Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ayo Simon Okosun

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Ha ha ha :

    “ - Vi er rigtigt glade for, at det er lykkedes at lokke ham til Odense fra de forsvarende danske mestre og Champions League-deltagere, og vi ser frem til at have ham i truppen. “

    Har MH ikke opdaget at FCM ville af med ham, og hvad tænker han alternativet var for Okosun?

    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Central midtbane. Først og fremmest er det vel fordi Drachmann er ude, og vi savner en central midt - primært i det defensive.

      Umiddelbart er jeg overrasket, fordi han ikke er den helt store boldspiller - men omvendt er det jo meget godt set i fht vores mangler i felterne mht hovedspil og fysik. Om han så glider godt ind i spillet, må vi se; men vi har i hvert fald en spiller m oplagte spidskompetencer - noget man af og til savner. Så virker ikke helt tosset.
      Er han så dårlig med bolden? Jeg husker ham egentlig som anstændig, men det er tæt på udelukkende bedømt ud fra OBs kampe mod Horsens. Han er ingen Jebali er Frø, jovist, men han er - i min erindring - heller ingen Aron.

      OB har det med at få gode ting frem i folk med lidt uforløste superligakarrierer - Højer fx - og jeg synes det er en moderat interessant signing. Mine forventninger var så også lig nul. OB er det tynde øl, hvad systematisk scouting angår.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Er han så dårlig med bolden? Jeg husker ham egentlig som anstændig, men det er tæt på udelukkende bedømt ud fra OBs kampe mod Horsens. Han er ingen Jebali er Frø, jovist, men han er - i min erindring - heller ingen Aron.

        OB har det med at få gode ting frem i folk med lidt uforløste superligakarrierer - Højer fx - og jeg synes det er en moderat interessant signing. Mine forventninger var så også lig nul. OB er det tynde øl, hvad systematisk scouting angår.
        Jeg vurderer ham til omkring Opondo niveau med bolden. Måske en my under

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Er han så dårlig med bolden? Jeg husker ham egentlig som anstændig, men det er tæt på udelukkende bedømt ud fra OBs kampe mod Horsens. Han er ingen Jebali er Frø, jovist, men han er - i min erindring - heller ingen Aron.

          OB har det med at få gode ting frem i folk med lidt uforløste superligakarrier - Højer fx - og jeg synes det er en moderat interessant signing. Mine forventninger var så også lig nul. OB er det tynde øl, hvad systematisk scouting angår.
          Hvis du laver en liste der hedder "Centrale midtbanespillere i Superligaen", så er han helt klart under gennemsnittet, når det kommer til spillet med bolden. Hvis vi bare tager Horsens som eksempel, vil jeg da mene at både Jacobsen og Hansson er bedre end ham på det punkt, Jacobsen endda klart bedre. I forhold til vores egen trup, er det reelt også kun Aron af vores centrale midtbanespillere der er ringere. Han er nok på niveau med Opondo, når det kommer til afleveringsspillet, men Opondo kan så noget med nogle driblinger og fremadrettede løb med bolden, som Okosun slet ikke kan.

          Men på det parameter der hedder hovedspil og dueller, rangerer han jo nok på toppen i Superligaen på tværs af alle positioner, og det må være det man har en ide med, at man kan bruge til noget. Det har Horsens gjort fremragende, så vi kan jo kigge den vej. Men jeg kan ikke se, at der er noget andet han kan, som er i nærheden af at være værd at betale 2 millioner for.

          Comment


            #20
            - Vi er rigtigt glade for, at det er lykkedes at lokke ham til Odense fra de forsvarende danske mestre og Champions League-deltagere, og vi ser frem til at have ham i truppen. “

            Har MH ikke opdaget at FCM ville af med ham, og hvad tænker han alternativet var for Okosun?



            Det er den slags måde at oversælge køb på, som man ikke orker som fan. Det er altså ikke en profil fra FCM, der skulle styre midtbanen i deres kommende kampe i CHL, som vi har købt.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
              - Vi er rigtigt glade for, at det er lykkedes at lokke ham til Odense fra de forsvarende danske mestre og Champions League-deltagere, og vi ser frem til at have ham i truppen. “

              Har MH ikke opdaget at FCM ville af med ham, og hvad tænker han alternativet var for Okosun?



              Det er den slags måde at oversælge køb på, som man ikke orker som fan. Det er altså ikke en profil fra FCM, der skulle styre midtbanen i deres kommende kampe i CHL, som vi har købt.
              Netop vi har skaffet dem af med et fejlkøb som aldrig ville komme i nærheden af deres trup. Er ret sikker på MH er blevet lokket til at overbyde Horsens klart på lønnen oven i købsprisen på 2 mill ( hvis det er prisen )
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Hvis du laver en liste der hedder "Centrale midtbanespillere i Superligaen", så er han helt klart under gennemsnittet, når det kommer til spillet med bolden. Hvis vi bare tager Horsens som eksempel, vil jeg da mene at både Jacobsen og Hansson er bedre end ham på det punkt, Jacobsen endda klart bedre. I forhold til vores egen trup, er det reelt også kun Aron af vores centrale midtbanespillere der er ringere. Han er nok på niveau med Opondo, når det kommer til afleveringsspillet, men Opondo kan så noget med nogle driblinger og fremadrettede løb med bolden, som Okosun slet ikke kan.

