Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Ahhhh

    Lyder til at dette er et udkast fra Oktober 2023. Så meget kan have ændret sig.
    Men helt klart den skrabede løsning uden udbygning af sponsor faciliteter og at tagene bare forlænges

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det var jo lidt tidligt på morgenen så jeg skæmmede kun artiklen, men 100 mill. er nævnt men det er MEGET løst, det antydes vel at det bliver mere
    Tak. De kommer sgutte langt med 100 mill mm de vil lave det i papmache og spånplader…

    Men det kan jo også være et overslag for at få det igennem politisk. Så underbudgetterer man for at den går igennem og så finder man de ekstra penge til sidst som man har set ved mange andre store byggerier med stor politisk debat… Men man er jo nød til det når man er igang..

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja det kan jeg se. Fik bare at vide igår af en højtstående medarbejder i Odense Kommune at ingen havde set noget endnu. Så spørgsmålet er om det læk ikke ligger ved dem der har siddet med arbejdet

    Står der noget om pris?
    Det var jo lidt tidligt på morgenen så jeg skæmmede kun artiklen, men 100 mill. er nævnt men det er MEGET løst, det antydes vel at det bliver mere

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS/SF har i dagens avis en artikel om "de hemmelige planer" for stadion og bydelen. Der er vist skitser osv. Hverken OS&E eller Peter Rahbek vil kommentere fordi der er sket og sker ændringer, men det burde dog være tæt på som jeg læser det. Der bliver sandsynligvis tale om en klimavenlig tilgang (læs discount) løsning med lukkede hjørner med erhvervsarealer osv. Forventningen er at det fremlægges i løbet af efteråret
    Ja det kan jeg se. Fik bare at vide igår af en højtstående medarbejder i Odense Kommune at ingen havde set noget endnu. Så spørgsmålet er om det læk ikke ligger ved dem der har siddet med arbejdet

    Står der noget om pris?

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    https://fyens.dk/sport/hemmelige-pla...4eac3345bc53-7

    Uha håber det er en elev der bare har lavet et udkast. Ellers bliver det verdens mærkeligste stadion.
    Tænk at bruge i årevis på at udtænke sådan noget makværk.
    Last edited by Kielberg; 29-08-2024, 04:56.

    Leave a comment:

Working...
X