Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    Nix, intet - men hvis man har planer liggende i skuffen for alle mulige scenarier, så er der måske også allerede nogen partnere, som har tilkendegivet interesse
    Jeg frygter det bliver et langvarigt tovtrækkeri mellem kommune og OSE om at kommunen skal give et større bidrag. Tror der fra OSE’s side var et håb om at der kom et væsenligt større bidrag.
    Har en fornemmelse af at vi først får en løsning om er par år eller tre og at projektet ikke påbegyndes før 2026 i etaper der vil strække sig over tre - fire år og vi dermed ikke står med et færdigt resultat før 2030.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Lyder som en god ide, det med kommunen kunne flytte noget ud på stadion og sælge andet, der ligger uhensigtsmæssigt, på den måde kan de finansiere mere af stadion uden det koster noget (rundt regnet). Det er jo tæt på genialt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Lyder som en god ide, det med kommunen kunne flytte noget ud på stadion og sælge andet, der ligger uhensigtsmæssigt, på den måde kan de finansiere mere af stadion uden det koster noget (rundt regnet). Det er jo tæt på genialt.
        Måske et dumt spørgsmål, men hvad pokker skulle kommunen dog flytte ud på stadion? Synes det lyder som de vildeste luftkasteller i mine øre.
        Jeg kan ikke se andet end det bliver endnu en discount løsning fra kommunens side, med mindre Thorborg selv skyder en masse penge i projektet. Og det gør han jo ikke. Jeg har ingen forventninger om at Odense stadion bliver et moderne stadion nogensinde.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Måske et dumt spørgsmål, men hvad pokker skulle kommunen dog flytte ud på stadion? Synes det lyder som de vildeste luftkasteller i mine øre.
          Jeg kan ikke se andet end det bliver endnu en discount løsning fra kommunens side, med mindre Thorborg selv skyder en masse penge i projektet. Og det gør han jo ikke. Jeg har ingen forventninger om at Odense stadion bliver et moderne stadion nogensinde.
          Kommunen har givet 35 millioner fra kassen. OB bruger som de eneste stadion, hvad skal de betale ?
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            Kommunen har givet 35 millioner fra kassen. OB bruger som de eneste stadion, hvad skal de betale ?
            OB skal betale huslejen..... såfremt du bor til leje så vil du vel ikke betale for nyt tag??? Når vandet løber igennem det gamle.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              OB skal betale huslejen..... såfremt du bor til leje så vil du vel ikke betale for nyt tag??? Når vandet løber igennem det gamle.
              Står der i lejekontrakten at kommunen stiller et stadion til rådighed som lever op til nuværende og kommende krav fra Uefa og divisionsforeningen?

              kommunen er vel ikke forpligtet udover det kontraktlige ?

              Hvis der ikke er penge og villighed fra kommunen til at modernisere stadion fuldt ud og der ikke kan findes nok invistorere så kan det jo ende med lappeløsning.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                OB skal betale huslejen..... såfremt du bor til leje så vil du vel ikke betale for nyt tag??? Når vandet løber igennem det gamle.
                Nej da men du forventer vel ikke, at udlejer af den grund bygger dig et helt nyt hus ?
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                  Nej da men du forventer vel ikke, at udlejer af den grund bygger dig et helt nyt hus ?
                  Hvis det var et hus jeg lejede, hvor alle iøvrigt ved at jeg er den eneste realistiske lejer, så ville jeg ihvertfald som udlejer gøre alt hvad jeg kunne for at det er attraktiv for denne lejer, som iøvrigt sandsynligvis kommer til at betale væsentligt mere end udlejer for denne forbedring og fremtidssikring af “huset”.

                  Comment


                    Er det ikke et spørgsmål om at OB kan tilbyde at betale mere i husleje hvis kommunen tilbyder mere end de 35 mill som vel kun er nok til at få det op til normal standart som betales for nu? Det kan vel også være en del af finansieringen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Er det ikke et spørgsmål om at OB kan tilbyde at betale mere i husleje hvis kommunen tilbyder mere end de 35 mill som vel kun er nok til at få det op til normal standart som betales for nu? Det kan vel også være en del af finansieringen






                      Husker jeg ikke rigtigt med at lejen på et tidspunkt blev sat ned grundet den ringe stand stadion er i?


                      Hvis udlejer forbedrer lejemålet så vil en huslejestigning være helt naturlig og helt i tråd med lovgivningen på området, så umidlbart er det ikke et “ våben “ OSE kan bruge i forhandlingerne.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg







                        Husker jeg ikke rigtigt med at lejen på et tidspunkt blev sat ned grundet den ringe stand stadion er i?


                        Hvis udlejer forbedrer lejemålet så vil en huslejestigning være helt naturlig og helt i tråd med lovgivningen på området, så umidlbart er det ikke et “ våben “ OSE kan bruge i forhandlingerne.
                        Korrekt. Men sidste år lavede man en sammenligning i SL ift hvad andre betaler og hvad man får for det. Der viste det stadig at vi betaler mere end de fleste andre for et noget dårligere produkt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Er det ikke et spørgsmål om at OB kan tilbyde at betale mere i husleje hvis kommunen tilbyder mere end de 35 mill som vel kun er nok til at få det op til normal standart som betales for nu? Det kan vel også være en del af finansieringen
                          Utopisk at huslejen ikke skal/vil stige, hvis man laver et nyt stadion - selvf. skal den da det.

                          Spørgsmålet så også, om HELE den nuværende lejekontrakt ophører, og man skal starte fra ny.

                          Comment


                            Er der overhovedet kommet noget fra OSE efter kommunens udmelding?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Stemningstribunen fortsætter 3 år mere under RMN

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/fyens-...ribunesponsor/

                              Og lidt andre nyheder

                              Comment


                                Thorborgs koncern er netop kommet ud med et overskud på kr. 523 mio. Sidste år var det på kr. 438... Jeg forstår SIMPELTHEN ikke hvorfor han ikke bare bygger et topmoderne stadion selv. Det er jo et greb i lommen for ham. Kom nu i gang mand! Du render rundt og poster lige akkurat nok penge i klubben til at den ikke rykker ned og stadion er håbløst forældet. En god trup og et nyt stadion ville få flere tilskuere og sponsorer op af stolen og tilmed kunne man komme i Europa og få en pengeindsprøjtning fra UEFA. På den måde klubben kører nu er det jo klart det er hundedyrt at drive den - vi får jo ingen bonuspenge fra tv-aftalen via topplaceringer i ligaen og som sagt er der ingen UEFA-penge.

                                Comment

                                Working...
                                X