Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
    SFÅ hører at OB viser interesse for Kadrii.

Så der er nok en chance for vi er med - men der er nok også en chance for at hans muligheder er mere spændende end det projekt vi kan tilbyde.
    Kan simpelthen ikke se hvorfor han skulle vælge OB over BIF hvis de vil have ham

Leave a comment:

• StevenG
    replied
    SFÅ hører at OB viser interesse for Kadrii.

Så der er nok en chance for vi er med - men der er nok også en chance for at hans muligheder er mere spændende end det projekt vi kan tilbyde.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Smed Thorborg ikke ekstra penge i puljen sidst OB hentede Bashkim?
    Jo. Ca 1 mill. Også derfor jeg skriver at det er op til Thorborg om vi byder. Ikke Hemmingsen

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det bliver op til Thorborg. Vil vædde en luder i lufthavnen på at Hemmingsen allerede har forhørt sig ved Thorborg om det er noget vi skal byde ind på
    Smed Thorborg ikke ekstra penge i puljen sidst OB hentede Bashkim?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    FCK henter Lerager

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...erager-aftale/

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Tror nu nok ikke at OB er så meget ringere stillet end de øvrige klubber ... OSE er nok men OB er ikke .. så hvor vigtigt er det....
    Det bliver op til Thorborg. Vil vædde en luder i lufthavnen på at Hemmingsen allerede har forhørt sig ved Thorborg om det er noget vi skal byde ind på

Leave a comment:

• Plum
    replied

Ja... Før Corona spolerede hans hans drømme og håb
    Tror nu nok ikke at OB er så meget ringere stillet end de øvrige klubber ... OSE er nok men OB er ikke .. så hvor vigtigt er det....

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Ja... Før Corona spolerede hans hans drømme og håb

Leave a comment:

• Plum
    replied
    For et år siden ... https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...inaert-vigtigt

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Det kunne i hvert fald virke meget oplagt for ham at vælge BIF desværre.. Håber og krydser alt for at vi i det mindste tilbyder os, hvis han så vælger noget andet er der jo ikke så meget at gøre, men så har man i det mindste forsøgt
    Det er nok åbenlyst for de fleste af os fans, at man skal strække sig for kadrii.. Jeg mistænker bare, at ledelsen lever i en anden verden, og ser f.eks. lieder som en fuldgod erstatning.

Men håber kan man jo altid

Leave a comment:

• StevenG
    replied
    Selvom OB byder sig, vælger Bash sku ikke OBs kedelige middelmådighed igen.

Desværre..

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Vi er der ikke. Bif, Randers, aab og agf måske.

kadrii til bif ville satme gøre ondt. Men lidt som med Høegh, hvis ikke hjertekubben (ved ikke om vi er kadriis hjerteklub?) er med, må man jo bare vælge objektivt, og der kan bif nok give en go løn, og ligger tæt på København.

det ville for mig være endnu et søm i kisten til hemme, selvom det måske ikke direkte ville være hans skyld
    Det kunne i hvert fald virke meget oplagt for ham at vælge BIF desværre.. Håber og krydser alt for at vi i det mindste tilbyder os, hvis han så vælger noget andet er der jo ikke så meget at gøre, men så har man i det mindste forsøgt

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Vi er der ikke. Bif, Randers, aab og agf måske.

kadrii til bif ville satme gøre ondt. Men lidt som med Høegh, hvis ikke hjertekubben (ved ikke om vi er kadriis hjerteklub?) er med, må man jo bare vælge objektivt, og der kan bif nok give en go løn, og ligger tæt på København.

det ville for mig være endnu et søm i kisten til hemme, selvom det måske ikke direkte ville være hans skyld

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Defensiv pessimisme. Det er også meget oppe i tiden. . Så kan man kun blive positivt overrasket.
    Jeg er generelt ikke god til at skulle se en tidligere elsket OB`er i en anden DK trøje. Specielt ikke når jeg føler det er en spiller der 100% ville løfte vores hold meget

Leave a comment:

• OleKBH
    replied

Jeg forbereder mig på at blive ked af at skulle indse Kadrii spiller i en anden trøje i Danmark mens han stadig er i sine bedste år
    Defensiv pessimisme. Det er også meget oppe i tiden. . Så kan man kun blive positivt overrasket.

Leave a comment:

Working...
X