Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Modernisering af stadion
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
En flyvsk tanke, hvad ville det hus hedde i tilfælde af nedrykning?
Comment
-
Jeg elsker Ådalen; der er en særlig stemning dér. Alle, der har haft mulighed for at kigge ned til træningerne i ny og næ, kender beskrivelsen.
Men man skal selvfølgelig kunne træne ordentligt, og det kan de ikke nu. Jeg havde håbet, at en reel totalrenovering var mulig - blot bøvlet - men det lader ikke til at være tilfældet.
Blev der foreslået noget konkret - træning på stadion hvor der angiveligt bliver anlagt hybrid kan jeg se nævnt. Er der ikke mulighed for en vinter- og vandduelig bane nær Ådalen hvis man er villige til at poste pengene i det?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg elsker Ådalen; der er en særlig stemning dér. Alle, der har haft mulighed for at kigge ned til træningerne i ny og næ, kender beskrivelsen.
Men man skal selvfølgelig kunne træne ordentligt, og det kan de ikke nu. Jeg havde håbet, at en reel totalrenovering var mulig - blot bøvlet - men det lader ikke til at være tilfældet.
Blev der foreslået noget konkret - træning på stadion hvor der angiveligt bliver anlagt hybrid kan jeg se nævnt. Er der ikke mulighed for en vinter- og vandduelig bane nær Ådalen hvis man er villige til at poste pengene i det?
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Syntes bare det er komisk at man længe har fortalt at stadion ikke fik hybrid før man fik en træningsbane i hybrid også……
Det var jo meget meget vigtigt at træne på samme underlag
Nu vil man så bruge 10 mill på græsbaner til træning….. Alt imens der anlægges en hybrid til sommer på stadion…..
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSyntes bare det er komisk at man længe har fortalt at stadion ikke fik hybrid før man fik en træningsbane i hybrid også……
Det var jo meget meget vigtigt at træne på samme underlag
Nu vil man så bruge 10 mill på græsbaner til træning….. Alt imens der anlægges en hybrid til sommer på stadion…..
Jeg har ikke helt forstået, hvad det er, planen er nu. Man vil i) anlægge hybrid på stadion og så yderligere ii) bruge 10 millioner på nye træningsbaner - korrekt. Hvor er det at de træningsbaner skal være? Er det løse tanker eller er der noget konkret?
- Likes 1
Comment
Comment