Oprindeligt indsendt af DD84
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Modernisering af stadion
Collapse
X
-
Fedt nok at tidsplanen allerede er skredet med to måneder, inden nedrivningen er begyndt....Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Comment
-
Selv er jeg ikke overrasket. Jeg har aldrig forventet, at stadionrenoveringen ville overholde tidsplanen alligevel. Tværtimod har jeg regnet med, at vi risikerer at skulle spille de første "hjemmekampe" i Vejle eller Fredericia, hvis vi ikke får lov til at starte 2028-sæsonen med 4-5 udekampe i træk.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Fedt nok at tidsplanen allerede er skredet med to måneder, inden nedrivningen er begyndt....
Comment
-
I teorien kan man vel bare få godkendt de tribuner der er klar og evt de pladser der er under tag på den tribune der ikke er klar. Det er jo nok sponsor tribunen som aldrig er fyldt alligevel som de laver sidstOprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Selv er jeg ikke overrasket. Jeg har aldrig forventet, at stadionrenoveringen ville overholde tidsplanen alligevel. Tværtimod har jeg regnet med, at vi risikerer at skulle spille de første "hjemmekampe" i Vejle eller Fredericia, hvis vi ikke får lov til at starte 2028-sæsonen med 4-5 udekampe i træk.
Comment
-
Det er jo de færreste byggerier, som overholder tidsplanen til punkt og prikke. Men at vi allerede er snart to måneder efter planen, inden nedrivningen overhovedet er gået i gang, er sgu lidt dilettantiskOprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Selv er jeg ikke overrasket. Jeg har aldrig forventet, at stadionrenoveringen ville overholde tidsplanen alligevel. Tværtimod har jeg regnet med, at vi risikerer at skulle spille de første "hjemmekampe" i Vejle eller Fredericia, hvis vi ikke får lov til at starte 2028-sæsonen med 4-5 udekampe i træk.
- Likes 4
Comment
-
Din kommentar tyder ret meget på at du ikke har læst artiklen:Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Fedt nok at tidsplanen allerede er skredet med to måneder, inden nedrivningen er begyndt....
citat:
Så der er ingen forsinkelse på selve byggeriet?
- Byggestarten er ikke udskudt, fastslår han.
citat slut
- Likes 3
Comment
Comment