Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Jamen, så er der da kontakt med kommunen

https://fyens.dk/odense/afsloering-f...ger-om-stadion
    Det er sjovt at hvis en person på den ene eller anden vis snyder med kontanthjælp etc. så er det umiddelbart ulovligt og personen sanktioneres, men hvis en rigmand forsøger at svindle for masser af millioner, så er det MÅSKE ulovligt :D.

Vi er IKKE lige for loven og Thorborg mener naturligvis at han er hævet over den.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Det er sjovt at hvis en person på den ene eller anden vis snyder med kontanthjælp etc. så er det umiddelbart ulovligt og personen sanktioneres, men hvis en rigmand forsøger at svindle for masser af millioner, så er det MÅSKE ulovligt :D.

Vi er IKKE lige for loven og Thorborg mener naturligvis at han er hævet over den.
      Og du mener fordi han er en rig mand så skal han dømmes på forhånd, mens ham på kontanthjælp er uskyldig indtil andet er bevist.

så folk er heller ikke lige i folkedomstolen

Comment

Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

Og du mener fordi han er en rig mand så skal han dømmes på forhånd, mens ham på kontanthjælp er uskyldig indtil andet er bevist.

så folk er heller ikke lige i folkedomstolen
        Virkeligheden er det modsatte af hvad du skriver, det er det jeg forholder mig til og så håber jeg du fangede min pointe om at kontanthjælpsmodtageren forsøger at leve et bare rimeligt liv, jeg kender det liv har selv været på kontanthjælp, imens rigmanden forsøger at skrabe endnu mere til sig ...

Altså vi ved jo hvad der er sket, der kan ikke være tvivl om at det er svindel ...

Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Virkeligheden er det modsatte af hvad du skriver, det er det jeg forholder mig til og så håber jeg du fangede min pointe om at kontanthjælpsmodtageren forsøger at leve et bare rimeligt liv, jeg kender det liv har selv været på kontanthjælp, imens rigmanden forsøger at skrabe endnu mere til sig ...

Altså vi ved jo hvad der er sket, der kan ikke være tvivl om at det er svindel ...
          Don´t feed the troll

Comment

Jeg har også prøvet understøttelse, men derfor mener jeg stadig ikke man er berettiget til at snyde. Ligeså vel som en der har mange penge heller har nogen ret til det.

Om det er svindel eller ej vil jeg lade de dertil indrettede instancer bedømme, men der kan jeg godt se du med din lange karrierer som debatør er bedre til at udføre den opgave.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Don´t feed the troll
              Jeg tror ikke du forstår betydningen af begrebet?

Det er IKKE trolling at gøre opmærksom på et reelt og alvorligt problem ...

Jeg er ikke fan.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Jamen, så er der da kontakt med kommunen

https://fyens.dk/odense/afsloering-f...ger-om-stadion
                Ved ikke om jeg har et problem med det. Der er vel en bagatel grænse?
                Det svarer jo til fribilletter til stadion. Hvis manden har 20 fribilletter til x-faktor.
                Tænker ikke han får et nyt stadion i bytte.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ved ikke om jeg har et problem med det. Der er vel en bagatel grænse?
                  Det svarer jo til fribilletter til stadion. Hvis manden har 20 fribilletter til x-faktor.
                  Tænker ikke han får et nyt stadion i bytte.
                  Det har jeg ikke, men var ment som en joke... skulle nok have ventet med den til fredagsbaren... eller revurdere min såkaldte humor, som min kære kone flere gange har påpeget

Comment

Forlyder på PRJ at der kommer nyt inden sommerferien angående stadion.
                    Han sagde så ikke det er i år.

Comment

Hvis Trump kan få et fly i gave fra Qatar til en værdi af 2,6 milliarder, er et par fribilletter vist ikke værd at nævne

Comment

Working...
                      X