Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg

    Kommunen har vel en forpligtelse på at overholde de retningslinjer der kommer til at være gældende fra 2028 og frem. I hvert fald på de dele af stadion, som kommunen fortsat ejer (alt bortset fra glaspaladset med dertilhørende tribune).
    Hvilke nye regler træder i kraft, udover den med at samtlige pladser skal være overdækket?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Jeg husker det ikke som noget der har været i offentligt udbud, men det er nok bare mig der ikke følger nok med.

      Et udbud ville da bestemt give mening for at få det bedste tilbud (pris, kvalitet, miljø, sikkerhed m.m.), men mener da ikke DBU er underlagt reglerne om "offentligt udbud" ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg


        Et udbud ville da bestemt give mening for at få det bedste tilbud (pris, kvalitet, miljø, sikkerhed m.m.), men mener da ikke DBU er underlagt reglerne om "offentligt udbud" ?
        Nej det tror jeg heller ikke de er underlagt. Det virker bare lettere konkurrenceforvridende hvis DBU går ind og støtter 2 stadionprojekter. Det er jo faciliteter som de to klubber vil få kæmpe økonomiske fordele af i konkurrence med sine superligakonkurenter. En ting er at de enkelte kommuner "støtter" sine lokale, men at det nationale forbund støtter enkelte er bare en anden historie.

        Comment


          Sker der bare ingenting????
          siden 1887

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            Sker der bare ingenting????
            Jeg er faktisk fuldstændig ligeglad med det stadionprojekt, som tiderne er i OB. Der skal prioriteres. Elendig fodbold og nederlag er lige så pinlige på et pænt, lækkert stadion med fanzone med specialøl. Fokusér al energi og alle midler på at hæve det sportslige niveau. så kan jeg godt vaske hænder i koldt vand imens.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Jeg er faktisk fuldstændig ligeglad med det stadionprojekt, som tiderne er i OB. Der skal prioriteres. Elendig fodbold og nederlag er lige så pinlige på et pænt, lækkert stadion med fanzone med specialøl. Fokusér al energi og alle midler på at hæve det sportslige niveau. så kan jeg godt vaske hænder i koldt vand imens.
              Enig. Man burde nok også få en træningsbane, man kan træne på, inden man renoverer stadion…

              Comment


                Der skulle komme noget nyt om renovering af stadion. Kan ikke finde noget i nyhederne. Nogen der har fundet noget på sociale medier?

                Comment


                  Fandt den her

                  7,8 mill til renovering af omklædningsrum på stadion

                  https://www.tv2fyn.dk/odense/odense-...aertsby-i-2025

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Fandt den her

                    7,8 mill til renovering af omklædningsrum på stadion

                    https://www.tv2fyn.dk/odense/odense-...aertsby-i-2025
                    Usselt.
                    Godt der sker lift, men....

                    Comment


                      Det vil igen være en hovsa lappeløsning. I stedet skulle man satse mere helhjertet og tage det store ryk, der vil og skal komme på sigt. Måske det sætter noget igang. Man kunne håbe.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                        Det vil igen være en hovsa lappeløsning. I stedet skulle man satse mere helhjertet og tage det store ryk, der vil og skal komme på sigt. Måske det sætter noget igang. Man kunne håbe.
                        Lappeløsninger er OBs ting!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Lappeløsninger er OBs ting!
                          Og vel egentlig også kommunens. Det var nu mere den jeg hentydede til.

                          Comment


                            Lyder til at de 7,8 mill bliver taget ud af de allerede afsat 35 mill og igangsættes uanset hvad

                            https://fyens.dk/artikel/hemmelighed...llioner-kroner

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Lyder til at de 7,8 mill bliver taget ud af de allerede afsat 35 mill og igangsættes uanset hvad

                              https://fyens.dk/artikel/hemmelighed...llioner-kroner
                              Lappeløsningens første step.

                              Så gik der Odense i den allerede.

                              Vi får nogle nye bruseforhæng, en ekstra knage til håndtasken og make-up spejle med lys .. vupti så er stadion moderniseret
                              Last edited by Magge; 07-04-2022, 21:28.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Lappeløsningens første step.

                                Så gik der Odense i den allerede.

                                Vi får nogle nye bruseforhæng, ek ekstra knage til håndtasken og make-up spejle med lys .. vupti så er stadion moderniseret
                                Ja eller også er der for længst gået OB i den. Jeg vil godt nok have det stramt med, hvis Odense kommune poster flere hundrede millioner kroner i faciliteter, til et privat firma. Til sammenligning lægger AGF og sponsorer, 100 millioner til deres nye stadion.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X