Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ifølge SFÅ så er de ikke

    Kontrakten for byggeriet skulle stadig ikke være skrevet under
    Vildt !

    Ved du, hvad det eventuelt skyldes ?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Vildt !

      Ved du, hvad det eventuelt skyldes ?
      Nej desværre. Jeg referer bare fra den nye podcast

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Nej desværre. Jeg referer bare fra den nye podcast
        Hvis kontrakten endnu ikke er underskrevet er der vel ikke bestilt materialer, maskiner, håndværkere
        Last edited by Online; i dag, 17:06.

        Comment


          Det lyder jo vanvittigt. Så tror da fanden, at der bliver gået lidt stille med dørerne, på den front. Pinligt!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            Det lyder jo vanvittigt. Så tror da fanden, at der bliver gået lidt stille med dørerne, på den front. Pinligt!
            De skulle være gået i gang d 15/6 efter en artikel i stiftstidende.

            Begynder at ane uråd. Mon der er en ny skandale under opsejling. Håber det virkelig ikke, men konstaterer blot de allerede er forsinket.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              De skulle være gået i gang d 15/6 efter en artikel i stiftstidende.

              Begynder at ane uråd. Mon der er en ny skandale under opsejling. Håber det virkelig ikke, men konstaterer blot de allerede er forsinket.
              Mon de først vil gå i gang, når der er en afgørelse fra Planklagenævnet. Hvis den går kommunen imod vil entreprenøren ellers stå på standby med mandskab og maskiner indtil miljøundersøgelsen er klar, hvilket kan blive en meget dyr fornøjelse.

              Kan læse mig frem til, at kommunen har været så kreative, at den nye lokalplan kun gælder selve stadion og ikke de nærmeste omgivelser

              " Lokalplanforslaget er udarbejdet med henblik på at imødekomme et aktuelt behov for at gennemføre en række forbedringer på selve Odense Stadion."

              "Forvaltningen har valgt at afgrænse lokalplanområdet skarpt omkring selve stadion og adgange til stadion, idet anvendelsen af de umiddelbart omkringliggende arealer stadig afsøges og eventuelt vil indgå i senere helhedsorienterede løsninger vedrørende trafikken til og fra stadion."

              "Klagen vedrørende den gennemførte miljøscreening er under behandling af Planklagenævnet. Det er fortsat forvaltningens vurdering, at miljøscreeningen af lokalplanen er gennemført i fuld overensstemmelse med miljøvurderingslovens krav."

              Så miljøscreeningen tager ikke hensyn til de samlede påvirkninger af områdets anvendelse, men kun selve stadion... den var ny ! Så eksempelvis en cementfabrikken skal ikke tage hensyn til omgivelserne, hvis politikerne lige laver lokalplanen om til kun at dække dens areal, så de ikke mister arbejdspladser/stemmer i kommunen
              Last edited by Online; i dag, 18:45.

              Comment


                Kan se Odense Kommune lige har opdateret denne for få timer siden. Ved ikke hvad der stod før, og hvad der evt. er nyt i det.

                https://www.odense.dk/borger/miljoe-...hoejstrupvej-7
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Kan se Odense Kommune lige har opdateret denne for få timer siden. Ved ikke hvad der stod før, og hvad der evt. er nyt i det.

                  https://www.odense.dk/borger/miljoe-...hoejstrupvej-7
                  Så burde de kunne gå igang med den udmelding

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Kan se Odense Kommune lige har opdateret denne for få timer siden. Ved ikke hvad der stod før, og hvad der evt. er nyt i det.

                    https://www.odense.dk/borger/miljoe-...hoejstrupvej-7
                    Meget mærkeligt da kommunens afgørelse jo er påklaget til Planankenævnet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Så burde de kunne gå igang med den udmelding
                      Måske kan bygherren ikke lide dette afsnit, når afgørelsen netop er påklaget

                      "Afgørelsen er ikke en tilladelse til at igangsætte projektet, men alene en afgørelse om, at projektet ikke skal gennemgå en miljøvurderingsproces. Det er bygherrens ansvar at indhente eventuelle nødvendige tilladelser og dispensationer for at realisere projektet."

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Måske kan bygherren ikke lide dette afsnit, når afgørelsen netop er påklaget

                        "Afgørelsen er ikke en tilladelse til at igangsætte projektet, men alene en afgørelse om, at projektet ikke skal gennemgå en miljøvurderingsproces. Det er bygherrens ansvar at indhente eventuelle nødvendige tilladelser og dispensationer for at realisere projektet."
                        Det kunne jo allerede være på plads. Men jeg ved det ikke. Håber virkelig ikke der går Aarhus i det

                        Comment

                        Working...
                        X