Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Vejle
Collapse
X
-
4 point for 4 kampe. Det er sgu næsten ikke til at bære, at vi ikke har fået mere med. Har ikke meget at udsætte på holdets indsats i dag. Vi gør det sgu fint og kæmper godt i en rigtig svær situation, faktisk en lige kamp langt henad vejen. Men frygter virkelig, at det kommer til at ramme os mentalt, at vi ikke får mere med fra de her kampe. Og så Midtjylland ude næste gang. Lige efter en landskampspause, hvor de har fået hvilet ud fra deres europæiske kampe, og sikker har hentet to nye profiler. Fy for satan.
- Likes 1
Comment
-
Jeg er rødglødende af raseri, jeg synes det er det tyndeste direkte rødt, jeg har set meget meget meget længe. Mens en flyveskalle fra Dwamena ikke giver andet end gult.. VB begår næsten 30 frispark på 90 min. Det er uhørt hårdt spillet.
jeg føler mig bortdømt, uheldig og har for første gang i mit voksne liv lyst til at folde dommeren aggressivt sammen på midten.!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægJeg er rødglødende af raseri, jeg synes det er det tyndeste direkte rødt, jeg har set meget meget meget længe. Mens en flyveskalle fra Dwamena ikke giver andet end gult.. VB begår næsten 30 frispark på 90 min. Det er uhørt hårdt spillet.
jeg føler mig bortdømt, uheldig og har for første gang i mit voksne liv lyst til at folde dommeren aggressivt sammen på midten.!
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 1
Comment
Comment