Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Modernisering af stadion
Collapse
X
-
Mærk dig mine ord .. SUPERsygehus vil jeg ikke tillade mig at kalde detOprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
Århus nærmer sig vel også en joke efterhånden. Er vel kun universitets byggeriet i københavn og vores letbane i Odense der ligeså elendigt styret :-) Og ikke forglemme. Supersygehuset
jeg tror mere der bliver tale et Nyt OUH som jeg vil svinge mig op til 
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
Comment
-
Tror det er hurtigere og nemmere at opremse de (få) projekter det offentlige har haft ansvaret for, som leverede på tid, kvalitet og økonomiOprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
Århus nærmer sig vel også en joke efterhånden. Er vel kun universitets byggeriet i københavn og vores letbane i Odense der ligeså elendigt styret :-) Og ikke forglemme. Supersygehuset
Comment
-
Vildt hvis man kan gå i gang uden en afgørelse. Minder om dagene med Svend Auken og hypermarkederne.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Der bliver bare snakket om man begynder i enden ned mod idrætshallen Ca midt i juni.
Man regner ikke med den verserende klagesag får betydning for byggeriet. Glæder mig til vi får et moderne stadion, og håber det bare kører efter tidsplanen.
Comment
-
Hvem er det nu der kommer med tilbud og lover tidsrammer etc. og skal stille arbejdere til rådighed for projektet og betale dem ... nååh ja, det private erhvervsliv.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Tror det er hurtigere og nemmere at opremse de (få) projekter det offentlige har haft ansvaret for, som leverede på tid, kvalitet og økonomi
Kommuner og regioner køres også som private firmaer nu, så det er kapitalismen der er skyld i det kaos!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
- Likes 2
Comment
-
Må desværre gi dig ret i at mange private firmaer heller ikke har styr på diverse byggeprojekter.Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Hvem er det nu der kommer med tilbud og lover tidsrammer etc. og skal stille arbejdere til rådighed for projektet og betale dem ... nååh ja, det private erhvervsliv.
Kommuner og regioner køres også som private firmaer nu, så det er kapitalismen der er skyld i det kaos!
Det er snart mere reglen end undtagelsen at det sejler. Der er alt for mange der ikke er dygtige nok.
- Likes 1
Comment
-
Hvordan skal jeg nogensinde gengælde den enighed, måske med noget hvor du ikke direkte skriver om OBOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Må desværre gi dig ret i at mange private firmaer heller ikke har styr på diverse byggeprojekter.
Det er snart mere reglen end undtagelsen at det sejler. Der er alt for mange der ikke er dygtige nok.
... en dag ser jeg muligheden
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment