Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Ikke rigtig tråd, men spændende

    Kan ikke linke mem tv2fyn skriver dbu laver center i Odense til 500 millioner
    Enormt spændende. Lyder til det etableres i forlængelse af SDU, hvis det er.

    https://www.tv2fyn.dk/odense/dbu-vil...liard-i-odense

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Enormt spændende. Lyder til det etableres i forlængelse af SDU, hvis det er.

      https://www.tv2fyn.dk/odense/dbu-vil...liard-i-odense
      Lyder spændende, vi må håbe at Odense kommune så ikke formår at spænde ben for det.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Enormt spændende. Lyder til det etableres i forlængelse af SDU, hvis det er.

        https://www.tv2fyn.dk/odense/dbu-vil...liard-i-odense
        Det vil da helt sikkert være super at få sådan et landsholdstræningscenter til Odense.
        Jeg synes så til gengæld det vil være lidt problematisk hvis DBU også medfinansierer stadionrenoveringer til hhv FCK og AGF.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Det vil da helt sikkert være super at få sådan et landsholdstræningscenter til Odense.
          Jeg synes så til gengæld det vil være lidt problematisk hvis DBU også medfinansierer stadionrenoveringer til hhv FCK og AGF.
          Det stod jo OSE og Odense kommune frit for at byde ind på et stadion, da DBU afsøgte markedet og interessen for et stadion udenfor KBH.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Det stod jo OSE og Odense kommune frit for at byde ind på et stadion, da DBU afsøgte markedet og interessen for et stadion udenfor KBH.
            Jeg husker det ikke som noget der har været i offentligt udbud, men det er nok bare mig der ikke følger nok med.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Enormt spændende. Lyder til det etableres i forlængelse af SDU, hvis det er.

              https://www.tv2fyn.dk/odense/dbu-vil...liard-i-odense
              Var det ikke noget lignende der blev talt om for nok en halv snes år siden, hvor ? (husker ikke hans navn men fynbo og tidligere træner for ynglingelandsholdet, arbejdede på det.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                Var det ikke noget lignende der blev talt om for nok en halv snes år siden, hvor ? (husker ikke hans navn men fynbo og tidligere træner for ynglingelandsholdet, arbejdede på det.
                Bordinggaard?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                  Var det ikke noget lignende der blev talt om for nok en halv snes år siden, hvor ? (husker ikke hans navn men fynbo og tidligere træner for ynglingelandsholdet, arbejdede på det.
                  Jo. Der var vidst noget med Keld Bordinggaard anklagede dem for at tyvstjæle hans idé. Derudover var Thomas Christensen som både DBU-ansat og bestyrelsesmedlem i OB sendt i byen for at forhandle OB ind, så de kunne få adgang til træningsbanerne kvit og frit. Det blev meget udskældt og det er nok også en af årsagerne man har parkeret planerne indtil nu, hvor man måske har fået ro omkring Bordinggaard og OB har fået opgraderet deres eget træningsanlæg.

                  Comment


                    Det hjælper vel lidt, at NT er formand for SDU

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                      Bordinggaard?
                      Præcis. Tak.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Det hjælper vel lidt, at NT er formand for SDU
                        Det havde jeg glemt - hvis jeg vidste det.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Jeg kunne også godt forestille mig, at Christian Stadil (Thornico) kunne være interesseret i at støtte projektet

                          Comment


                            Jeg mener i øvrigt stadig at kommunen skal bruge nul kroner på OS&E A/S stadionplaner. Men kommunen skal gøre det nemt.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Jeg mener i øvrigt stadig at kommunen skal bruge nul kroner på OS&E A/S stadionplaner. Men kommunen skal gøre det nemt.
                              Kommunen har vel en forpligtelse på at overholde de retningslinjer der kommer til at være gældende fra 2028 og frem. I hvert fald på de dele af stadion, som kommunen fortsat ejer (alt bortset fra glaspaladset med dertilhørende tribune).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Jeg husker det ikke som noget der har været i offentligt udbud, men det er nok bare mig der ikke følger nok med.
                                Det var ikke i udbud, men som jeg husker det ønskede DBU et stadion i KBH med en kapacitet på 50.000, og et stadion i provinsen med 25.000.
                                Det vil selvfølgelig være et noget stort stadion, hvis vi kun snitter på 8.000, men hvem ved om DBU ville smide penge i, kommunen mere villige da det vil betyde nogle landskampe, og muligvis andre invistorere kunne tiltrækkes.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X