Oprindeligt indsendt af StevenG
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021
Collapse
X
-
SFÅ hører at OB viser interesse for Kadrii.
Så der er nok en chance for vi er med - men der er nok også en chance for at hans muligheder er mere spændende end det projekt vi kan tilbyde.
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Tror nu nok ikke at OB er så meget ringere stillet end de øvrige klubber ... OSE er nok men OB er ikke .. så hvor vigtigt er det....
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægFor et år siden ... https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...inaert-vigtigt
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Det kunne i hvert fald virke meget oplagt for ham at vælge BIF desværre.. Håber og krydser alt for at vi i det mindste tilbyder os, hvis han så vælger noget andet er der jo ikke så meget at gøre, men så har man i det mindste forsøgt
Men håber kan man jo altid
Leave a comment:
-
Selvom OB byder sig, vælger Bash sku ikke OBs kedelige middelmådighed igen.
Desværre..
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Vi er der ikke. Bif, Randers, aab og agf måske.
kadrii til bif ville satme gøre ondt. Men lidt som med Høegh, hvis ikke hjertekubben (ved ikke om vi er kadriis hjerteklub?) er med, må man jo bare vælge objektivt, og der kan bif nok give en go løn, og ligger tæt på København.
det ville for mig være endnu et søm i kisten til hemme, selvom det måske ikke direkte ville være hans skyld
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Kadrii er jaget vildt: Flere Superliga-klubber i spil | Tipsbladet.dk
Vi er ikke alene, hvis vi er der ?
kadrii til bif ville satme gøre ondt. Men lidt som med Høegh, hvis ikke hjertekubben (ved ikke om vi er kadriis hjerteklub?) er med, må man jo bare vælge objektivt, og der kan bif nok give en go løn, og ligger tæt på København.
det ville for mig være endnu et søm i kisten til hemme, selvom det måske ikke direkte ville være hans skyld
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Defensiv pessimisme. Det er også meget oppe i tiden. . Så kan man kun blive positivt overrasket.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg forbereder mig på at blive ked af at skulle indse Kadrii spiller i en anden trøje i Danmark mens han stadig er i sine bedste år
Leave a comment:
Leave a comment: