Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• El New York
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Efter at have hørt dagens podcast vil jeg nok sige det ser sort ud med at få moderniseret stadion inden 2028. Man er reelt set ikke kommet videre og kommunen kommer ikke til at finansiere andet end et symbolsk beløb.
    Borgmesteren talte igen om han gerne solgte stadion pga kommunen ingen penge har til renovering.
    OSE og Barfod burde købe det og udvikle det sammen.
    Ja det burde de. Hvorfor det ikke skete allerede for 10 år siden må guderne vide…
    Få fingeren ud og køb det gamle stadion…

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Efter at have hørt dagens podcast vil jeg nok sige det ser sort ud med at få moderniseret stadion inden 2028. Man er reelt set ikke kommet videre og kommunen kommer ikke til at finansiere andet end et symbolsk beløb.
    Borgmesteren talte igen om han gerne solgte stadion pga kommunen ingen penge har til renovering.
    OSE og Barfod burde købe det og udvikle det sammen.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Under kampen mod AGF roser kommentatorerne banen på Odense stadion og siger noget i stil med at Tøfting vil blive glad ø, hvis de nævner at det er greenkeeperen fra Odense Eventyrgolf der står for banen. Er det noget nyt, eller har det været sådan længe?. Lige meget hvad så ændrer det naturligvis ikke på at vi skal have hybridbane både på stadion og til træning asap.
    Nej, det er ret nyt at Thorborgs golf-greenkeepere overtog det så ved jeg ved. Tror i denne sæson men er ikke helt sikker om tidspunktet.
    Last edited by andlox; 24-08-2023, 15:26.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Under kampen mod AGF roser kommentatorerne banen på Odense stadion og siger noget i stil med at Tøfting vil blive glad ø, hvis de nævner at det er greenkeeperen fra Odense Eventyrgolf der står for banen. Er det noget nyt, eller har det været sådan længe?. Lige meget hvad så ændrer det naturligvis ikke på at vi skal have hybridbane både på stadion og til træning asap.
    Tror det er her i 2023 at Bendy fra Eventyr er kommet ind over. Og det er super godt for han har satme styr på græs over hele året. Og det har helt sikkert hjulpet. Men han ikke trylle desværre

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Som jeg hører det vil en hybrid bane på bane 1 ikke løse alle vores vinter problemer. Så der skal mere til.
    Vi slipper 100% ikke for at træne på kunst i nogle perioder

Leave a comment:

Working...
X