Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Jeg kan simpelthen ikke forstå, at Kommunen både kan være myndighed og bygherre (men det siger loven selv om jeg tvivler på Chinese Walls i organisationen)

Kunne tyde på, at kommunen havde glemt skriftligt at meddele klubben resultatet siden det først dukker op i dag.

"§ 16. Et projekt omfattet af bilag 2 må ikke påbegyndes, før myndigheden, jf. § 17, skriftligt har meddelt bygherren, at projektet ikke antages at kunne få væsentlig indvirkning på miljøet, jf. § 21."
    Fair nok at du ikke kan forstå det, men ikke desto mindre, så er det helt normalt og faktisk meget udbredt i Danmark, når der bygges skoler, plejehjem eller stadioner.

Selvom det kan virke en smule specielt, at kommunen så at sige skal "godkende sit eget byggeri", er der en klar adskillelse af rollerne i praksis.

Comment

Det ser ud til de først går i gang med at pille taget af i november

Åh gud hvor er det bare typisk.

Jeg kalder den nu. Vi bliver ikke færdig til sommer 28.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Det ser ud til de først går i gang med at pille taget af i november

Åh gud hvor er det bare typisk.

Jeg kalder den nu. Vi bliver ikke færdig til sommer 28.
        I stedet for at der skal gå odense-brok i den - skal vi så ikke bare glædes over at der endelig sker noget, i stedet for at påpege og fremhæve alt det negative - Man bliver sgu lidt træt.

På med jahatten - det er hverken første eller sidste gang, at en tidsplan i et byggeri skrider.

Og hold nu fast....... Denne renovering kommer også til at møde en del bump på vejen Men et "nyt" stadion, det kommer der 100p.

Comment

Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg

I stedet for at der skal gå odense-brok i den - skal vi så ikke bare glædes over at der endelig sker noget, i stedet for at påpege og fremhæve alt det negative - Man bliver sgu lidt træt.

På med jahatten - det er hverken første eller sidste gang, at en tidsplan i et byggeri skrider.

Og hold nu fast....... Denne renovering kommer også til at møde en del bump på vejen Men et "nyt" stadion, det kommer der 100p.
          Problemet er vel at vi måske kan tvinges til at spille i fx Nørreskoven Vejle i 6-12 måneder hvis det skrider for meget

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Problemet er vel at vi måske kan tvinges til at spille i fx Nørreskoven Vejle i 6-12 måneder hvis det skrider for meget
            Jamen skal man så ikke tage den udfordring til den tid.... Hvis det er aktuelt ‍♂️
            Hverken du eller jeg kan gøre noget - udover at skabe en dårlig stemning omkring det.

Comment

Jamen skal man så ikke tage den udfordring til den tid.... Hvis det er aktuelt ‍♂️
              Hverken du eller jeg kan gøre noget - udover at skabe en dårlig stemning omkring det.
              Man kan godt tillade sig at blive godt og grundigt irriteret, over hvis de ikke kommer i gang her til sommer, fordi klubben jo selv har været ude at sige man går i gang her i midten af juni.

Hvis det så først bliver til november - er det altså ET HALVT ÅR, hele processen bliver rykket med - UDEN man overhovedet har sat et spadestik i gang.

Og jo længere tid der går før byggeret kommer i gang - jo flere spørgsmål - og jo mere dum vil OB/kommunen, komme til at se ud.

Men - dog vil det da også undre mig hvis man først kommer i gang til november. Er det ikke bare rygter?

Comment

Nu var det ikke mig der lavede indlægget. Jeg prøver ikke at skabe dårlig stemning.
                Jeg prøver bare at forklare at et helt alm byggeprojekt og så dette her projekt måske ikke helt kan sammenlignes da konsekvenserne måske ikke er helt ens

DBU har tydeligt sagt at der ikke er mulighed for dispensation. Så derfor vil så lang forsinkelse da helt sikkert have en stor konsekvens. Hvis det altså passer

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Man kan godt tillade sig at blive godt og grundigt irriteret, over hvis de ikke kommer i gang her til sommer, fordi klubben jo selv har været ude at sige man går i gang her i midten af juni.

Hvis det så først bliver til november - er det altså ET HALVT ÅR, hele processen bliver rykket med - UDEN man overhovedet har sat et spadestik i gang.

Og jo længere tid der går før byggeret kommer i gang - jo flere spørgsmål - og jo mere dum vil OB/kommunen, komme til at se ud.

Men - dog vil det da også undre mig hvis man først kommer i gang til november. Er det ikke bare rygter?
                  Mon ikke man kan gå igang med andre dele af projektet imens? Bare en tanke. Hvis det altså holder vand

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jo man kan da blive lige så irriteret, som har lyst til, men nytter det noget?
                    Har du set en tidsplan over hele renoveringen fra start til slut? Jeg har ikke, og er faktisk temmeligt sikker på at alle involverede parter ønsker at afleverer et fuldt færdigt byggeri.. og gerne 2 mdr. før tiden
                    Byggeri og specielt renovering er flygtig, lad os nyde rejsen imod de nye faciliteter, trods alle de udfordringer der 100p vil komme.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nu var det ikke mig der lavede indlægget. Jeg prøver ikke at skabe dårlig stemning.
                      Jeg prøver bare at forklare at et helt alm byggeprojekt og så dette her projekt måske ikke helt kan sammenlignes da konsekvenserne måske ikke er helt ens

DBU har tydeligt sagt at der ikke er mulighed for dispensation. Så derfor vil så lang forsinkelse da helt sikkert have en stor konsekvens. Hvis det altså passer
                      Jamen jeg er da helt på linje med dig - men lige nu snakker du om hvis og fremtid.
                      Kan du det, så er jeg meget interesseret i en snak før næste uges eurojackpot

Comment

Working...
                      X