Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ayo Simon Okosun

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Velkommen til Ayo Simon Okosun

    4 år. Velkommen til

    #2
    Velkommen til. Spændt på at se, om vi er dygtige nok til at få det bedste ud af ham og bruge ham rigtigt.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Velkommen til. Spændt på at se, om vi er dygtige nok til at få det bedste ud af ham og bruge ham rigtigt.
      Manden er jo et monster med ekstrem spidskompetence. Men vil han fungere?

      Så mangler vi bare at sælge Sander for en god pris

      Comment


        #4
        Er det kun mig eller fik det lige OBs hjemmeside til at crashe?

        Comment


          #5
          Velkommen til Okosun

          Comment


            #6
            Velkommen til! Jeg håber virkelig han modbeviser min skepsis. Han var god i Horsens, men de spillede i mine øjne også helt anderledes end vi har gjort de sidste par kampe.

            Comment


              #7
              Lidt fra dagens mand i skysovs

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-koe...-simon-okosun/

              Comment


                #8
                Hvad er hans favorit plads egentlig?

                Comment


                  #9
                  Central midtbane. Først og fremmest er det vel fordi Drachmann er ude, og vi savner en central midt - primært i det defensive.

                  Umiddelbart er jeg overrasket, fordi han ikke er den helt store boldspiller - men omvendt er det jo meget godt set i fht vores mangler i felterne mht hovedspil og fysik. Om han så glider godt ind i spillet, må vi se; men vi har i hvert fald en spiller m oplagte spidskompetencer - noget man af og til savner. Så virker ikke helt tosset.
                  Last edited by nixcha; 05-10-2020, 20:30.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Central midtbane. Først og fremmest er det vel fordi Drachmann er ude, og vi savner en central midt - primært i det defensive.
                    I så fald er han da det vildeste fejlkøb.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Central midtbane. Først og fremmest er det vel fordi Drachmann er ude, og vi savner en central midt - primært i det defensive.
                      Hvorfor køber vi så ikke en mand med de kompetencer?

                      Comment


                        #12
                        Velkommen til. Håber det bliver fire gode år.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          I så fald er han da det vildeste fejlkøb.
                          Ser ham heller ikke som en bølgebryder ... men Drachmann er jo heller ikke den store boldkunstner ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            Tja.
                            På plussiden får vi nok 3-5 nemme mål mere end hvad vi ellers ville få, fordi han er så stærk i luften. Vi får en midtbanemand de andre slår sig på, og jeg tror han vil indgå fint i vores presspil, da jeg synes han virker løbestærk og bare altid er en mand man har en fornemmelse af fylder ekstra meget på banen. Derudover har jeg en ro i maven omkring at michelsen ved hvad han vil med ham. Michelsen ved vi har en kæmpe kærlighed til Bjørn Paulsen, som han fik rigtig meget ud af. Okosun og Paulsen har mange ligheder, så jeg tror i højere grad der er en mening med transferen, end vi har set i flere andre tilfælde.
                            På minus-siden vil jeg blive overrasket, hvis ikke hans tilstedeværelse kommer til at gå udover farten vi vores spil. Vi har set noget af det bedste OB-spil længe i starten af denne sæson, og det vil være ærgerligt, hvis vi skulle ødelægge det for at køre en Okosun ind på holdet, som vil ødelægge det mere overfor kreative typer som frø, Jebali og Sabbi end han vil gavne os defensivt og på dødbolde.

                            Spændende hvad vi får ud af ham er det i hvert fald og jeg ønsker ham et stort velkommen til.
                            ​​

                            Comment


                              #15
                              Man får da noget fysik og hovedstødstyrke ind. Noget der er en mangelvare.

                              Comment

                              Working...
                              X