove p, Troels og Henrik clausen?

    men er det ikke en tendens på Fyn? Vi siger vi vil, men gør det ikke.

    Jeg håber næste træner vil bruge de unge. Og får lov og ro til det af ledelsen

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Nej, jeg har bare hørt, at han er røget langt ned i hakkeordenen, og at man vidst også så på mulighederne for at leje ham ud her i vintervinduet.
    Tak for svaret. Det er ærgerligt og faktisk det eneste hvad taler for en trænerskifte: at JM giver ikke mere spilletid til de unge. De reddede hans røv i sidste sæson men ud over Frø har vi ikke set de særlig meget på banen. Fenger var skadet og blev opereret men det er skuffende at man ikke kører ham ind nu igen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
    Dejligt med en Søndag hvor humøret holder hele dagen

    Mon vi kan se frem til en Bashkim præsentation i morgen?
    Lyder ihverfald til at han er velkommen

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...get-velkommen/

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Siger dine vandrørene også noget om hvorfor Fenger ses ikke som del af planerne?
    Nej, jeg har bare hørt, at han er røget langt ned i hakkeordenen, og at man vidst også så på mulighederne for at leje ham ud her i vintervinduet.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Ja, det gør jeg. Jeg forholder mig bl.a. til at han startede inde i 4 kampe fra start i efteråret for Reserveholdet og U19, og meget få minutter i Superligaen. Jeg forholder mig til, at man har lavet systemet om, så man ikke længere spillere med 2 angribere, som var i den rolle han var god i sidste sæson og som han også spillede på U19. Jeg forholder mig til, at man bl.a. lejer en islænding der kun kan spille den ene plads i systemet som er Fengers bedste position, og at man måske er ved at hente endnu en spiller til den plads, og så forholder jeg mig til, at jeg hører på vandrørene, at man ikke regner Fenger som en reel del af planerne her i foråret, og at han igen ikke er udtaget, selvom han har været klar i flere uger nu. Forholder du dig til de ting?
    Siger dine vandrørene også noget om hvorfor Fenger ses ikke som del af planerne?

    Leave a comment:

Working...
X