Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeppetoje
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...paeisk-eventyr

    Legende let.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det var OS&Es beslutning og at det kunne godt have blevet til hybridgræs, de skulle blot skyde differencen på græs/hybridgræs ind i projektet .. så vidt jeg forstod. Det interview var selvf. før anlæggelsen af græsset så det muligt jeg husker forkert .. det er forholdsvis lang tid siden.
    Det er korrekt. Den begrundelse jeg hørte i sommers i Ådalen var at hvis der skulle være hybridgræs på stadion ville man også have det på 1 eller flere baner i Ådalen. Og derfor blev det for dyrt. Og i bund og grund foretræk man græs

    Men uanset hvordan du vender og drejer det er det bare ikke optimalt med græs i Danmark med den turneringsplan vi har

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Så må vi håbe de ved mere om 3-4 år..
    Det var OS&Es beslutning og at det kunne godt have blevet til hybridgræs, de skulle blot skyde differencen på græs/hybridgræs ind i projektet .. så vidt jeg forstod. Det interview var selvf. før anlæggelsen af græsset så det muligt jeg husker forkert .. det er forholdsvis lang tid siden.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Så må vi håbe de ved mere om 3-4 år..
    Ja der er vel helt op imod 2,24 % chance for at OSE er nået længere i processen end de er nu.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    I flg. Rune Bille var overvejelsen dengang at når ingen rigtig ved hvad der skal ske med stadion ville det måske være dumt at bruge ekstra millioner på en hybridbane.
    Så må vi håbe de ved mere om 3-4 år..

    Leave a comment:

Working...
X