Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Ayo Simon Okosun
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nope. Den kan jeg afkræfte. Horsens ville kun leje ham og betale 50% af lønnen og FCM ville helst bare sælge
Hader FCM men de er sgu dygtige købmænd.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægFolk skal altså også lige styre sig med kritikken af hans tekniske niveau. Bare fordi man er stor og hovedstødsstærk er det ikke altid = dårlig teknik. Ja, naturligvis ser vi ham da ikke lave nogle Falk-vendinder på midtbanen, men mindre kan vel også gøre det.
han er ligaens bedste på låget, og det kan give de kedelige mål som vi hader når modstanderne laver dem. Det betyder også vi kan skifte Opondo ind uden at vi skal helt ned på Aron niveau.
At han ikke slog til i FCM er der mange eksempler på. De har vel 50 på kontrakt. Jeg er heller ikke sikker på DH får mange kampe, måske nogle med James når der skal spares på A kæden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægAbsolut ingen teknisk wonderboy, men hans fysik og hovedstødsstyrke kan vi helt sikkert godt bruge. Jeg har altid været urolig når han har været i feltet under dødboldsituationer, de gange vi har mødt Horsens i ligaen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Har de ikke bedret deres økonomi de senere år og lige haft et pænt salg af Kjær?
Nu har de så brugt lidt på træner og andre spillere og var måske ikke klar på 2 mill plus signon og agentfee samt omkring 2 mill i årlig løn.
Var OB ikke kommet på banen kunne jeg godt se en lejeaftale i de sidste minutter var sket mellem Horsens og FCM. Men jeg gætter også på at Ayo ikke var vildt interesseret i en ny lejeaftale og bare ville finde ro et andet sted med en lang kontrakt
Comment
-
Manglende spilletid på DKs i særklasse bedste hold pt betyder ikke han er dårlig, MH skal have gjort sit hjemmearbejde og ved hvad han skal bruges til og det samme ved JM. Han hører næppe til på et top-3 hold, men mindre kan være godt nok som OB er blevet kørt ned de sidste ti år.
Jeg glæder mig til at se ham på holdet. Han er en anderledes type. Det hilser jeg velkommen.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
- Likes 2
Comment
-
Ja, velkommen til.
Må erkende at mine øjne omkring vores mangler, ikke blev delt af den sportslige ledelse. Efter at have sovet på det, ser jeg dog Simon som en der nemt kan hjælpe os. Jeg savnede noget defensiv tyngde på midtbanen, det får man mere med Simon end med Moses, trods alt.
Jeg må nok også revidere lidt omkring min kærlig til den klassiske 6er, de er vist ved at forsvinde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægJa, velkommen til.
Må erkende at mine øjne omkring vores mangler, ikke blev delt af den sportslige ledelse. Efter at have sovet på det, ser jeg dog Simon som en der nemt kan hjælpe os. Jeg savnede noget defensiv tyngde på midtbanen, det får man mere med Simon end med Moses, trods alt.
Jeg må nok også revidere lidt omkring min kærlig til den klassiske 6er, de er vist ved at forsvinde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Lad os nu lige se om Drachmann ikke kan komme stærkt tilbage. Nu kan man bygge ham roligt op uden at være tvunget til at kaste ham i kamp uden at være 100% klar. Jeg har ikke opgivet ham endnu
Comment
Comment