Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Vejle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd OB-Vejle

    Når, rødt til Jebali....

    #2
    Kæft hvor er det dumt gjort ...

    Comment


      #3
      Hvor tåbeligt var det lige?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #4
        Ja og manglende gult til sousa for at tage med hænder skandale...
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          #5
          hård dom

          Comment


            #6
            Syntes ikke der er rødt. Han skal have gult og så spiller man videre

            Comment


              #7
              Okay er selvfølgelig farvet. Men hold nu kæft hvor er det vanvittigt dømt. Mandens første forseelse i kampen og så grov var den virkelig heller ikke

              Comment


                #8
                For mig ligner det faktisk, at han lidt i blinder sparker efter bolden. Han er lige snublet, og bolden er lidt over det hele. Jeg synes rødt er en anelse hårdt. Gult måske, for det ligner - for mig - ikke en bevidst svinestreg.
                og jeg har spillet fodbold siden jeg var syv år gammel - den berøring gør langt fra så ondt, som Saeid får det til at se ud. Moderne fodbold..

                Comment


                  #9
                  Klokkeklart rødt kort. Tåbe!

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                    hård dom
                    Han giver dem bare muligheden for det ... han er på ingen måde tæt på at kunne spille bolden
                    Hvor hårdt han så sparker, skal jeg ikke sidde og afgøre, men han giver dem bestemt muligheden for at kaste med kort(et). Tror dog ikke at mange ville have brokket sig, var Jebali sluppet med et gult

                    Nå, jamen så er der da i hvert fald karantæne til ham i et par kampe

                    Comment


                      #11
                      God redning OC
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Han er sgu en kæmpe idiot. Ophæv nu bare den kontrakt med det samme.

                        Comment


                          #13
                          Hvad skete der? kan desværre ikke se kampen.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Håber ikke vi samler en skade op der, til Tverskov

                            Nå, han er oppe igen

                            Comment


                              #15
                              Fuckin klumpedumpe vejlespiller....
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment

                              Working...
                              X