                Men på det parameter der hedder hovedspil og dueller, rangerer han jo nok på toppen i Superligaen på tværs af alle positioner, og det må være det man har en ide med, at man kan bruge til noget. Det har Horsens gjort fremragende, så vi kan jo kigge den vej. Men jeg kan ikke se, at der er noget andet han kan, som er i nærheden af at være værd at betale 2 millioner for.
                Tjaa er ret enig, og tænker det næste vi køber er en spiller som kan kaste indkast.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Netop vi har skaffet dem af med et fejlkøb som aldrig ville komme i nærheden af deres trup. Er ret sikker på MH er blevet lokket til at overbyde Horsens klart på lønnen oven i købsprisen på 2 mill ( hvis det er prisen )
                  Nope. Den kan jeg afkræfte. Horsens ville kun leje ham og betale 50% af lønnen og FCM ville helst bare sælge

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Tjaa er ret enig, og tænker det næste vi køber er en spiller som kan kaste indkast.
                    Det har vi jo set at Sabbi er god til. Men ja. Det bliver det nye våben

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Netop vi har skaffet dem af med et fejlkøb som aldrig ville komme i nærheden af deres trup. Er ret sikker på MH er blevet lokket til at overbyde Horsens klart på lønnen oven i købsprisen på 2 mill ( hvis det er prisen )
                      Og på den måde har vi sikkert indirekte betalt en god del af DH's løn i Herning..

                      Comment


                        #26

                        22:25
                        Kommentar fra Mat
                        Er Ayo Okosun til OB et tegn på der skiftes på tænderbænken efter sæsonnen, eller hvordan passer en så stor og dysisk spiller ind hos tekniske Michelsen? Jeg kan selv kun se han skal være reserve til evigtskadede Drachmann
                        22:25
                        Svar fra Gisle Thorsen
                        mat - De ser ham som en klar starter. Hans tekniske egenskaber skal ikke underkendes.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #27
                          Ikke min favorit - han er langsom og klodset, teknik og spilintelligens er jeg ikke imponeret over - men der er masser af fysik .... Håber at træneren kan få det til at fungere

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg vurderer ham til omkring Opondo niveau med bolden. Måske en my under
                            Jeg vil sige Opondo er godt og vel dobbelt så god med bolden og med potentiale til mere. Jeg må se om jeg kan modbevises. I hvert fald får vi noget dødboldstyrke. Det kræver dog også vi slår vores dødbolde bedre end vi gjorde mod Vejle, hvor det var helt helt skidt.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                              Jeg vil sige Opondo er godt og vel dobbelt så god med bolden og med potentiale til mere. Jeg må se om jeg kan modbevises. I hvert fald får vi noget dødboldstyrke. Det kræver dog også vi slår vores dødbolde bedre end vi gjorde mod Vejle, hvor det var helt helt skidt.
                              Det er jeg så ikke enig i. Det er så ikke lige altid det hele der lykkedes men så dårlig er han altså ikke IMO

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Hvis du laver en liste der hedder "Centrale midtbanespillere i Superligaen", så er han helt klart under gennemsnittet, når det kommer til spillet med bolden. Hvis vi bare tager Horsens som eksempel, vil jeg da mene at både Jacobsen og Hansson er bedre end ham på det punkt, Jacobsen endda klart bedre. I forhold til vores egen trup, er det reelt også kun Aron af vores centrale midtbanespillere der er ringere. Han er nok på niveau med Opondo, når det kommer til afleveringsspillet, men Opondo kan så noget med nogle driblinger og fremadrettede løb med bolden, som Okosun slet ikke kan.

                                Men på det parameter der hedder hovedspil og dueller, rangerer han jo nok på toppen i Superligaen på tværs af alle positioner, og det må være det man har en ide med, at man kan bruge til noget. Det har Horsens gjort fremragende, så vi kan jo kigge den vej. Men jeg kan ikke se, at der er noget andet han kan, som er i nærheden af at være værd at betale 2 millioner for.
                                Jeg ser ham ikke som 'under gennemsnittet', men måske netop 'gennemsnitlig' med bolden. Det kan måske fungere på et hold, hvor der er bedre boldspillere - men det er klart, at det er usikkert, om han kan være med i det hurtige spil. Til gengæld bliver det OK at have noget mere skrald i luften - dét har vi ikke prøvet længe. Håber på det duer - måske især når banerne bliver rigtigt dårlige og det polerede spil mere besværligt i vinterhalvåret.

                                Comment

                                Working...
                                X