Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ja det er jo sådan mange journalister arbejder nu. Sammenligningen er i bedste fald bizar. Føler nogen gange den gode MD er sendt i byen for at promovere OB.

Lad os nu lige se med det stadion. Er der lavet aftaler med firmaer der skal bygge, eller er det stadig for tidligt?
    Det er ind til videre meget ukonkret det der er fremlagt. Håber de er længere fremme bag facaden.
    Helt enig, ja synes også det tit virker at han promovere OB og på det seneste lidt for meget.

Comment

Ja det er jo sådan mange journalister arbejder nu. Sammenligningen er i bedste fald bizar. Føler nogen gange den gode MD er sendt i byen for at promovere OB.

Lad os nu lige se med det stadion. Er der lavet aftaler med firmaer der skal bygge, eller er det stadig for tidligt?
      Det er ind til videre meget ukonkret det der er fremlagt. Håber de er længere fremme bag facaden.
      Man kan vel også spørge, hvad ved MD om den følelse... var han 2-3år ved det sidste mesterskab.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Hvorfor skulle han være sendt i byen af OB for at mene, hvad han mener? Jeg forstår ikke, hvorfor MD oftere og oftere bliver kaldt mikrofonholder for OB herinde, når han er (for) positiv på klubbens vegne. Det har jeg ikke at have set noget belæg for.
        Husk på, OB også er hovedproduktet i hans forretning. Så, alt andet lige, ville det da være dumt af ham at være alt for negativ. Når Fyens af og til har negative historier om klubben er det OGSÅ galt. Især hvis det omhandler klubbens fans.

Jeg synes generelt SFÅ og Fyens har en glimrende dækning af OB. Og så kan man jo sagtens være uenig, uden at de nødvendigvis er partiske.

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg

Hvorfor skulle han være sendt i byen af OB for at mene, hvad han mener? Jeg forstår ikke, hvorfor MD oftere og oftere bliver kaldt mikrofonholder for OB herinde, når han er (for) positiv på klubbens vegne. Det har jeg ikke at have set noget belæg for.
          Husk på, OB også er hovedproduktet i hans forretning. Så, alt andet lige, ville det da være dumt af ham at være alt for negativ. Når Fyens af og til har negative historier om klubben er det OGSÅ galt. Især hvis det omhandler klubbens fans.

Jeg synes generelt SFÅ og Fyens har en glimrende dækning af OB. Og så kan man jo sagtens være uenig, uden at de nødvendigvis er partiske.
          Hvis Søren Krogh bliver fyret så syne sket egentlig at det er meget tydligt at Martin Davidsen er OB’s budbringer. Ham er den eneste sammen med parsum der har været ude og sige at han ikke bliver fyret.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Hvis Søren Krogh bliver fyret så syne sket egentlig at det er meget tydligt at Martin Davidsen er OB’s budbringer. Ham er den eneste sammen med parsum der har været ude og sige at han ikke bliver fyret.
            Ville MD i det tilfælde ikke være mere budbringer hvis SK ikke bliver fyret
            Last edited by manner; i dag, 15:46.
            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Ville MD i det tilfælde ikke være mere budbringer hvis SK ikke bliver fyret
              Nej de har brugt ham til at forsøge at skabe lidt ro. Hvis jeg husker rigtigt ( hvilket ikke er sikkert at jeg gør) så meldte Martin det ud kort efter Leifs intereiev med Krogh om Troels udtalelser.

Ifølge Leif var Søren styrtet direkte op på Troels kontor efter at Leif havde vidst ham Troels udtagelser. Det siger Leif i hvertfsæd i sin podcast så Troels har måske haft brug for lidt ro.

Comment

Working...
              X