Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ilder69
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ikke enig mm det er en stor transfer. Så hellere sende nogle andre lønkroner ud midlertidligt. Der er både Marco,Sander og Nissen. Fra sommer kunne man droppe Sveinn. Der er masser af lønkroner der kan omrokeres hurtigt. Kunne godt se denne her

    Oliver Christensen
    Ryan KL Tver Jørgen
    Sabbi Drach JJ Frøkjær
    Jebali
    Kadrii Fenger
    Så vi skal til at spille med 12 på banen? ;-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Det ville vidst være den man kalder en win-win.
    Ikke enig mm det er en stor transfer. Så hellere sende nogle andre lønkroner ud midlertidligt. Der er både Marco,Sander og Nissen. Fra sommer kunne man droppe Sveinn. Der er masser af lønkroner der kan omrokeres hurtigt. Kunne godt se denne her

    Oliver Christensen
    Ryan KL Tver Jørgen
    Sabbi Drach JJ Frøkjær
    Jebali
    Kadrii
    Last edited by fmprOB; 01-02-2021, 09:31.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

    Hvis Kadrii hentes skal der nok en profil den anden vej. Det kunne tænkes at Jebali sælges, og Kadrii hentes ind som erstatning. Kunne også være et fint bytte hvis det lykkedes.
    Det ville vidst være den man kalder en win-win.

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
    SFÅ hører at OB viser interesse for Kadrii.

    Så der er nok en chance for vi er med - men der er nok også en chance for at hans muligheder er mere spændende end det projekt vi kan tilbyde.
    Hvis Kadrii hentes skal der nok en profil den anden vej. Det kunne tænkes at Jebali sælges, og Kadrii hentes ind som erstatning. Kunne også være et fint bytte hvis det lykkedes.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    1) Det har han ja, men det er da efterhånden mange eksempler på, at det ikke betyder det store. Wilczek, Pavlovic, Boilesen, Zohore, Albrechtsen, Stephan Andersen, Absalonsen, Bernburg bare indenfor de sidste 10 år.

    2) Han er næsten lige så meget garanteret spilletid i Brøndby. Brøndbys bedste angriber er Uhre. Han er ikke bedre end Jebali, og resten af dem de har imponerer bestemt ikke. Han er sikker starter i Brøndby.

    3) Den køber jeg ikke. Brøndbys "projekt" er ren indbildning, ligesom deres 6.4 og satsning på talenter var det under Zorniger. Inden for det sidste halve år har de hentet både Lumb og Pavlovic, og de passer heller ikke ind i "projektet". Hvis du kan finde undskyldninger for at signe dem, så kan du også finde en undskyldning for at signe Bashkim som er en klart bedre spiller.

    4 & 5) Ja han har været i OB før og har en god historik, men hvor relevant er den nu og her? At han elsker klubben er nok en alvorlig stramning, men han har sikkert været glad for at være her. Han kender til dele af OB ja, men der er også nogle alvorlige dele han ikke kender til. Han kender f.eks. ikke til træneren der skal starte senest til sommer, og hvordan han vil bruge ham, så det er allerede et sats. Han kender heller ikke til Hemmingsen som sportsdirektør og hans evner til evt. at kunne sende ham videre igen.


    Der er nogle fine grunde du har skrevet, men fodboldspillere og deres agenter kan lynhurtigt finde nogle grunde til at være fuldstændigt ligeglade med de ting.
    At han ikke kender Hemmingsen som sportschef, må da være en fordel for OB.

    Leave a comment:


  • StevenG
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Bestemt. Eller lige over en time med toget...

    ARGHHHHHHHHHHHH... STOP MED AT FÅ MINE FORHÅBNINGER OP!
    Skal nok stoppe nu, jeg lod mig rive med

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

    Det kan det - men det er mere praktisk med halvanden time på motorvejen til Odense vil jeg jo mene
    Bestemt. Eller lige over en time med toget...

    ARGHHHHHHHHHHHH... STOP MED AT FÅ MINE FORHÅBNINGER OP!

    Leave a comment:


  • StevenG
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja okay. Lyder som noget der kan lade sig gøre med lidt vilje
    Det kan det - men det er mere praktisk med halvanden time på motorvejen til Odense vil jeg jo mene

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jeg ved at Jesper Christiansen tog flyet fra København til Aalborg og så kørte i bil til og fra Hjørring, da han spillede i Vendsyssel, så det kan nok godt lade sig gøre.
    Der bliver sgu nogle dage imellem.....

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

    Nej der er ikke færge overgang til København fra de kanter mig bekendt. Så er det fly
    Ja okay. Lyder som noget der kan lade sig gøre med lidt vilje

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Præcis. Og han ville desværre passe perfekt ind.

    Tænker de overtaler ham med at han stadig kan bo i KBH. Kan man ikke køre til Frederikshavn og tage færgen frem og tilbage til KBH i et fornuftigt tidsrum?
    Nope, det kræver fly

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Præcis. Og han ville desværre passe perfekt ind.

    Tænker de overtaler ham med at han stadig kan bo i KBH. Kan man ikke køre til Frederikshavn og tage færgen frem og tilbage til KBH i et fornuftigt tidsrum?
    Jeg ved at Jesper Christiansen tog flyet fra København til Aalborg og så kørte i bil til og fra Hjørring, da han spillede i Vendsyssel, så det kan nok godt lade sig gøre.

    Leave a comment:


  • StevenG
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Præcis. Og han ville desværre passe perfekt ind.

    Tænker de overtaler ham med at han stadig kan bo i KBH. Kan man ikke køre til Frederikshavn og tage færgen frem og tilbage til KBH i et fornuftigt tidsrum?
    Nej der er ikke færge overgang til København fra de kanter mig bekendt. Så er det fly

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    AaB er i hvert fald dem der har mest brug for ham og burde være mest "desperate". Økonomisk tror jeg også de kan og vil strække sig ret langt.
    Præcis. Og han ville desværre passe perfekt ind.

    Tænker de overtaler ham med at han stadig kan bo i KBH. Kan man ikke køre til Frederikshavn og tage færgen frem og tilbage til KBH i et fornuftigt tidsrum?

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Kan jo også være han overrasker og vælger en jysk klub selv flere melder at et af hans krav er at blive boende i KBH.
    Jeg har hele tiden meldt Aab op til favorit værdigheden
    AaB er i hvert fald dem der har mest brug for ham og burde være mest "desperate". Økonomisk tror jeg også de kan og vil strække sig ret langt.

    Leave a comment:

Working...
X