Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ayo Simon Okosun

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det har vi jo set at Sabbi er god til. Men ja. Det bliver det nye våben
    Oliver Lund er jo også ganske habil i den disciplin.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Nope. Den kan jeg afkræfte. Horsens ville kun leje ham og betale 50% af lønnen og FCM ville helst bare sælge
      Okay. Men så har Horsens nok heller ikke været helvedes pissetrængende efter at få ham.
      Hader FCM men de er sgu dygtige købmænd.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Folk skal altså også lige styre sig med kritikken af hans tekniske niveau. Bare fordi man er stor og hovedstødsstærk er det ikke altid = dårlig teknik. Ja, naturligvis ser vi ham da ikke lave nogle Falk-vendinder på midtbanen, men mindre kan vel også gøre det.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
          Folk skal altså også lige styre sig med kritikken af hans tekniske niveau. Bare fordi man er stor og hovedstødsstærk er det ikke altid = dårlig teknik. Ja, naturligvis ser vi ham da ikke lave nogle Falk-vendinder på midtbanen, men mindre kan vel også gøre det.
          Du har ret, en del af kritikken går vel mere på den måde som Horsens spiller på. Han er en tilføjelse til truppen med nogle åbenlyse kvaliteter. En rimelig teknik for en lang mand, han er ikke Sabbi hurtig men heller ikke Drachmann langsom.
          han er ligaens bedste på låget, og det kan give de kedelige mål som vi hader når modstanderne laver dem. Det betyder også vi kan skifte Opondo ind uden at vi skal helt ned på Aron niveau.
          At han ikke slog til i FCM er der mange eksempler på. De har vel 50 på kontrakt. Jeg er heller ikke sikker på DH får mange kampe, måske nogle med James når der skal spares på A kæden.

          Comment


            #35
            Okosun skal nok gøre det godt i OB, ingen, absolut ingen i Ligaen kan matche ham fysisk. Bliver rart at modstanderne får lidt at forholde sig til hos OB, de kampe hvor spillet ikke virker.
            På dødbolde er han et bæst, nu skal de bare have lært Skjelvik at lægge en bold indover......

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Okay. Men så har Horsens nok heller ikke været helvedes pissetrængende efter at få ham.
              Hader FCM men de er sgu dygtige købmænd.
              De har nok ikke haft budgettet til det tænker jeg. Og ja det er de

              Comment


                #37
                Absolut ingen teknisk wonderboy, men hans fysik og hovedstødsstyrke kan vi helt sikkert godt bruge. Jeg har altid været urolig når han har været i feltet under dødboldsituationer, de gange vi har mødt Horsens i ligaen.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  De har nok ikke haft budgettet til det tænker jeg. Og ja det er de



                  Har de ikke bedret deres økonomi de senere år og lige haft et pænt salg af Kjær?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                    Absolut ingen teknisk wonderboy, men hans fysik og hovedstødsstyrke kan vi helt sikkert godt bruge. Jeg har altid været urolig når han har været i feltet under dødboldsituationer, de gange vi har mødt Horsens i ligaen.
                    Enig. Så må de andre sgu spille det polerede fodbold. Dejligt at få en opspilsstation, masser af fysik og en der er stærk ved standarter i begge felter. Og så forventer jeg da også en del mål

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg




                      Har de ikke bedret deres økonomi de senere år og lige haft et pænt salg af Kjær?
                      Inden Kjær salget var deres økonomi helt helt til rotterne og de havde ikke råd til noget som helst. Det sagde BH flere gange i sommers.
                      Nu har de så brugt lidt på træner og andre spillere og var måske ikke klar på 2 mill plus signon og agentfee samt omkring 2 mill i årlig løn.

                      Var OB ikke kommet på banen kunne jeg godt se en lejeaftale i de sidste minutter var sket mellem Horsens og FCM. Men jeg gætter også på at Ayo ikke var vildt interesseret i en ny lejeaftale og bare ville finde ro et andet sted med en lang kontrakt

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg




                        Har de ikke bedret deres økonomi de senere år og lige haft et pænt salg af Kjær?
                        Synes ikke det er ret længe siden jeg læste, at de reducerede deres spillerbudget ret kraftigt for at kunne justere mere i deres akademi.

                        Comment


                          #42
                          Manglende spilletid på DKs i særklasse bedste hold pt betyder ikke han er dårlig, MH skal have gjort sit hjemmearbejde og ved hvad han skal bruges til og det samme ved JM. Han hører næppe til på et top-3 hold, men mindre kan være godt nok som OB er blevet kørt ned de sidste ti år.
                          Jeg glæder mig til at se ham på holdet. Han er en anderledes type. Det hilser jeg velkommen.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #43
                            Ja, velkommen til.

                            Må erkende at mine øjne omkring vores mangler, ikke blev delt af den sportslige ledelse. Efter at have sovet på det, ser jeg dog Simon som en der nemt kan hjælpe os. Jeg savnede noget defensiv tyngde på midtbanen, det får man mere med Simon end med Moses, trods alt.

                            Jeg må nok også revidere lidt omkring min kærlig til den klassiske 6er, de er vist ved at forsvinde.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Ja, velkommen til.

                              Må erkende at mine øjne omkring vores mangler, ikke blev delt af den sportslige ledelse. Efter at have sovet på det, ser jeg dog Simon som en der nemt kan hjælpe os. Jeg savnede noget defensiv tyngde på midtbanen, det får man mere med Simon end med Moses, trods alt.

                              Jeg må nok også revidere lidt omkring min kærlig til den klassiske 6er, de er vist ved at forsvinde.
                              Lad os nu lige se om Drachmann ikke kan komme stærkt tilbage. Nu kan man bygge ham roligt op uden at være tvunget til at kaste ham i kamp uden at være 100% klar. Jeg har ikke opgivet ham endnu

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Lad os nu lige se om Drachmann ikke kan komme stærkt tilbage. Nu kan man bygge ham roligt op uden at være tvunget til at kaste ham i kamp uden at være 100% klar. Jeg har ikke opgivet ham endnu
                                Jeg havde en ide om Drachmann ville gå lige ind på holdet, når han var fit, men når (ganske vist kun rygte) vi prøvede at komme af med ham i går, sårhh...kommer noget bag på mig, synes vi tænker lige offensivt nok.

                                Comment

                                Working...
                                X