Oprindeligt indsendt af sinus
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Vejle
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg4 point for 4 kampe. Det er sgu næsten ikke til at bære, at vi ikke har fået mere med. Har ikke meget at udsætte på holdets indsats i dag. Vi gør det sgu fint og kæmper godt i en rigtig svær situation, faktisk en lige kamp langt henad vejen. Men frygter virkelig, at det kommer til at ramme os mentalt, at vi ikke får mere med fra de her kampe. Og så Midtjylland ude næste gang. Lige efter en landskampspause, hvor de har fået hvilet ud fra deres europæiske kampe, og sikker har hentet to nye profiler. Fy for satan.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFøler simpelthen at vi er danmarks uheldigste hold til tider
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Klart..? Selv kommentatorerne er ikke enige..
Der er kæmpe forskel på hvordan den situation er i slow og ikke i slow. Jeg synes det er et meget tyndt direkte rødt.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 1
Comment
-
Flot fight - men hvor er det dog et latterligt rødt kort. Jeg har ikke mange pæne ting at sige generelt om VAR, som jeg synes er for piger, der gerne vil lege med dukker ("Nej, hvis Grete fik en kage, så skal du også have én"). Fodbold er et levende spil, som man med VAR forsøger at holde i slowmotion, uden at bringer den store 'retfærdighed', som så mange hyler op om. Her så eksempel på et rødt kort, der aldrig var dømt under normale omstændigheder. Det er satans ærgerligt, for vi har generelt spillet flot her de første 4 kampe. Men det kan blive dyrt på den lange bane at få for lidt ud af det - og det er især problematisk, at vores bredde nærmest ikke eksisterer.
Comment
-
Hmmm jeg synes sgu den er tynd... https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...cle8312760.eceDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Kunne kun se de sidste 30 minutter af kampen og skal sige at drengene spillede i store dele der meget godt. Vi kæmpede om tre point selvom vi var i undertal, med til dels god press og mange generobringer. Det er så pisseærgerligt at vi står der med kun fire point nu efter fire kampe selvom præstationen var til langt nere."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Øh, nej. I en almindelig kamp havde han fået gult.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 1
Comment
-
Skal sige at forstår ikke hvorfor JM ikke bruger udskiftningsmuligheder mere. Vi kom i undertal efter lidt mere end tyve minutter og brugte første udskiftning i 64. minut, anden i 84. minut. Først da vi er bagud smider vi til sidst tre mand ind i 90. minut. Det koster nu en gang at spille i undertal. Hvorfor hjælper han ikke holdet mere der?Eller mangler der tiltro til kvaliteten han kan sende ind?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDet er bare ikke godt nok og nu står ved med en elendig sæsonstart. Ja vi slog et FCK hold der er milevidt fra topformen, det fik alle til at tro bedre tider var på vej, men nej same old shit
Kun 90 min fra en i øvrigt meget ufortjent europaplads ... blålys ...
I sidste sæson kom der noget gejst og tro med de unge spillere og dem ser man så ikke mere .. jo .. Frøkjær og han bliver så også bare brugt 110% hvilket man så kan se .. kræfterne slipper op ...
Kæmpe trup der “kæmper” om pladserne for de er alle næsten lige gode men reelt er de næsten alle lige ringe ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægFlot fight - men hvor er det dog et latterligt rødt kort. Jeg har ikke mange pæne ting at sige generelt om VAR, som jeg synes er for piger, der gerne vil lege med dukker ("Nej, hvis Grete fik en kage, så skal du også have én"). Fodbold er et levende spil, som man med VAR forsøger at holde i slowmotion, uden at bringer den store 'retfærdighed', som så mange hyler op om. Her så eksempel på et rødt kort, der aldrig var dømt under normale omstændigheder. Det er satans ærgerligt, for vi har generelt spillet flot her de første 4 kampe. Men det kan blive dyrt på den lange bane at få for lidt ud af det - og det er især problematisk, at vores bredde nærmest ikke eksisterer.
Der er kun én vej at skabe mere retfærdighed på banen og den ligger i dommeruddannelse. Det er uforståeligt for mig at der løber toogtyve godt betalte mænd på banen, prof. fodboldspillere, mens den treogtyvedste er en amatør."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
Comment