Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Fu... det beklager jeg. Jeg har enten ikke set at der er tale om +artikel, eller også er FS gået bort fra at markere det. Som Kielberg skriver så beskrives forløbet af renoveringen de næste år, og lidt om økonomi hvor der er taget mange former for sikkerheder for at undgå voldsomt fordyrende udfordringer undervejs, som det bl.a. er sket i Århuuus.
    Århus nærmer sig vel også en joke efterhånden. Er vel kun universitets byggeriet i københavn og vores letbane i Odense der ligeså elendigt styret :-) Og ikke forglemme. Supersygehuset

Comment

Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

Århus nærmer sig vel også en joke efterhånden. Er vel kun universitets byggeriet i københavn og vores letbane i Odense der ligeså elendigt styret :-) Og ikke forglemme. Supersygehuset
      Mærk dig mine ord .. SUPERsygehus vil jeg ikke tillade mig at kalde det jeg tror mere der bliver tale et Nyt OUH som jeg vil svinge mig op til

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

Tror det er hurtigere og nemmere at opremse de (få) projekter det offentlige har haft ansvaret for, som leverede på tid, kvalitet og økonomi

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Der bliver bare snakket om man begynder i enden ned mod idrætshallen Ca midt i juni.
          Man regner ikke med den verserende klagesag får betydning for byggeriet. Glæder mig til vi får et moderne stadion, og håber det bare kører efter tidsplanen.
          Vildt hvis man kan gå i gang uden en afgørelse. Minder om dagene med Svend Auken og hypermarkederne.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Vildt hvis man kan gå i gang uden en afgørelse. Minder om dagene med Svend Auken og hypermarkederne.
            Verden er vild

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Tror det er hurtigere og nemmere at opremse de (få) projekter det offentlige har haft ansvaret for, som leverede på tid, kvalitet og økonomi
              Hvem er det nu der kommer med tilbud og lover tidsrammer etc. og skal stille arbejdere til rådighed for projektet og betale dem ... nååh ja, det private erhvervsliv.
              Kommuner og regioner køres også som private firmaer nu, så det er kapitalismen der er skyld i det kaos!
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Hvem er det nu der kommer med tilbud og lover tidsrammer etc. og skal stille arbejdere til rådighed for projektet og betale dem ... nååh ja, det private erhvervsliv.
                Kommuner og regioner køres også som private firmaer nu, så det er kapitalismen der er skyld i det kaos!
                Må desværre gi dig ret i at mange private firmaer heller ikke har styr på diverse byggeprojekter.
                Det er snart mere reglen end undtagelsen at det sejler. Der er alt for mange der ikke er dygtige nok.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Må desværre gi dig ret i at mange private firmaer heller ikke har styr på diverse byggeprojekter.
                  Det er snart mere reglen end undtagelsen at det sejler. Der er alt for mange der ikke er dygtige nok.
                  Hvordan skal jeg nogensinde gengælde den enighed, måske med noget hvor du ikke direkte skriver om OB ... en dag ser jeg muligheden
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Working...
                  X