Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
    Kan man se pressemødet live nogen steder?
    Umiddelbart kan jeg kun se, at TV2 live opdaterer. Tror ikke nyheden er stor nok til et stream.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
      Kan man se pressemødet live nogen steder?
      TV2FYN skriver på deres liveblog, under billedet foroven, at de livestreamer det =)

Comment

https://www.tv2fyn.dk/

Comment

Nu er den live streamed på TV2 Fyn

Comment

Blev så til gaffatapeløsningen
            siden 1887

Comment

Spændende, men hvorfor viser de ingen tegninger/billeder i præsentationen ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                Ja, de talte løsningen meget ned

Comment

Der er ingen grund til at tale det ned. Det ser rigtig fint ud. Der kommer helt sikkert billeder snart.
                  Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!

Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

Comment

https://ob.dk/nyheder/2025/maj/natur...fremtidssikret

Kredit for at man har fundet en løsning med plan for finansiering mm.

Jeg synes, det lyder som en fornuftig og passende løsning, hvor man får løst mange problemer på én gang. Og uden at rive sjælen af stadion ud, som et helt nyt stadion fx ville gøre, eller gå igang med et kæmpe prestigeprojekt med en masse økonomiske usikkerheder forbundet med det, som man ser i Aarhus.

Størrelsen på stadion har jeg altid synes var meget passende. Og at man fortsat skal gå til fodbold samme sted som man altid har gjort, men samtidig skaber nogle bedre rammer for den gode oplevelse, synes jeg tilsammen er rigtigt fint tænkt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                      Havde du forventet guldlokummer og varme i sæderne?
                      Jeg synes, det ser flot ud med lukkede hjørner og fuldt overdækket tribuner. Vigtigst for mig var at bevare stadion på nuværende placering.

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                        https://ob.dk/nyheder/2025/maj/natur...fremtidssikret

Kredit for at man har fundet en løsning med plan for finansiering mm.

Jeg synes, det lyder som en fornuftig og passende løsning, hvor man får løst mange problemer på én gang. Og uden at rive sjælen af stadion ud, som et helt nyt stadion fx ville gøre, eller gå igang med et kæmpe prestigeprojekt med en masse økonomiske usikkerheder forbundet med det, som man ser i Aarhus.

Størrelsen på stadion har jeg altid synes var meget passende. Og at man fortsat skal gå til fodbold samme sted som man altid har gjort, men samtidig skaber nogle bedre rammer for den gode oplevelse, synes jeg tilsammen er rigtigt fint tænkt.
                        Havde gerne set at den var sat op til 20.000 (så det kan bruges til slutrunder, kvinder, U21, U19), men ved ikke om det er muligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                          Der er ingen grund til at tale det ned. Det ser rigtig fint ud. Der kommer helt sikkert billeder snart.
                          Men det gjorde de, specielt Jack !

Comment

Jeg er lykkelig over at vi endelig får et lukket stadion. Glæder mig til en endnu mere intens atmosfære ude i skønne Bolbro.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Men det gjorde de, specielt Jack !
                              Enig. Og det er jeg uenig i. Synes, at det bliver en super løsning. Der må meget snart dukke billeder op, for de findes skam.
                              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!

Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

Comment

Har ikke haft mulighed for at se pressemødet (eller tegninger).

Er der nogensinde nogen der har bekræftet, at fundamentet er stærkt nok til at bygge mere tag på. Jeg antager der er styr på det, men synes aldrig den der gamle "vandrehistorie" om blød undergrund er afkræftet!?

Comment

Working...
                                X