Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Vejle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Føler simpelthen at vi er danmarks uheldigste hold til tider
    Hvorfor losser Tver ikke bolden langt væk fremfor at blive puffet væk af Fegir hvilket fører til hjørnesparket og målet
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #92
      Flot af gutterne at holde den så længe med 10 mænd og manglende udskiftninger.

      Comment


        #93
        4 min efter den VAR kendelse, der var...?

        Comment


          #94
          Tragisk vi taber den her kamp. Selvom Vejle har været en mand i overtal så længe. Har de sgu været piv ringe

          Comment


            #95
            Pisse ærgerligt.. men som sagt godt kæmpet hele vejen, hvor man for det meste ikke skulle tro at Vejle var en mand i overtal

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
              Flot af gutterne at holde den så længe med 10 mænd og manglende udskiftninger.
              Enig. Ros til spillerne, men den udligning lå i kortene i 15-20 minutter uden der blev ageret fra bænken.

              Comment


                #97
                Det er bare ikke godt nok og nu står ved med en elendig sæsonstart. Ja vi slog et FCK hold der er milevidt fra topformen, det fik alle til at tro bedre tider var på vej, men nej same old shit

                Comment


                  #98
                  Hold kæft hvor er Aron T dog elendig. Intet at bidrage med

                  Comment


                    #99
                    JM og HH har det med at nøle lidt for meget nogle gange.
                    ros til spillerne for en flot fight

                    Comment


                      Nå, men fik da ret i antallet af VB-mål

                      Comment


                        4 point for 4 kampe. Det er sgu næsten ikke til at bære, at vi ikke har fået mere med. Har ikke meget at udsætte på holdets indsats i dag. Vi gør det sgu fint og kæmper godt i en rigtig svær situation, faktisk en lige kamp langt henad vejen. Men frygter virkelig, at det kommer til at ramme os mentalt, at vi ikke får mere med fra de her kampe. Og så Midtjylland ude næste gang. Lige efter en landskampspause, hvor de har fået hvilet ud fra deres europæiske kampe, og sikker har hentet to nye profiler. Fy for satan.

                        Comment


                          Så gik der OB i den igen...

                          Comment


                            Så ligger vi, hvor vi plejer at ligge.

                            Comment


                              Jeg er rødglødende af raseri, jeg synes det er det tyndeste direkte rødt, jeg har set meget meget meget længe. Mens en flyveskalle fra Dwamena ikke giver andet end gult.. VB begår næsten 30 frispark på 90 min. Det er uhørt hårdt spillet.

                              jeg føler mig bortdømt, uheldig og har for første gang i mit voksne liv lyst til at folde dommeren aggressivt sammen på midten.!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                                Jeg er rødglødende af raseri, jeg synes det er det tyndeste direkte rødt, jeg har set meget meget meget længe. Mens en flyveskalle fra Dwamena ikke giver andet end gult.. VB begår næsten 30 frispark på 90 min. Det er uhørt hårdt spillet.

                                jeg føler mig bortdømt, uheldig og har for første gang i mit voksne liv lyst til at folde dommeren aggressivt sammen på midten.!
                                Det var klart rødt kort, hold nu op mand.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X